K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2011, 21:25   #1
Susanm1979
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-02 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
Susanm1979 er ny på vejen
et laaaaaaaangt forløb...og stadig ikke afklaret!

Hej med jer!

Jeg er en ung kvinde på 31 år, som snart har gået sygemeldt 1 år og derfor står overfor at skulle have en afklaring på min fremtid.

Jeg har siden 29. marts 10' været sygemeldt med bækkenløsning, men problemet går længere tilbage endnu...det hele startede da jeg ventede min søn - allerede 7 uger henne i graviditeten blev jeg sygemeldt med blødninger og ikke længe efter kunne jeg tilføje svær bækkenløsning graviditeten med min søn var skrækkelig; jeg tog 40 kg ( en kombi af at jeg skulle holde mig i ro, rygestop, smerter og forkert mad), havde meget vand i hele kroppen, graviditetskløe og rigtig mange bækkensmerter! Endelig kom min søn til verden, men smerterne forsvandt ikke...derimod forblev de uændret og jeg fik problemer med at mine albuer låste når jeg f.eks. ville tage min søn op fra vuggen om natten, jeg blev mere stiv i ryg og lænd morgen og aften og jeg havde stadig meget væske i kroppen.
Efter endt barsel havde jeg smidt de 40 kg, men smerterne var ikke gået væk i lænden. Jeg vendte tilbage til mit rengøringsjob, men måtte bide tænderne sammen for at kunne passe det pga. smerter & pludselig fik jeg psoreasis i hovedbund og på albuer - og i ørene, det i ørene havde jeg haft i flere år, men havde indtil nu troet bare var balsam jeg ikke havde fået skyllet ordentligt ud
Da jeg havde været i gang i 9-10 mdr. blev jeg gravid med min datter & bækkenløsningen vendte tilbage med fornyet styrke - jeg blev sygemeldt igen og havde igen en svær graviditet med blødninger, 2 indlæggelser, +40 kg og en endnu værre bækkenløsning...min barsel med min datter endte 10.februar 2010 - herefter havde jeg sagt mit rengøringsjob op og startede op på et plejehjem som ufaglært hjemmehjælper - men efter ikke engang en måned måtte jeg stoppe pga. smerter og en begyndende depression Idag har jeg så snart været sygemeldt i et år, depressionen & kiloene er væk, men det er smerterne ikke! Jeg har for nylig været ved landets førende bækkenløsningsekspert, som har konstateret at det er en varig lidelse og at der ikke er noget han kan gøre...så nu skal jeg have fundet ud af hvad mine muligheder er!

Min plan A var en revalidering til en socialpædagoguddannelse, men da jeg ikke kan bestride hele feltet ( jeg har været i en jobprøvning i en BH, men kunne ikke engang klare 16 timer om ugen) vil de ikke give mig det...min plan B var frisør, men jeg ved ikke hvor smart det er, da jeg skal have hænderne meget i vand og kemikalier...og jeg er bange for at provokere min psoreasis så jeg får det andre steder i forvejen er det ret slemt i hårbunden grundet al den her stress over min situation... så nu aner jeg ikke hvad jeg vil eller har mulighed for...

Mit problem er, at det skal være meget alsidigt arbejde, da jeg hverkan kan sidde eller stå for længe af gangen uden at få ondt og for mange buk eller løft duer heller ikke.

Det sidste mulige problem er så, at jeg muligvis også har psoreasisgigt...det var lægen der pludselig bragte det på bane i sidste uge, så nu er det noget jeg også skal undersøges for - jeg har heller aldrig modtaget noget behandling for min psoreasis, da min læge indtil nu ikke har taget det seriøst men jeg er desværre sikker i min sag, da både min mor, moster, kusine og søster alle har psoreasis, og det viser sig åbenbart også at både min søster, moster og kusine alle også har psoreasisgigt...så det tegner ikke så godt!

Undskyld den lange smøre - og tak hvis du læste så langt!

Mvh, Susan
Susanm1979 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 21:31   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Fy da føj for en omgang.

Min første tanke, efter at have læst dit indlæg til ende, er, at det nok kunne være en god idé, om kommunen kunne sende dig i arb.prøvning på et rave-sted, da de har mange forskellige funktioner under samme tag, og dermed kan afprøve dig i mange forskellige funktioner.

På den måde vil du/i kunne finde ud af, om der overhovedet findes noget job, du vil kunne klare på ordinære vilkår, eller på fleks-vilkår.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fatter stadig ikke systemet er sådan.. Guldfax Alt det andet 9 14-04-2011 15:42
stadig ikke fået mit skriftelige afslag på paragraf 34 sndnkm67 Alt det andet 3 29-09-2010 19:26
Jeg er afklaret til fleksjob... mawebbro Spørgsmål ang fleksjob 8 22-09-2009 15:13
de har stadig ikke fået nok! buster Nyt om loven 0 17-12-2008 18:57
Mit forløb.. gh72 Hvordan forløb det da du søgte fleks? 1 26-04-2006 21:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension