K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2009, 08:07   #21
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Sidste nyt

For dem der ikke har fuldt min sag, så var jeg i arbejdsprøvning først i febuar, efter en uge stoppede min læge det pga mit helbred, fik så en mail hvori der stod at min sagsbehandler samt lægekonsulenten var blevet eninge om at indstille mig til pension og at jeg efter en månede ville få en tilrette resurseprofil, som jeg så skulle kommentere til og sende tilbage så ville man sende den til pensions udvalget. Ringede til min sagsbehandler og fik så afvide at jeg skulle regne med den kom til og køre på det psykiske. Hmm, tænkte jeg der er noget galt jeg har ikke en psykisk diagnose, og jeg har ikke kunne få flex pga af mit fyskiske og nu kan jeg få pension på noget psykisk som jeg ikke har!!! Der går en uge og i min mail indbakke ligger nu en en udtagelse fra lægekonsulenten, han mener simpelt hen at der i mine papir nu står jeg har personilighedsforstyelser og ingen kongnitive problemer, til trods for der står det stik modsatte. At jeg har disse problemer og ingen former for personlighedsforstyrelser eller psykiske sygdomme. Nåh, men på baggrund af den diagnose han nu har stillet skriver han at mine børne er til fare for omsogssvigt med en mor der er så "sindsyg" og beder sagsbehandler sende det som en underretning hos børne unge. Flot, mman for så en en sagsbehandler på hver af børne selv om vi flere gange kontakter kommunen og siger dette er urigtige oplysninger, men det mener de ikke da det kommer fra en "læge" Man indkalder til et møde hvor det bliver aftalt at en uvildig skal se mine papir og her bliver man eninge om nævnet, men pluselig finder jeg ud af de har sendt den i udbud, gør derfor kommunen meget opmarksomme på at de ikke skal sende mine papir til nogen med mindere jeg giver min tilladelse hertil. Dette er ikke sket og i april har de så modtaget en uvildig læges vudering af en romatolog, hvad har han lige med det psykiske at gøre??? Og ja jeg for så først afvide her i juli månede at de har fået den, det vil sige den har ligget der i 2 måneder. flot. Men spild af tid, for det ændre jo ikke ved de udtagelser lægekonsulenten har lavet på det psykiske. Nåh, men for og komme tilbage til børne og unge så var der jo ikke noget de kunne sætte en finger på begge børne var i trivsel og vores handicapet datter havede fået den bedste omsogn hun kunne få. Men så forhøre vi os om tabarbejdsfortjenéste for og få lidt ro på og ikke skulle tænke på det hele når man nu har et barn med handicap som ikke kan komme ud og blive passet. De skriver så til jobcentret for og høre hvad de skal med mig og her for de i april det svar at jeg ikke står til rådighed for arbvejdsmarkedet og man vil indstille mig til pension. og nu er der så snart gået 6 måneder siden min arbejdsprøvning hvor de skrev jeg ville blive instillet til en, men skulle så tro at det møde der var en månede efter stoppet den, men det fast holder den jo over for børne og unge 3 måneder efter og 2 måneder efter mødet med ledelsen, og på baggrund af at de fastholder denne pension, som jeg jo ikke har fået er jeg ikke berettiget til tabtarbejdsfortjeneste og min kæreste er heller ikke fordi jeg går hjemme hele tiden, og vi jo ville have delt den. I stedet for sider jeg nu her 5 måneder efter stadig på kontant hjælp uden og vide hvad der skal ske. For mig er vi sendt rundt i den mølle hos kommunen der hedder spare penge møllen!!! Nu skal jeg så til møde med jobcenter chefen og en fra DUKH her d. 4 august så må vi se hvad de siger. Man er som en straffefange med fodlænke på så længe man sidder i dette system og det har nu taget 5 år
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2009, 09:15   #22
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Den sociallæge udtalelse ville jeg bede om at få berigtiget, og ellers klage til Datatilsynet.

mage til svineri
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2009, 12:30   #23
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
Den sociallæge udtalelse ville jeg bede om at få berigtiget, og ellers klage til Datatilsynet.

mage til svineri

Dette er prøvet ved flere klager hos kommunen, men de mener det er rigtigt, og vil derfor ikke ændre noget. Datatilsynet kan ikke fjerne det, kun rette det da sådanne ting skal stå som dokumentation for ens sagsforløb i kommunen
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2009, 10:55   #24
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Det

kan bare ikke være rigtigt...at de ikke kan rette de fejl de har skrevet i din sag.

Det er direkte svineri....

Men rigtigt godt at du har DUHK med til mødet.

__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2009, 09:18   #25
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
kan bare ikke være rigtigt...at de ikke kan rette de fejl de har skrevet i din sag.

Det er direkte svineri....

Men rigtigt godt at du har DUHK med til mødet.

Ja jeg synes det er utroligt, men problemet er, at giver de mig medhold, i det de har lavet af fejl, så står de til ansvar over for mig og min familie for det de har gjort. og det kan blive en dyr fornøjelse

Sidst redigeret af Færselsuheld; 24-07-2009 kl. 09:20.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2009, 18:15   #26
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Ja

og derfor vil de jo ikke rette det der er skrevet...for så skal de stå til ansvar.......men da utroligt, at de kan se sig selv i spejlet hver dag.....De ved de har lavet skrammel overfor dig....og helt sikkert også andre...

Men de vælger at lukke deres grimme øjne og lade det stå til og lade folk sejle deres egen sø.....i det svineri de har lavet for dig.....
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulenten viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-02-2012 08:16
Lægekonsulenten skriver...... mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 12-01-2012 20:23
lægekonsulenten tjele88 Spørgsmål ang fleksjob 8 24-10-2011 21:34
lægekonsulenten.dk ville Lægekonsulenternes Rolle 10 27-06-2011 02:31
Må lægekonsulenten det? Trylledyr Dit og Dat 5 24-02-2007 15:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension