K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2008, 19:28   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvor er alle sagsbehandlerne henne?

Synes vi fik en masse sagsbehandlere herinde på et tidspunkt som 'mægtig' gerne ville hjælpe - ingen nævnt, ingen glemt - men hvor er i henne??

Synes da ellers vi har mange tråde med kød på. Og massere af konkrete spørgsmål omkring sagsbehandling som kunne være interessant at få belyst indefra af en insider......

Er i her endnu?
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 19:32   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Dem, der er i arbejde, har stress.

Dem, der ikke er i arbejde, sidder i l... til halsen som alle andre.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 19:35   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- og dem på K10 er blevet usynlige
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 19:36   #4
oldgart
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2008
Indlæg: 31
Styrke: 17
oldgart er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Dem, der er i arbejde, har stress.

Dem, der ikke er i arbejde, sidder i l... til halsen som alle andre.


De får ALDRIG stress.....de er kun smittebærere
oldgart er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 19:39   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det var dem her på siden, jeg mente, Helenekr.

he-he... Oldgart...

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 19:55   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå Zuza, jeg må ha' fået 'slogan-hjerne'.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 22:21   #7
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Ja kommer bare lige med et lille pip her. Jeg mener nu at de alle skrev at hvis man ville have hjælp skulle man sende en pb til dem. Så skulle de nok gøre hvad de kunne. Så det er måske derfor vi ikke sådan ser dem i debatten.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 23:33   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen de tjekker vist ikke deres pb'er dagligt/ugentligt - ej heller om måneden.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2008, 01:52   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Dette er nu ikke sandt Berit...

Vi har ikke nogen sagsbehandler tilknyttet siden for øjeblikket...

Det er rigtigt at vi har haft nogle....men de er her ikke mere....og det grundet stress og andre forpligtelser

Det har nu heller aldrig været sådan at man "bare" skulle sende dem en pb....dette havde vi netop aftalt med dem...grundet at jo flere sager og svar der ligger her i forumet....jo flere ville få svar...
Selvfølgelig kan der være så private ting i en sag at folk har kunne få svar på pb.....men generelt har det altid forgået i forumet...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2008, 21:28   #10
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Ups. Det kan være jeg har misfortået noget.

Jeg troede der blev spurgt til dem der har meldt sig frivilligt ind på siden. Altså på lige fod med os andre. Det er nemlig ikke så lang tid siden der var en der meldte sig til her på siden og hun skrev nemlig hun havde meldt sig til fordi hun ville hjælpe.

Hun havde været ansat ved kommunene men var nu ansat ved at privat firma fordi hun ikke kunne klare den bahandling vi fik ved kommunen. Hun skrev nemlig noget med at vi skulle sende en pb til hende og så ville hun hjælpe. Nu kan jeg ikke huske hvad hun hed men det kan ejg da prøve og se om jeg kan finde ud af. Min hukommelse er nemlig ikke så god.

Men vil det sige at der normalt er sagsbehandlere tilknyttet her på siden. Det vidste jeg så ikke.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor er alle folk henne? Abraxus Politik og Samfund 12 26-12-2012 09:54
Hvor er arbejdspladserne henne? Indiansummer Politik og Samfund 20 21-05-2012 14:36
Forsikringsselskab - hvor har i henne... Ninja Alt det andet 20 08-12-2009 23:57
Hjælp- hvor er han henne buster Dit og Dat 4 11-11-2009 20:44
Hvor er vi efterhånden henne? Stella Politik og Samfund 3 08-01-2008 17:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension