K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-12-2009, 16:02   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsh Se meddelelser
Curls hej igen, du sendte en besked din sag er interessant, jeg kunne imidlertid ikke åbne den, da jeg havde popup blokkeren sat til og så blev den væk, gider du sende den igen

Hilsner jsh
Hej jsh, du kan gå ind i "private meddelelser" oppe i højre hjørne, når du er logget ind her på K10.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 16:39   #12
jsh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2009
Indlæg: 14
Styrke: 16
jsh er ny på vejen
Tusind tak curls. Jeg har læst din meddelelse og kan overhovedet ikke finde hoved eller hale i hvad kommunen mener. De ved ikke om de skal sætte mig i fleksjob eller på førtidspension så når de nu ikke ved det, vælger de at sætte mig på kontanthjælp ( som jeg sikkert ikke er berettiget til)
Jeg tror på, at du har ret når du siger, at jeg skulle have haft ledighedsydelse, hvis du læser hvad hejdien har skrevet, er det jo næsten min situation, men jeg har aldrig fået tilbudt ledighedsydelse eller fået at vide, at det var en mulighed før nu. Og jeg har aldrig selv tænkt på det, da jeg bare gik ud fra, at når man var sygemeldt, så skulle man have sygedagpenge. Jeg takker mange gange for din interesse og har fået lidt blod på tanden igen, hvor jeg før var ved at opgive det hele.
Jeg kan godt love dig, at jeg vil give dem kamp til sstregen, hvis jeg da holder til det både fysisk og psykisk.
Jeg vil iøvrigt prøve at ringe til det nummer du gav mig, det er spændende hvad det evt. giver jeg skal nok holde dig orienteret.
jsh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 16:49   #13
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej igen.
Det lyder nu egentlig heldigt nok, at de vil give dig ledighedsydelse igen, når de stopper dine sygedagpenge.
Så kommer du forhåbentligt ikke på kontanthjælp.
Håber så de nu husker at give dig den ledighedsydelse.
Jeg fornemmer et eller andet galt i det her system, at de har fået dig på sygedagpenge, da du blev fyret, og at de så nu får dig over på ledighedsydelse. Noget hænger ikke rigtigt sammen.... Jeg mener fortsat at du burde have været på ledighedsydelse lige siden, du blev fyret, selvom du var syg.
Nu ved jeg ikke, hvor meget satsen er på sygedagpenge. Måske næsten det samme på ledighedsydelse. Hvis forskellen på ledighedsydelse er højere end sygedagpenge, kunne man måske klage over dette og få forskellen på de to satser i tilbagevirkende kraft.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 08:50   #14
jsh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2009
Indlæg: 14
Styrke: 16
jsh er ny på vejen
Jeg har jo desværre ikke fået, at vide, at de vil give mig ledighedsydelse.

Jeg riangede til Arbejdsmarkedsstyrelsen og forespurgte, de forklarede mig, at dette var en lidt triggi sag.

Både sygedagpengeloven og fleksjobbestemmelserne går ind her, så det er vanskeligt, at vurdere, hvor man hører ind under. Hun kunne ikke finde noget på skrift, der direkte gik ind og fortalte, hvor man hører hjemme. Eller hvordan kommunen skulle forholde sig til dette.

Hun mente ikke man kunne klantre kommunen for at have sat mig på sygedagpenge, da der var tale om sygdom

Samtidig kunne hun heller ikke udelukke, at jeg skulle have været sat på ledighedsydelse, da der jo også er tale om, at jeg er blevet fyret fra mit job, og at jeg skulle have haft ledighedsydelse fra sidste lønudbetaling fra arbejdsgiver.

HER ER JEG IKKE BLEVET KLOGERE _ VED NOGEN NOGET OM DETTE=???

Hun mente dog også, at jeg, nu hvor kommunen stopper sygedagpengene på grund af varighedsbegrænsningen, må kunne få ledighedsydelse - men hun var ikke sikker

Hun var i tvivl om, om man kunne gå fra sygedagpenge over på ledighedsydelse.

Jeg har kommenteret overfor kommunen, om jeg ikke skulle have været på ledighedsydelse i stedet for sygedappenge, efter sidst udbetaling fra arbejdsgiver, jså nu må jeg se, hvad de mener.

Jeg ville dog gerne have haft noget mere konkret, at henvise til, så hvis nogen har noget, mnå i meget gerne skrive.
jsh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 10:58   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, kan desværre ikke hjælpe dig men tænkte om denne forening: http://www.flexteam-slagelse.dk/page010.html

-måske véd noget om noget?

Det kan da ikke skade at spørge vel
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 13:06   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsh Se meddelelser

Tak for svaret Hejdien.
Vil det sige, at jeg skal over på ledighedsydelse nu, hvor de stopper sygedagpengene og at jeg ikke skal på kontanthjælp, som kommunen siger jeg skal søge.
Det kommunen udtaler er: Det er ikke tilstrækkeligt dokumenteret at du ikke vil kunne opnå eller fastholde beskæftigelse i forhold til fleksjobbestemmelserne, hvorfor behovet for udelukkende at afklare berettigelse til førtidspension heller ikke er tilstede.
Dette er skrevet i forbindelse med at de mener jeg ikke opfylder betingelserne i § 27 stk 4

Curls hej igen, du sendte en besked din sag er interessant, jeg kunne imidlertid ikke åbne den, da jeg havde popup blokkeren sat til og så blev den væk, gider du sende den igen

Hilsner jsh
jsn så først dit indlæg nu

Jeg var i nøjagtig samme situation som du og som jeg ser det er den eneste forskel på vores to sager at min kommune var åben for fornuft og logik , for jeg nægtede jo ikke at tage et job , jeg var syg og som der står i fleksjob pjecen så er det sådan at


Tvivl om rådighed

Citat:
Opstår der tvivl om personens rådighed, er kommunen forpligtet til at afprøve, om personen står til rådighed for et fleksjob. Det kan ske ved tilbud efter kapitel 10 og 11 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, fx praktik i en virksomhed eller danskundervisning. Hvis kommunen vurderer, at personen ikke står til rådighed for et fleksjob, er personen ikke længere berettiget til ledighedsydelse.

Personen bevarer dog ledighedsydelsen i den periode, hvor kommunen genvurderer arbejdsevnen i forhold til et fleksjob. Personen bevarer også ledighedsydelsen, mens kommunen undersøger, om vedkommende opfylder betingelserne for at få førtidspension.

Ledighedsydelsen skal tilbagebetales, hvis der senere udbetales førtidspension for den samme periode.
Du er sygemeldt men ikke uvillig til at tage et fleksjob så længe du ikke siger nej så kan de ikke bare tage din ledighedsydelse for dig så skal de afklare dig først ...

Jeg kan godt forstå arbejdsmarkesstyrelsens svar til dig der var også meget uro omkring mig og min sag , men ved at påpege at de inden de kunne stoppe min ledighedsydelse var nød til at afklare mig ja så satte de mig over på ledighedsydelse og her er jeg så blevet afklaret ...

Når man feks søger eller bliver indstillet til pension kan man også opleve at kommunernene mener at fordi man søger en pension så er det , det samme som at ikke være til rådighed men den holder heller ikke , det er først i det man nægter at tage et job at man ikke er til rådighed ....

Der står udtrykkeligt her

Citat:
§ 74 b. Det er en forudsætning for udbetaling af ledighedsydelse,

1) at modtageren opfylder betingelserne for at få et fleksjob,



Du opfyldt betingelserne for et fleksjob da du blev visiteret du er så siden blevet mere syg (eller fået andet til ) og har derfor været nød til at sygemelde dig , du vil derfor skulle afklares for at finde ud af om du kan have et fleksjob med flere og nye skånehensyn ..

Hvis du ikke længere opfylder betingelserne skal de kigge på en pension da du jo ikke er blevet rask


2) at modtageren ikke har et rimeligt tilbud om ansættelse i fleksjob,

3) at modtageren tager imod et rimeligt tilbud om aktivering eller andre tilbud, der kan forbedre mulighederne for at få et arbejde, og

4) at modtageren ikke er selvforskyldt ledig efter et fleksjob.

Stk. 2. Stk. 1, nr. 2, 3 og 4, gælder dog ikke, hvis den pågældende har en gyldig grund til ikke at udnytte sine arbejdsmuligheder, jf. § 13, stk. 3 og 4.
Stk. 3.

Opstår der tvivl om modtagerens rådighed, skal kommunen afprøve modtagerens rådighed. Dette kan ske ved arbejdsprøvning, arbejdspraktik m.v. Hvis kommunen vurderer, at den pågældende ikke er til rådighed for fleksjob, mister den pågældende retten til ledighedsydelse.


Det er så vigtigt at du lægger mærke til den her i lovteksten i følge den skal kommunen rådighedsvudere dig PÅ ledighedsydeles, den logiske arrugementation må være at var du ikke blevet syg mens du var i job men fyret så ville du være overgået til ledighedsydelse og dermed været sygemeldt på ledighedsydelse ...

Og du skulle så være blevet afklaret på ledighedsydelse


Stk. 4. Afslår modtageren et rimeligt tilbud om fleksjob, kan der ikke udbetales ledighedsydelse til modtageren i 5 uger. Hvis modtageren 2. gang inden for en periode på 12 måneder afslår et rimeligt tilbud om fleksjob, mister modtageren retten til ledighedsydelse. Stk. 2 finder tilsvarende anvendelse.

Stk. 5. En person, der efter stk. 1, nr. 4, og stk. 3 og 4, har mistet retten til ledighedsydelse, kan igen få ledighedsydelse, når den pågældende på ny opfylder kravet i § 74 a, stk. 3.

Stk. 6. Personer, der er fyldt 60 år, kan højst modtage ledighedsydelse i sammenlagt 6 måneder.
Nu ved jeg ikke hvad kommunen har lavet af tiltag med dig mens du har været på sygedagpenge har du været i arbejds prøvning og denne viste at du ikke længere kan varetage et fleksjob så skal de jo igang med en pensions ansøgning .. viste den at der skal flere eller andre skånehensyn til så skal der laves det i forhold til fleksjob...


Jeg kan se at de bruger den samme mod dig som med mig , men at din kommune så ikke er modtagelig for logik og fornuft ..

Det kan godt være der er to love indenover men ikke desmindre så er du flekser og det var du inden og det var du efter og derfor må det være den lov der går over sygedagpengeloven ...

Jeg har været sygemeldt i to år nu på ledighedsydelse og min kommune prøvede sig med at hvis jeg søgte pension eller de indstillede så ville jeg ved afslag ikke være berettiget til ledighedsydelse mere men skulle på kontanthjælp , den konklusion kom de frem til pga at der søges pension og ved at søge pension siger jeg at jeg ikke kan fleksjob mere...

Min logik er så at hvis kommunen vurdere jeg ikke er berettiget til pension ja så nægter jeg ikke at tage et fleksjob der passer til mig (og det skal de så finde efter arbejdsprøvning ) min kommune var meget bombastiske mht at min ledighedsydelse skulle stoppe ved ansøgning omkring pension og evt afslag , men de er kommet meget i tvivl efter jeg sendte dem ovenstående så nu bliver det en skønssag efter afslag (men kommunen tror ikke at det bliver afslag) men skulle det så blive det ja så må jeg hvis jeg kommer på kontanthjælp tage den til ankestyrelse og sociale ankestyrelse da det lige som med din er sådan at der ikke er nogen afgørelser på det område ....

Lige som med din sag så kan kommunerne bruge det til at presse flekser ud af systemet og presse dem til ikke at sygemelde sig eller at søge pension ...

Har kommunen stoppet dine sygedagpenge og har du anket det ?
  Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 11:20   #17
jsh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2009
Indlæg: 14
Styrke: 16
jsh er ny på vejen
Tak for svarene i giver mig virkelig nogle guldkorn jeg kan bruge..

Ja de har stoppet mine sygedagpenge pr. 30/11. Sagsbeh. sendte mig et brev om afgørelse af stop for sygedagpenge og det er dette brev jeg skulle komme med kommentarer til inden 10. dec.

Brevet var dateret den 2. dec. og jeg skulle aflevere kommentarerne senest 10 dec. sa de gav mig kke lang tid.

Er dette en partshøring?

Jeg vr selv på jobcentret og aflevere mine kommentarer i form af et langt brev på 5 sider og fik kvittering for modtagelsen.

Jeg henviste til en masse love og paragraffer som i havde sendt til mig - igen tusinde tak.

Hejdien, jeg tror du har ret i at jeg skulle have været overflyttet til ledighedsydelse istedet for sygedagpenge, efter sidste udbetaling fra arbejdsgiver.

Jeg har, ved at gennemgå alle papirer fra kommunen fundet ud af at jeg faktisk var raskmeldt i perioden fra 16 marts til 21 april 2008. Det var den 31.3 jeg modtog fyresedlen fra arbejdsgiver, men havde altså et opsigelsesvarsel på 4 måneder. Arbejdsgiver skulle betale løn frem til 31/7. Jeg blev så sygemeldt 21 april, så da jeg modtog fyresedlen, var jeg raskmeldt og i fleksjob.

Er jeg så ikke berettiget til ledighedsydelse fra l/8 da jeg jo er ledig på dette tidspunkt, selvom jeg også er blevet sygemeldt.???????

Ud fra det jeg kan læse i loven og dine erfaringer, mener jeg at det må være tilfældet.

Jeg ringede til sagsbehandler i går om dette problem. Først afviste hun det helt og holdent, jeg var under sygedagpengeloven da jeg var syg.

Da jeg så fortalte hende, at jeg jo var raskmeldt på det tidspunkt, hvor jeg modtog fyresedlen, - at jeg havde talt med arbejdsmarkedsstyrelsen - og henviste hende til loven. BLEV HUN MEGET I TVIVL. Hun kunne godt se, at der måske var lavet en fejl. ( Hun var på det tidspunkt, hvor fejlen blev lavet ikke min sagsbehandler , hun har først overtaget sagen fra l oktober, hvor min gamle sagsbehandler gik på barsel) Hun ville snakke med teamet for ledighedsydelse om dette.

Hun gav samtidig udtryk for, at hvis, der var lavet en fejl og jeg hørte under et andet team, kunne det måske medføre, at der skulle have været en anden sagsbehandling, opfølgning m.m. Da dette team så skulle have vurderet mig ud fra om jeg stadig kunne varetage et fleksjob.

ER DER NOGEN DER KENDER NOGET TIL DETTE???

Jeg har deltaget i et REVA forløb på 3 måneder, hvor de vurderede min EFFEKTIVE erhvervsevne til at være på ca. l time. Jeg havde en gennemsnitlig arbejdstid på 2t 45 min, hvoraf kun ca. l time var effektiv. Desuden sksriver de, at der skal tages en masse skånehensyn.

JEG HAR OGSÅ ET ANDET PROBLEM Jeg har en pensionsordning, hvor jeg kan få udbetalt erstatning ved 2/3 erhvervsevnetab.

Da kommunen ikke kan give en vurdering af min erhvervsevne p.t.og hvor lægekonsulenten udtaler, at der i takt med en livskvalitsforbedring og så vil kunne ske en erhvervsevneforbedring læner pensionsselskabet sig op ad denne udtalelse ( dette i forbindelse med psykologbehandling)

De afventer, hvad kommunen gør, selvom REVA udtaler at min arbejdsevne er ca. l time daglig og at speciallægen udtaler, at der i forbindelse med psykologbehandling kun vil være en livskvalitetsforbedring og ikke en forbedring af min arbejdsevne. Samme læge udtaler også, at min tilstand er KRONISK OG STATIONÆR.

dETTE GØR, AT PENSIONSSELSKABET OGSÅ AFVENTER PSYKOLOGHANANDLING
og efterfølgende arbejdsprøvning og dette betyder, at jeg skal afvente endnu ca. 8-9 månerder med at få udbetalt erstatning for tab af erhvervsevne. På grund af denne udtalelse fra lægekonsulenten.

KAN DET VÆRE RIGTIGT.

ER der nogen, der har nogle gode råd om hvad jeg skal gøre, vil jeg meget gerne høre fra jer.
jsh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 15:49   #18
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsh Se meddelelser

Ja de har stoppet mine sygedagpenge pr. 30/11. Sagsbeh. sendte mig et brev om afgørelse af stop for sygedagpenge og det er dette brev jeg skulle komme med kommentarer til inden 10. dec.

Brevet var dateret den 2. dec. og jeg skulle aflevere kommentarerne senest 10 dec. sa de gav mig kke lang tid.

Er dette en partshøring?
Ja det er partshøring. Det er egentlig kort tid, de har givet dig. I nogen tilfælde kan man selv henvende sig til kommunen og bede om et par dage mere. Nu skal de så se på din partshøring. Det er sent, de har gjort det. Normalt ville jeg da sige, de iflg. retssikkerheden § 7a skulle have informeret dig inden 14 dage før de stopper OG partshører dig OG stopper sygedagpenge OG sender dig en skriftlig afgørelse. Du kan bede dem om at sende dig en skriftlig afgørelse på stop af sygedagpenge.

Jeg kunne foreslå dig at skrive til dem, at du iflg. forvaltningsloven § 23 gerne vil have en skriftlig afgørelse.

§ 23. Den, der har fået en afgørelse meddelt mundtligt, kan forlange at få en skriftlig begrundelse for afgørelsen, medmindre afgørelsen fuldt ud giver den pågældende part medhold. En begæring herom skal fremsættes over for myndigheden inden 14 dage efter, at parten har modtaget underretning om afgørelsen.

Stk. 2. En begæring om skriftlig begrundelse efter stk. 1 skal besvares snarest muligt. Hvis begæringen ikke er besvaret inden 14 dage efter, at begæringen er modtaget af vedkommende myndighed, skal denne underrette parten om grunden hertil samt om, hvornår begæringen kan forventes besvaret.


I stk. 2 nævnes så at de SKAL sende dig en skriftlige afgørelse 14 dage efter du har bedt om at få den.

Men nu håber jeg de tænker over din partshøring. Måske siger de, at de har taget fejl og mener, du blev fejlplaceret. Lad os se.
Nu har du nævnt, at de siger du skal på ledighedsydelse. Det vil kun være godt. Det er bedre end på kontanthjælp eller ingenting. Dog kan man spekulere på, hvilken lov og hvor de så skal hjælpe dig på vej videre som ledig syg fleksjobber.

Jeg mener også at teamet som har noget med fleksjob at gøre også skulle have haft dig og ikke dem som sidder med sygemeldte og mht. sygedagpengeloven.

Jeg har skrevet til arbejdsmarkedsstyrelsen om de der love, jeg fandt. Afventer svar.

Sidst redigeret af curls; 12-12-2009 kl. 15:52.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 17:13   #19
jsh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2009
Indlæg: 14
Styrke: 16
jsh er ny på vejen
Det bliver spændende at høre, Hvor får du energien fra. Ja jeg ved heller ikke hvordan de vil placere mig, hvis det viser sig, at de har taget fejl.
jsh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 21:29   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Jeg mener også at teamet som har noget med fleksjob at gøre også skulle have haft dig og ikke dem som sidder med sygemeldte og mht. sygedagpengeloven.
Hvis man er på ledighedsydelse og bliver sygemeldt bliver man tilknyttet sygedagpenge opfølgning (det vil sige det skal man mange kommuner ved dog ikke dette og fortæller man det prøver de at komme uden om det og vil i stedet for revudere )

Men det fremgår klart af loven


Stk. 4. Personer, der modtager ledighedsydelse efter stk. 1 og 2, bevarer ledighedsydelsen i perioder med sygdom eller barsel. Reglerne om opfølgning i forbindelse med modtagelse af dagpenge efter lov om dagpenge ved sygdom eller fødsel finder tilsvarende anvendelse.


hvad ang


Hun gav samtidig udtryk for, at hvis, der var lavet en fejl og jeg hørte under et andet team, kunne det måske medføre, at der skulle have været en anden sagsbehandling, opfølgning m.m. Da dette team så skulle have vurderet mig ud fra om jeg stadig kunne varetage et fleksjob.

ER DER NOGEN DER KENDER NOGET TIL DETTE???


Ja det skulle du , det vil sige du skulle være revuderet men kun hvis du IKKE var sygemeldt på det tidspunkt...

Det der gør din sag andreledes end min er at jeg var på arbejdet mistede arbejdet , havde tre måneders opsigelse og sygemeldte mig under denne opsigelses periode ...

Jeg kom så på ledighedsydeles efter de tre måneder var stadig sygemeldt og er pt igang med arbejds prøvning hospitals undersøgelser osv mhp pension da helbreddet er blevet forringet .. jeg er under disse ting i henhold til sygedagpenge loven da min kommune (efter lange seje kampe ) endelig fattede at jeg var sygemeldt og skulle følges op i følge sygedagpengeloven på ledighedsydeles ....

Du skriver at din sagsbehandler nu er blevet usikker og vil snakke med teamchef om det, men jeg syntes det er rigtigt dårligt at du har snakket med hende tør give 100 til 1 på at hun ikke fremføre det rigtigt ...

Hvis jeg var dig så ville jeg sætte mig ned og skrive til hende hvad det var i snakkede om i forstålige vendinger for af en eller anden grund så ser det ud til at kommunerne ikke fatter den der med at man skal være sygemeldt på ledighedsydelse ...

Din burde jo være klar nok når du var rask da du blev fyret og du derefter blev syg ...

derfor kan jeg ikke se andet end at du i din sygdoms periode skulle have været på ledighedsydeles ...

det er edder snørklet og meget svært at forklare derfor ville jeg skrive en opfølgning til sagsbehandler hvis jeg var dig
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!!! Operation og så stopper de sygedagpengene nala Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 100 03-09-2012 17:24
AKUT hjælp til stoppet sygedagepengeudbetaling Dippedut1986 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 27-07-2012 08:06
sygedagpengene er stoppet men nu skal jeg i arbejdsprøvnin helmik Spørgsmål ang fleksjob 4 14-10-2011 21:18
Skat trækker i sygedagpengene... hjælp til min ven Girlscout Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 24-01-2011 20:01
hjælp sygedapenge stoppet uden varsel???????? laurana Alt det andet 24 14-04-2008 00:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension