K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2013, 13:24   #1
Frk.Nielsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
Frk.Nielsen er ny på vejen
Spørgsmål om ressourceprofil

Hej

Jeg fik til sidste møde med min sagsbehandler udleveret en ressourceprofil og sad forleden og skrev lidt på den. Fik af vide at den blandt andet ville indgå i spørgsmålet om forlængelse af mine sygedagpenge. Men er jeg den eneste der synes det er utrolig svært at skrive den og få det til at være fyldestgørende? Kæmper med at få det hele med og få det hele beskrevet til mindste detalje, for at der ikke skal være noget der ikke hænger sammen. Og så sidde og svare på hvordan man er til omstilling og hvilke faglige kvalifikationer man har fået på jobbet, når man ikke har været tilknyttet et arbejdsmarked endnu på 37 timer..
Frk.Nielsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2013, 13:36   #2
lynge60
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2012
Indlæg: 80
Styrke: 12
lynge60 er ny på vejen
Ja frk Nielsen det er svært troede at du fik hjælp af din sb, det gjorde jeg da jeg skulle udfylde min. Jeg syndes du skal bede hende om at hjælpe dig hvis det er.

Ang det arbejdsmæsige skrev jeg om mit praktik sted hvor jeg var sendt ud i inden jeg fik tilkendt fleksjob.

Håber du finder ud af det eller skriv igen.
lynge60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2013, 16:45   #3
Frk.Nielsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
Frk.Nielsen er ny på vejen
Hun har sagt at vi gennemgår den næste gang, men at hun gerne ville have at jeg læste den igennem inden vi skulle gennemgå den og selv måtte vælge om jeg ville udfylde noget enten helt eller delvis.. og så havde jeg lidt ekstra tid (haha, synes jeg har mere end tid som sygemeldt :-) )
Jeg har intet været sendt ud i, fordi de simpelthen ikke tør sende mig ud i noget. Så jeg har gået hjemme siden jeg blev sygemeldt og inden barsel et opkald hver 4 uge om hvordan det går.... Efter barsel har jeg haft 2 møder med dem, 1 hvor de igen sagde at de ikke vidste hvad de skulle gøre, men at vi da kunne snakkes ved om 3 mrd.. og så nu her hvor jeg fik den... Men ja, må snakke med hende til den tid.. Tak :-)
Frk.Nielsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil vubber43 Spørgsmål ang fleksjob 1 02-12-2012 19:31
spørgsmål ang ressourceprofil nensypigen Alt det andet 4 03-07-2012 19:21
ressourceprofil lillesine Spørgsmål ang fleksjob 7 13-09-2009 09:10
et par spørgsmål om ressourceprofil Bambi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 21-03-2009 10:30
Spørgsmål ang ressourceprofil odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 11-03-2008 23:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension