K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2015, 16:37   #1
zamara
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
zamara er ny på vejen
Tillæg til Kth. grundet høj husleje. § 34

Er der nogen der kan hjælpe mig med mine rettigheder i det anliggende.
Søgte Kth. i N0v. 2013 i den forbindelse var der en rubrik hvor man kunne søge om extra tilskud hvis man har høj husleje. Dette gjorde jeg, og medsendte alt hvad de bad om af dokumentation. Husleje incl. varme 5100, derudover gas 890 i kvt. og el 830. (den er så lige steget til 1000, da jeg er hjemme 24/7).
Retur kommer så en folder med henvisning til at jeg kan søge mit pensionsselskab om hjælp ? Jeg klagede, og den blev selvfølgelig afvist, men jeg kunne selvfølgel anke, hvilket jeg gjorde. Afvist. Gik helt ned med flaget og magtede ikke at gøre noget. Fik for snart ½ år siden tildelt en mentor, da jobcentret afmeldte mig pga. andet ??????????
Jeg tænkte at denne mentor kunne hjælpe mig i forhold til § 34. Vi har nu i den tid der er gået ikke bestilt andet end at snik snakke, og så tæske rundt i mine pensionsforhold og intet er afklaret endnu! Fandt lige ud af i Fredags at hun ikke har sendt parpirende! Men jeg er også vred og har sagt det til hende flere gange, at jeg er møghamrende træt af at tæske rundt i mine pensionsforhold = kommunens rettigheder, istedet for §34 = mine rettigheder.
Er dårlig psykisk nu, har måtte afmelde DR lisens, så nu har jeg også skattefar på nakken.
Hjælp er jeg berretiget eller ej, for nu kan den Mentor skride et vist sted hen.
zamara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2015, 00:22   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Det afhænger af mange ting.. bl.a. om du er forsørger.
Men hvis du har søgt, fået afslag, anket og fået afslag, ser det jo lidt sort ud. Hvor har du anket ?
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2015, 04:50   #3
zamara
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
zamara er ny på vejen
Jeg er single. Og knækket. Først til kommunen, (ydelses service) som svarede jeg kunne anke beslutningen til Ankestyrelsen.
zamara er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension