K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2007, 23:21   #11
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Ha-ha ..... zuza ! Men burde der ikke stå :

Skraldemanden står udenfor døren!

- Sig til ham at jeg er klar om lidt!


Ja-ja- men jeg må gerne - jeg er jo dømt småtosset af min jobkonsulent !
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 23:36   #12
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Lige en hurtig idé til næste møde på kommunen. Forestil dig, at DU er lægekonsulent, når du kommer ind ad døren. Din sagsbehandler er "socialrådgiver" - du er lægekonsulent - ergo kan du diagnosticere hende i dine tanker til hvad du nu synes...*LOL*

Det kunne da gå hen og blive et sjovt møde...sån helt uden at andre ved det....Jeg tror jeg vil diagnosticere min sagsbehandler til at være...hmm... tænke...
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 23:44   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ha-ha. Tuxon...


Jo. (jeg har da fået stillet sulten nogle gange, når jeg har fanget naboerne på vej med skraldeposer også.)

Om jobkonsulenten/lægekonsulenten kan du lige få dem her, også af Groucho.

"Åh, han ku´ ha´været værre, han ku´ ha´ været tvillinger!"

Eller også af Groucho:

"I have my principles - And if you don't like them, I have others."

"Han ser måske ud som en idiot, og han lyder måske som en idiot, men tag ikke fejl af ham - han er en idiot"

Jeg kom til at se en film med Marx Brothers ved et "uheld".

Det kan anbefales at se nogle af de gamle, sort-hvide film.

W.C. Fields er også sjov.

Jeg er nødt til at grine ad det her indimellem, ellers går jeg da helt i sort.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2007, 08:38   #14
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af tuxon Se meddelelser
OK - men så skulle I bare høre resten - jeg tør bare ikke fortælle det !
I kan jo se hvad der kan komme ud af at være for åbenmundet !
Desuden skal det jo ikke gå ud over hende der har min sag nu - hun er rigtig sød - og har jo ikke gjort noget galt - endnu !
Det er da bare irriterende, at fordi man under en "hyggesnak" med sin jobkonsulent indrømmer, at man grundet den situation man befinder sig i - kan have op- og neddage, og godt kan blive aggressiv hvis man bliver trådt for meget over tæerne - så står der i lægekonsulentens papirer at man er :
"Følelsesmæssigt svingende og intens" !
Jeg synes, at det er en lusket form for sagsbehandling "!!!!
Hahaha, uh det er da godt at du kan se det ironiske i situationen, danm det er langt ude. Udnytter først din hjælpsomhed og opfinder bagefter diagnoser. Er det ikke lidt det samme som kreativ bogføring?

Sagsbehandlerne bryder sig som regel ikke om, hvis klienten er mere intelligent end de er, det skader jo deres selvtillid.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2007, 10:22   #15
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Lige et tillægsspørgsmål !
Når ens sagsbehandler skriver, at hun af "sociale og personlighedsmæssige årsager" overvejer førtidspension - er det så ikke det samme som at skrive at man er for skør til at sende ud på arbejdsmarkedet ?
Jeg hár på et eller andet tidspunkt set noget om : Tilkendelse af førtidspension, grundet "sociale årsager" - men hvad dækker det egentlig" ?

He-He - jeg tror ikke at hun kan lide mig - men jeg kom jo også til at fortælle hende min mening - og den går vist ikke ! (hævnen er sød !)
PS. Det drejer sig altså om min tidligere sagsbehandler !

Sidst redigeret af tuxon; 18-10-2007 kl. 10:37.
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 13:52   #16
ajmj
Føler sig hjemme på K10
 
ajmjs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 40
Styrke: 17
ajmj er ny på vejen
ressourceprofil ??

Jeg kan læse at flere af jer nævner ressourceprofil. Selv blev jeg fleksjobvisiteret i 2003, men har ALDRIG underskrevet nogen profil. De årlige opfølgninger foregik på den måde, at jeg og arbejdsgiver fik et skema som i udfyldt stand blev tilsendt kommunen. Vi kunne så tilkendegive, hvis vi ønskede henvendelse fra jobkonsulenten, men ellers blev der ikke gjort noget.
__________________
Vi har kun det sjov som vi selv laver ...
ajmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension