K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2009, 17:27   #21
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation Bortkomne breve koster sygedagpenge

Nu er der da nogen, der gør noget ved sagen om, at borgere kan miste sygedagpenge, fordi POSTEN ikke kommer.

Citat:
...4,9 procent af de breve, Post Danmark har forsendelsen af, ikke når frem til rette modtager og til tiden ifølge en undersøgelse i 3. kvartal 2008.

http://www.nordjyske.dk/indland/fors...c5%2c2&count=1

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2009, 18:43   #22
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
totalt enige med jer og vi kan da kun håbe på at de snart vil fatte det hvad det er de "spiller" med -i bund og grund menneskers liv og overlevelse.

Hm, til gengæld vil jeg så lige komme med et positivt indspark.
Modtog brev fra ASK hvor det tydeligt siges at man har forståelse for at når de har truffet en afgørelse og til borgeren har brevet ja, da lægger man 2 postdage til borgerens fordel, se det synes jeg da i det mindste er bare lidt positivt ikk
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2009, 14:23   #23
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nedenfor kan man læse om endnu flere gyserhistorier om post, der er forsvundet.

Indkaldelser til retten, mistede sygedagpenge, mistede varer...

Prøv at læse her:

Citat:
Dit brev til lægen kan ende på et teater. På Nørrebro er de godt trætte af Post Danmarks sløseri - ender din post også i forkerte hænder?
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1126629.ece
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2009, 15:24   #24
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg er ikke vidende om, at min post havner forkerte steder, men jeg har flere gange oplevet at få andres post, også nogle der bor flere opgange/gader væk.

Men m.h.t. at de vil ringe til folk, så har jeg for nyligt oplevet, at jeg hverken kunne ringe til eller fra min fastnet, fra fredag til mandag formiddag.
Der skulle komme en tømrer om fredagen, og han ringede inden han kom, for at høre om jeg var hjemme.
Og jeg har en kraftig mistanke om, at det var ham der ikke havde afbrudt forbindelsen. Så jeg frygtede faktisk, at han havde børn som han skulle holde vinterferie sammen med.
Så det var heldigt, at jeg ikke gik sygemeldt, og skulle ringes op den mandag formiddag, af en sagsbehandler.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 14:52   #25
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
HUSK DENNE TRÅD, HVIS JERES SYGEDAGPENGE STANDSES.

Der er vildt mange fejl i post-systemet.

Citat:
'Min vigtige post kom ikke til mig. Det var et brev om at jeg skulle møde til samtale for mit videre forløb på sygedagpenge. Efter som jeg ikke havde modtaget brevet. mødte jeg ikke op til samtalen og mine sygedagpenge blev stoppet.'

Se her, hvor mange uhyggelige sager der omtales:

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1130012.ece

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen sygedagpenge. MarianneNM Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 279 27-01-2013 14:26
Ingen sygedagpenge mere, ingen penge Mivsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 35 05-01-2012 12:20
Ingen arbejdsindsats - ingen kontanthjælp! Ninja Politik og Samfund 158 25-04-2010 20:12
Ingen sygedagpenge som flekser? femalen Spørgsmål ang fleksjob 8 09-11-2009 11:27
Ingen post betyder ingen sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 22-12-2008 13:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension