K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2008, 00:07   #1
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
AS3

Ja så starter jeg på mandag.. Kurset er et Privat Aktør noget.

Jeg har selv valgt dette, men er sq noget i tvivl efter samtale, lyder ikke som noget jeg, Ikke har prøvet før.

Jeg møder på mandag med Positivt sind, og på et hold der er igang!! Dog er vi 6-7 nye, det lyder jo helt vildt sjovt.

Jeg er Ikke negativ, tro ikke det, men måske lidt hmm... hvad har jeg sagt ja til, men altså, kryds ALT KÆRE VENNER, herinde for mig, for jeg er bange for , at "jeg har købt katten i sækken".

Fik dog sagt til samtale: lidt af mine " problemer", hun ( Vejleder, aner intet om os der starter, andet end navn og cpr.), og mente det var en fordel.

Ja måske er det det, skal jeg ikke være den rette til at vurdere, men jeg vil sq ikke blive ved med at, være et cpr. nr.

GIV mig det ****ing fleksjob, og jeg skal aldrig være til mere " Besvær"
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 10:28   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Helle, held og lykke! Håber, du snart finder et fleksjob!

Jeg har også gået hos AS3 på østerbro.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 10:39   #3
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Helle4

Held og lykke
Det med cpr-nr. det bliver vi sg.. ved med at være, indtil de finder en boks til os, og vi er afsluttet, derefter glemmer de os, jeg har ingen hjælp fået siden jeg overgik til pension, skal finde ud af mine rettigheder selv, heldigvis er der supersøde folk herinde
Pas nu på dig selv, det er kun dig der kan mærke, hvor meget du kan
God dag på mandag, godt du ser på det med positivitet
M.V.H.
Stoktoft
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2008, 16:06   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ferie

Ja så nærmer dagen sig, hvor jeg skal påbegynde kurset, var til samtale i torsdags.

Jeg skal starte på en hold, der er igang , men vi er 6 nye, så..

Men jeg er nu kommet i tvivl om noget: jeg får jo kontanthjælp ( er godkendt til fleks), og kurset vare 26 uger så, må jeg holde ferie? Eller hvad?

Fik ikke spurgt " vejlederen om dette? Nogen der ved det? og hvis jeg må", får jeg så mindre end , jeg gør nu? ( jeg kan sq ikke leve for mindre end de skide 8300,-kr pr. måned. Jeg har selvsagt ingen feriepenge

Selv om jeg kun skal være der 3 dage om ugen på kurset, ville det jo være lidt rart at, kunne tage med en veninde i hendes sommerhus.

Nå håber nogen " kloge hoveder" ved noget herinde
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2008, 16:09   #5
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
hmm.. fik sq da gentaget lidt vel meget her sorry, jeg er bare lidt nervøs, så læste ikke engang min egen tråd
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 15:02   #6
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja så er 1 dag overstået.. Hahaha, vi skal starte med at beskrive vores jobs, til Mindste detalje: har du måske også vandet blomster, tømt en skraldespand etc.

Det er sq det rene Total griner, jeg har heldigvis en detaljeret ressourceprofil, så den skal jeg så sidde og skrive over på computeren... ja så går tiden da med det.!!!!

Nå ellers søde mennesker, jeg er på hold med, men sikke et spild igen igen, af penge og tid. Min ene " kursist veninde" har kørt taxa i 14 år, så hun anede ikke hvad hun skulle kunne " fylde på" men jo da, hun havde jo skrevet nogle regninger ind imellem, og bla. bla.

Nå, det kan jo være det bliver mere interessant med Tiden.

Nu har jeg så noget jeg skal op til, 3 dage om ugen, i ca.3 timer om dagen, det er ok, det har jeg savnet.

Men jeg er meget spændt på hvordan det her skal vare 26 uger.

Mange fra Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 15:05   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
helle du skriver..

Det er sq det rene Total griner, jeg har heldigvis en detaljeret ressourceprofil, så den skal jeg så sidde og skrive over på computeren... ja så går tiden da med det.!!!!


Helle hvad er formålet med det...et job eller noget andet...

Hvad er formålet med at skrive den over på computer????

Sidst redigeret af Stella; 03-03-2008 kl. 15:08.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 15:10   #8
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Helle, min tid på AS3 gik med det samme. Alt skulle beskrives til mindste detalje. Rent navlepilleri..

Der var én på mit hold, der fik job! Langt fra de 19 ud af 20, som vejlederen først havde skiltet med.

Jeg må indrømme, at jeg stadig den dag i dag har svært ved at se meningen med det kursus/rådgivningsforløb.. Fik ikke en pind ud af det. Og det værste var så, at da jeg kom tilbage til JSV, sagde min jobkonsulent at det var spild af tid at sidde og sende uopfordrede ansgninger ud i massevis, og hvor jeg dog fik alle de adresser fra. Jamen det er jo kommunen, der har betalt for og henvist mig til AS3, og hele forløbet var lagt an på, at vi skulle finde adresser i AS3´s database og sende uopfordrede ansøgninger ud!! De må s** da vide, hvad de betaler til!

Vorherre til hest..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 15:55   #9
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Stella se evt. gjh indlæg. Hun har åbenbart også været det samme igennem, bare i en anden by.

Det er et privat firma / privat aktør, som man som ledig fleksjobber er: berettiget til, i følge loven, jeg er så sendt derhen af kommunen.

De kører samme koncepr over hele landet, men jeg kan da godt forstå Firmaet er glade.. Det koster vel 60-70 tusinde om måneden, at have mig derinde. så...

Men jeg håber sq at det bliver anderledes, har dog mine tvivl.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 15:59   #10
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ps, ja det skulle forbedre mine / vores mulighede for fleksjob, jo... jeg tror på mirakler, nå nej.. det er også en del af konceptet : mirakler sker ikke, det er kun dig selv, der kan finde et arbejde!

Aner ikke hvad mine utallige jobkonsulenter laver?? Har aldrig i 8 mdr. fået tilbudt et fleksjob, og kommunen har lige ansat 4 nye ??
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension