K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2010, 23:48   #21
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mila Se meddelelser
Hej Heidi.

Det lyder rigtig træls at kommunen vil stoppe dine sygedagpenge ( jeg´kan gidt huske hvor magtesløs man føler sig ) og det skal de ikke have lov til .

Du skal efter min mening have fat i en god advokat. Nu tænker du måske, at det har du ikke råd til . Jo du har faktisk ikke råd til at lade være, og din er oveni købet en arbejdskade.

Jeg har selv piskesmæld fra 2008 og kommunen ( Århus ) vill stoppe sygedagpenge - men her kom advokat ind og gjorde forskel så efter arbejdsprøvning i vinter er jeg visiteret til fleks. Ja det er så samme sagsbehandler som mente jeg var fo dårlig til arbejdsprøning som endte med at bevilge fleks.
Alt det var vist slet ikke sket uden min advokat havde taget over - godt og grundigt, ikke kun overfor kommune men også ved forsikringsselskaber og pensionsselskaber mm..

Jeg kan kun sige jeg er meget tilfreds med hendes indsats - jeg venter nu på endelig men gra og erhvevsevnetab skal fastsættes og i den mellemliggende tid har hun osse formået at få forsikring til at udbetale for tabt arbejdskade hver mdr.....

Hun hedder Lotte Ankjær - ring og få en snak med hende , så siger hun om der er grund til at gå ind i din sag eller ej .
Firmaet ligger i Århus men det er ikke nødvendigt at rende der i tide og utide. Jeg har været til 2 møder med hende.
Her er link til firmaet - http://www.advokaterne-storetorv16.dk/lotte_ankjaer.htm

hvis link ikke virker så skrive i søg : Advokaterne Store Torv 16 Århus

Held og lykke

Dem kan jeg varmt anbefale. Martin kan trylle når man ber ham om det. De bedste penge jeg nogen sinde har givet ud uden at have råd til det.
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 00:04   #22
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af HeidiAnd Se meddelelser
Men hele vores forsørgelsesgrundlag er i den grad truet - og jeg kan ikke se en ende ud af det. I forvejen lider hele familien under jeg er syg, og at der er så meget jeg ikke kan pga smerter og får stærkt smertestillende. Og nu skal vi så til at opsige lejligheden, fordi vi ikke har råd til at blive boende her, når sygedagpengene stopper. Men på den anden side har vi heller ikke råd til at finde et andet sted at bo.

Vores største fejl vi har begået var at blive gift.....
I skal passe godt på hinanden, og du skal passe godt på dig. Under min første tur gemmen møllen var jeg også gift. Turen kostede mig ægteskabet. Min eks. endte med at måtte forsørge mig, og det betød for mig, at jeg nærmest nægte mig selv livet. Jeg kunne og ville ikke bruge hans penge. Jeg vidste jo godt at han ikke tjente nok til at forsørge os.

Jeg brugte ikke en jante på mig selv i mere end 2 år. Jeg lignede noget der burde være løgn... intet under at han efter så lang tid endte i andre kvinders arme. Først da vi blev separeret genfandt jeg min værdighed og mig selv. Vi forsøgte igen senere, men da var løbet kørt for os.

Det er 9 år siden at vi måtte give op, jeg har med det hele i bagagen måttet erkende at jeg aldrig kommer til at begå den samme fejl. Intet andet menneske skal nogen sinde bære min byrde. Det ville jeg aldrig byde nogen. Kæmp som gjaldt det livet for ikke at komme til at sidde fast.

Statistikken for samlivsophør er direkte skræmmende, og bør tages alvorligt. Kærligheden holder måske til meget, men ikke til alt.
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 08:50   #23
HeidiAnd
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2010
Lokation: Sorø
Alder: 41
Indlæg: 51
Styrke: 14
HeidiAnd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
Dem kan jeg varmt anbefale. Martin kan trylle når man ber ham om det. De bedste penge jeg nogen sinde har givet ud uden at have råd til det.
Jeg har ikke lige fået kontakt til ovenstående advokat som flere af Jer varmt anbefaler - men fik fat i en anden fra Holbæk. Efter en meget lang tlf samtale, og han har læst min historie kort, så lød han meget positiv anlagt og mente bestemt at han kunne finde noget at komme efter... Han havde flere gode bud på fremsgangsmåder og målet i sidste ende... Nu skal min mand og jeg mødes i næste uge med ham, og så må vi se hvad der så sker... Men for første gang føler jeg der er et lille lys for enden af tunnelen, men jeg ved også godt jeg ikke skal håbe for meget.

Empowerment: Hvor er jeg ked af at læse at hele dne oplevelse med mere kostede dig dit ægteskab.
Men hele dette forløb er meget hårdt - og om vi kommer helskindet igennem kan jeg simpelthen ikke svare på. Håber det dog, for min mands støtte betyder ufattelig meget for mig i det daglige. Uden ham havde jeg jo givet op længe før. Og uden mine børn havde jeg ikke siddet her, hvor jeg sidder i dag.
HeidiAnd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 13:38   #24
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Hej .

Du skal lige være opmærksom på at advokater har forskellige specialer og du har brug for en med speciale i personskadesager , det var derfor jeg foreslog Lotte Ankjær hos http://www.advokaterne-storetorv16.dk/lotte_ankjaer.htm

Hvor dette firma altid kun repræsentere den skadelidte og aldrig hverkn forsikringsselskaber eller kommuner.
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 14:40   #25
HeidiAnd
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2010
Lokation: Sorø
Alder: 41
Indlæg: 51
Styrke: 14
HeidiAnd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mila Se meddelelser
Hej .

Du skal lige være opmærksom på at advokater har forskellige specialer og du har brug for en med speciale i personskadesager , det var derfor jeg foreslog Lotte Ankjær hos http://www.advokaterne-storetorv16.dk/lotte_ankjaer.htm

Hvor dette firma altid kun repræsentere den skadelidte og aldrig hverkn forsikringsselskaber eller kommuner.

vedkommende jeg har fundet har speciale i piskesmæld og personssager - han sidder dagligt på forskellige jobcentre og kæmper borgerens sag

Vedkommende du henviser til er ikke til at få fat i desværre......
HeidiAnd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 14:54   #26
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af HeidiAnd Se meddelelser
vedkommende jeg har fundet har speciale i piskesmæld og personssager - han sidder dagligt på forskellige jobcentre og kæmper borgerens sag

Vedkommende du henviser til er ikke til at få fat i desværre......
Heidi jeg vil være meget bekymret ved at vælge en som sidder på kommunens jobcenter -- seriøst hvor meget tror du han kæmper borgerens sag ????

Ved Lotte Ankjær skal du bare til en start forklare sekretæren hvad det drejer sig om så ringer Lotte Ankjær tilbage til dig .
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2010, 11:22   #27
HeidiAnd
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2010
Lokation: Sorø
Alder: 41
Indlæg: 51
Styrke: 14
HeidiAnd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mila Se meddelelser
Heidi jeg vil være meget bekymret ved at vælge en som sidder på kommunens jobcenter -- seriøst hvor meget tror du han kæmper borgerens sag ????

Ved Lotte Ankjær skal du bare til en start forklare sekretæren hvad det drejer sig om så ringer Lotte Ankjær tilbage til dig .
Nej jeg tror du misforstår mig, eller også skrev jeg det ikke tydeligt nok

Den advokat jeg har fundet sidder ikke på jobcentrene, men kæmper dagligt mod dem og kæmper borgerens rettigheder igennem. Han har forstand på piskesmæld og personsager.
HeidiAnd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 14:42   #28
HeidiAnd
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2010
Lokation: Sorø
Alder: 41
Indlæg: 51
Styrke: 14
HeidiAnd er ny på vejen
Hvad skal der ske nu?

--------------------------------------------------------------------------------

FOR *****, SGU & FOR *******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Har lige talt med min advokat, dom nu kunne fortælle mig at kommunen har AL mulig grund til at sende mig ud af sygedagpengesystemet, fordi neurospykologen har sagt at der er en reel behandlingsmulighed (selvom den ikke kan forbedre mit fortionsnieveau.
Min advokat har søgt om førtidspension til mig, men eftersom at neurospykologen har krevet dette i min udredning, kan jeg ikke få FTP.

Jeg står nu midt i ingenting åbenbart, fordi smider de mig ud, kan jeg ikke længere få sygedagpenge, men min mand tjener for meget til jeg at jeg kan få kontanthjælp.
Hvilket efterlader os ude i noget ****!! :-/ ØKONOMISK SET.

Jeg er for syg til at kunne komme på arbejdsmarkedet, men samtidig for rask til at kunne få en førtidspension.

Jeg føler mig enormt magtesløs - og jeg ved godt hvad dette ******* gør ved mig :-/
Jeg får det meget værre, får sindsygt mange flere smerter og uvisheden gør det ikke bedre.

Jeg er seriøst ved at opgive det hele nu - hvorfor kæmpe når jeg alligevel ikke kan hjælpes....

Jeg kan ikke se nogle muligheder, og desværre føler jeg ikke lige min advokat er til megen hjælp....
HeidiAnd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 15:02   #29
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af HeidiAnd Se meddelelser
Min advokat har søgt om førtidspension til mig, men eftersom at neurospykologen har krevet dette i min udredning, kan jeg ikke få FTP.
Puha, det er nok et af de dårligste træk man kan gøre at søge ftp. ved udløb af sdp. Dahm, den bliver svær at hive i land, hvis man overhovedet kan.

Såfremt dine sdp. nu stoppes, hvad de nok gør eller er blevet ??!!, så må I jo gennemgå alt hvad der kan gennemgås for at se om der kan sættes fingre på noget. Sagsbehandling, ressource profilen eller lign.

Mærkeligt at advokaten søgte pension når grundlaget ikke er klokkeklart, for det ved man jo, at det skal det bare være hvis man selv søger.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 15:11   #30
HeidiAnd
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2010
Lokation: Sorø
Alder: 41
Indlæg: 51
Styrke: 14
HeidiAnd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Puha, det er nok et af de dårligste træk man kan gøre at søge ftp. ved udløb af sdp. Dahm, den bliver svær at hive i land, hvis man overhovedet kan.

Såfremt dine sdp. nu stoppes, hvad de nok gør eller er blevet ??!!, så må I jo gennemgå alt hvad der kan gennemgås for at se om der kan sættes fingre på noget. Sagsbehandling, ressource profilen eller lign.

Mærkeligt at advokaten søgte pension når grundlaget ikke er klokkeklart, for det ved man jo, at det skal det bare være hvis man selv søger.

EE
Det gør mig ikke i bedre humør

Hvad kan jeg så gøre nu - jeg ved det ikke selv og håber virkelig nogle af JEr kan hjælpe mig

Er der forresten nogle der kan komme med de præcise satser vedrørende kontanthjælp, hvor meget må ens ægtefælle tjene før end man ikke kan få kh?
HeidiAnd er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev det min tur :) Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 59 03-03-2013 20:02
Så blev det min tur :) tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 06-09-2012 14:14
Så blev det min tur. Julcha Dit og Dat 13 05-05-2012 11:19
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension