K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-04-2011, 11:51   #1
speciale.stud.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2011
Lokation: Århus
Alder: 53
Indlæg: 33
Styrke: 14
speciale.stud. er ny på vejen
Hvordan oplever du den lange ventetid på at få din sag færdigbehandlet?

Vil du fortælle om den betydning ventetiden har for dig og dit liv?
Jeg er en kvindelig studerende på 40 år, der skriver speciale om oplevelsen og betydningen af ventetid under langvarig sagsbehandling. Målet med undersøgelsen, er at formidle og skabe opmærksomhed om den ofte ubehagelige oplevelse venteposition og hvordan ventetiden kan påvirke hverdagen voldsomt.

Jeg søger kontakt med personer, der befinder sig midt i denne ventetid og som har lyst til at dele deres oplevelser med mig
og eventuelt lade mig deltage som uvildig bisidder ved møder med diverse instanser.

Jeg tilbyder anonymitet til deltagere og respekterer den enkeltes ønsker i forhold til omfanget af deltagelse.
Jeg repræsenterer på ingen måde det offentlige eller andre instanser.

Undersøgelsen er en uvildig forskningsundersøgelse af langvarig ventetid set fra borgerens perspektiv. Resultat vil blive søgt publiceret i diverse aviser.

Har du mod på at deltage eller ønsker at høre nærmere om undersøgelsen?
Så skriv til mig her på tråden eller kontakt mig på telefon eller mail:
Kandidatstuderende ved Antropologi, Sundhed og Velfærd, Charlotte Jensen
tlf: 2984 8780. Email: [email protected]
speciale.stud. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2011, 18:33   #2
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen