K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-12-2009, 13:42   #11
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hejsa Helene

Hvis pennicillin ingen virkning har, så prøv at bede din læge/tandlæge om at få udskrevet Metronidazol, så skal du se løjer.

Det har jeg selv prøvet, og det gjorde forskel indenfor et par dage, men det er en meget lang kur mellem 20 og 30 dage og man skal blive ved til der ikke er flere tabletter.

Efter at min mand havde været igennem 4 x penicillin kur der ingen virkning havde, tog jeg ham med til vores egen læge og sagde at det kunne ikke blive ved med at gå, han havde en meget slem tandrodsbetændelse, som til sidst gav ham feber og koldsved, så der skulle noget kraftigere til og jeg sagde til lægen at jeg ville have noget Metronidazol, som votes læge så også skrev en recept ud på, igen i løbet af et par dage var han igen i stand til at gå på arbejde.

Jule

Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2009, 14:05   #12
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Ragdoll

det var egenlig det du skriver om hvordan folk oplever deres smerter jeg godt vil se om man kunne lave et samlet indlæg over og i det indlæg så kæde det hele sammen.

jeg kom på denne ide fordi jeg på egen krop oplevede den der med at det startede som en fysisk skade som jeg trode var over efter et stykke tid (for det har det jo gjort de andre gange det havde været galt) men tiden gik og det blev være også begyndte det at sætte sig i hovdet på en.

og da jeg nu mener jeg er kommet til det punkt hvor jeg ikke kan se mig selv på arbejdsmarkedet igen, tænkte jeg at nu hvor jeg pludselig har en del tid hvor jeg vil ligge på sofaen p.g.a smerter vil jeg da prøve at lave noget fornuftig mens jeg ligger der og der er overskud til det, for som jeg hele tiden har sagt mit hovde fejler ikke noget endnu

Helenekr

du skriver at du ikke har smerter, så er det jeg spørg mig selv, er det ikke en smerte i sig selv at være psykiske syg, der findes jo ikke lige en prototype på en psykiske syg, hvis man eks. tager dig så er du som jeg ser det den psykiske syge person som ingen vil bemærke er syg, men hvis du nu tager manden der finder en økse og går ud på gade og begynder at fægte løs med den ham kan man jo tydlig se er syg, du må lige rette mig hvis jeg tager fejl i dette da det ikke er for at nedgøre dig eller andre med psykiske sygdom

Sidst redigeret af Fodfolket; 28-12-2009 kl. 14:30.
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Smerte medicin Mcavforfanden Alt det andet 3 26-02-2011 11:45
Smerte Klinik Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 13-09-2009 09:51
Min Smerte Metro Et godt link! 0 18-07-2007 15:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension