K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2012, 17:22   #1
Bylbyl
På vej til at lære K10
 
Bylbyls avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2010
Lokation: Køge. Lille Skensved.
Indlæg: 6
Styrke: 0
Bylbyl er ny på vejen
Unhappy Ftp.

Det drejer sig om jeg blev visiteret til fleksjob i Juni 2003, har aldrig fået tilbudt mig et fleksjob. I år 2010 blev der ansøgt ftp til mig på § 17 men fik der afslag. Har gået til b.la psykolog i år og gået på noget der hed Bomi for at prøve mine arbejdsevner, og som afslag sidst var det lige som det var begrundelsen. Der blev ansøgt ftp igen på § 18 i år 2011 fik afslag igen i går 9/6-12. Syntes det fra Bomi ikke var nok. Og så et problem i Juni 2011 fik jeg at vide jeg skulle starte på noget der hedder AS3, var der kun kort tid, sygmeldte mig da jeg slet ikke kunne holde ud og være der gjorde en stor fejl ved bare at sygmelde mig og først bagefter kontakte min sagsbehandler, men tænkte ikke så langt da det var min psyke der spillede ind. Men nu er det specielt det de har givet mig afslag. HJÆLPE HVAD KAN JEG GØRE, JEG KAN SNART IKKE KLARE MERE, OG MIN SAGSBEHANDLER SAGDE HVIS JEG FIK AFSLAG DENNE GANG OGSÅ VILLE HUN LUKKE PENGEKASSEN, HVAD KAN JEG GØRE... JEG ANKER SELVFØLGELIG AFSLAGET.... HJÆLP...
Bylbyl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 17:35   #2
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Bylbyl, har du din egen læge med inde over din situation samt din fagforening?

Hvis ikke, så få fat i begge parter - først og fremmest er din læge vigtig.

Flexjobbevilling og førtidspension er begge varige ydelser!

Din flexbevilling kan ikke fratages dig, med mindre du modsætter dig alt, hvad din kommune forlanger.

Defor er det vigtigt, at du har din egen læge med inde over din sygemelding i forbindelse med arbejdsprøvning, specielt når du beretter, at det er psyken, der drillede dig i forbindelse med sygemeldingen - få fat i egen læge i morgen.

FAT MOD og bliv hængende i din tråd - så kommer flere til med svar :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 18:10   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
netop også som jeg ser problemet
du er ude blevet uden at have en læge ind over og ikke meldt dig syg til kommunen
to ting som en kommunen absolut ikke kan acceptere
da du så heller har lægedokumentation på hvorfor du har været sygemeldt

de kan ikke tage din flexbevilling, men de kan tage din ledighedsydelse, hvis kommunen ikke mener du samarbejder
eller er du på kontanthjælp

du kan ikke få pension, fordi du ikke haft noget arbejde.
der skal ydeligere lægedokumentation til og en godkendt arbejdsprøving

hvis du er blevet så dårlig at du ikke kan gennemfører en arbejdsprøving, så skal du have lægepapir på det
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension