K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2013, 03:37   #1
SmallAngel
Hvor skulle jeg ellers være
 
SmallAngels avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2011
Lokation: Struer
Alder: 36
Indlæg: 126
Styrke: 14
SmallAngel er ny på vejen
Jeg kan kun anbefale en neuropsykologisk undersoegelse.. Jeg har gennem tiden med min senhjerneskade vaeret ved en del af dem, baade betalt af kommunen og af min forsikring.. Faelles for dem allesammen er at de er rigtig, super gode til at laese folk, og kan de f.eks. se at du bliver mentalt/kognitivt udtraettet, faar det skidt, begynder at gabe, nervoes, svedetur, saa stopper de der!

Noget andet er at de ved noget.. De har en uddannelse inden for faget, det har din sagsbehandler ikke, saa de ved hvortil det er rimeligt at gaa naar de forlanger en at loese opgaver etc. hvorimod min erfaring er at i kommune-regi er der meget kasse taenkning, baade penge men ogsa at passe bestemte folk i en bestemt kasse, og derfor proever de ofte folks granser af, presser dem, og pga. deres egne og andres forventninger kan syge mennesker ofte presse sig selv for meget og dermed skade sig selv..

Jeg kender ikke den Neuropsykolog du skal til, men som sagt har jeg vaeret til en del, trods min mistillid gennem systemet paa ottende aar nu.. Og de har allesammen vaeret utrolig rare mennesker, og naar de kan se at du ikke kan overskue/orke/holde til mere i en samtale, saa holder de..

Jeg ved ikke hvor du er fra men i region midtjylland kan jeg anbefalde Teit Juel Jensen samt Torben Giehm Riese de er begge paa udbud paa kommunernes net..
__________________
Bare fordi enhver er sig selv nærmest, behøver man ikke skide på dem som står lidt længere væk...
SmallAngel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skal kommunerne ikke overholde loven-jo de skal østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 4 04-08-2020 23:17
Tvungen behandling - måske ny reform på vej Pyt Politik og Samfund 3 11-10-2013 13:25
Lyrica, skal, skal ikke? Diablo Alt det andet 15 13-03-2013 13:28
Skal, skal ikke søge fleksjob? frkhansen Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 29-08-2011 22:09
Flytte hjemmefra -skal/skal ikke?? Tullepigen90 De Unge 7 03-02-2011 19:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension