K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2009, 14:17   #11
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Jeg ved ikke, hvad du fejler, men det er fandeme noget fis at sige, at man kan være for ung til gigt. Selv børn kan få gigt. Min gigtsygdom gik i galopperende udbrud, da jeg var omkring de 19 år, så den skal du under ingen omstændigheder tage for gode vare.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 14:41   #12
sylvis
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
sylvis er ny på vejen
der er ingen tvivel om at jeg tror du har ret med at man sagtens kan have gigt som barn, jeg har bare været så uheldig at blive undersøgt af nogle som skulle være så dygtig, men som så alligevel har sagt jeg ikke kan have gigt som 19 år.

men selvfølgelig kæmper jeg videre og skal endelig til blodprøve i morgen hvor der også bliver tjekket om der er gigt
sylvis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 15:20   #13
Connie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2008
Indlæg: 190
Styrke: 17
Connie er ny på vejen
Lov mig, at selvom dine blodprøver ikke har værdier, der understøtter en gigt-diagnose, at du ikke giver op.
Blodprøverne er udelukkende markører, og ikke endegyldige i forhold til en diagnose - selvom det ofte betragtes som sådan ved autoimmune tilstande.
Connie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 15:32   #14
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej

Jeg kender da selv nogen unge, som har gigt.
Der er jo ikke bare slidgigt, men også leddegigt. Jeg kender selv 2 unge piger, som har leddegigt. Den ene er kun ca. 18 år gammel..... Hele hendes familie fejler bare noget med gigt.

Håber du får en nærmere forklaring på dine smerter... Det må ikke være rart at gå med det i meget lang tid..
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 16:04   #15
sylvis
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
sylvis er ny på vejen
jeg lover at jeg ikke giver op. fordi at tænk nu hvis det os er noget man kan gør ved sådan så jeg for det beder.
men tak for støtten jeg hører nok først noget om en uge igen. tror os bare jeg skal finde en der tror/ved lidt mere om gigt og fibromyalgia hvis det skulle være tilfaldet.
der er jo også meget gigt i min familie, så det ville ikke komme bag på mig hvis det så er.. ind til videre håber jeg bare de finder ud af noget.
sylvis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 18:24   #16
Tinaw
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Tinaw er ny på vejen
Hej Sylvia- Blev helt paf over at du skrev de kære læger havde sagt Fibrumyalgi ikke var virkelig! Jeg har lige fået pension "også" pga.Fibromyalgi! Det står højt og tydeligt! Jeg fik diagnosen hos Hager Havnegade Esbjerg.Få din læge til at henvise dig!
Jeg er sikker på det er det du har ! Lyder så meget som mit!JEg kunne skrive en hel roman -men er ikke lige til det pt. Håber du tager i mod mit råd-for du trænger til ro-stress påvirker din tilstand Knus og mange tanker Tina
Tinaw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 21:41   #17
sylvis
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
sylvis er ny på vejen
mange tak Tina, ja det med at få lidt ro kunne være helt super,
jeg navner ham for min læge her i næste uge. kunne være godt at blive tjekket af en der tror på det også hos unge personer.
kan godt forstå du ikke gider skrive din roman heh har nemlig os masser man kunne skriv om hvordan man har det men det bliver hurtigt til nogle sider.
sylvis er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Slidt og ved ikke hvad man skal gøre. Byggemand Bob Alt det andet 6 19-12-2012 19:41
Sygepengestop, ved ikke hvad vi skal gøre. JensJakob Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 01-03-2011 23:33
Hjælp mig, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Julcha Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 105 17-11-2010 12:46
hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke kan få førtidspension ? Fellino Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 22-06-2010 13:43
ved ikke hvad jeg skal gøre nillee At søge førtidspension 11 04-02-2009 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension