K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2007, 00:46   #1
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Jobcenter søger....

Sad i min desperation og kiggede lokale jobannoncer og sørme om ikke jeg fandt noget, der fik mig til at grine!!!

Tjek denne her:

Socialrådgivere til Jobcentret

XXXX Kommune (Arbejdspladsen ligger i XXXX kommune)

Bliv vores hverdagshelte

i Jobcenter XXXXX
Jobcentret i XXXXX opnormerer. Derfor søger vi to nye kolleger.

· En socialrådgiver til sygedagpenge

· En ''allround'' socialrådgiver til at tage over, når kolleger har brug for hjælp

Vi stiler højt

Vi er en stor og blandet flok, der arbejder i teams med en fælles faglig teamleder. Og vi har spændende og komplekse opgaver. Derfor har vores arbejdsplads et højt fagligt niveau.

Vi griner meget

Vi har travlt og tager vores arbejde alvorligt. Men det er vigtigt for os, at der er plads til også at have det sjovt. Derfor sætter vi vores gode arbejdsforhold og et godt arbejdsmiljø i højsædet.

Vi savner dig

Det vigtigste for os er, at du godt kan lide kontakten og samtalen med vores ''kunder''. Og at du ser muligheder frem for begrænsninger. Hvis du mangler lidt kendskab til regler og regulativer, skal vi nok lære dig dem hen ad vejen.

· Som socialrådgiver i sygedagpenge arbejder du med afklaring af arbejdsevne, visitation, kategorisering af dagpengesager og ressourceprofil. Du rådgiver, vejleder og behandler sygedagpengesager – herunder opfølgning og dokumentation.

· Som ''allrounder'' hjælper du dine kolleger med deres opgaver, når de er pressede og har brug for aflastning. Resten af tiden arbejder du med udvikling og analyse.

Du er fagligt kvalificeret til begge stillinger, hvis du har en uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler. Vi lægger også vægt på, at du er fleksibel og selvstændig, har overblik, kan lide udfordringer og trives ved samarbejde.

Flere oplysninger

Sektionsleder XXXXX, tlf. XXXX eller teamleder XXXXX , tlf. XXXXX

Ansøgning

Ansøgningsfrist er 19. november 2007 med morgenposten. Send din ansøgning mrk. stillingsopslag nr. XXXX til:

XXXX Kommune

Arbejdsmarked, Sekretariat




Jeg studser over "højt fagligt niveau" - "vi griner meget" - "Hvis du mangler lidt kendskab til regler og regulativer, skal vi nok lære dig dem hen ad vejen" - "Du rådgiver, vejleder og behandler sygedagpengesager – herunder opfølgning og dokumentation" - "vi savner dig"........

Fedt at de opnormerer... men hvordan hænger højt fagligt niveau sammen med "hvis du mangler kendskab til regler og regulativer"???

Og hvordan kan man rådgive, vejlede og behandle sygedagpengesager hvis man "mangler kendskab til regler og regulativer"???

Dette er min kommune. jeg har nu den 8. sagsbehandler i løbet af en 2½ årig sygemelding.. der er godt nok stor udskiftning når man tager i betragtning hvor GODT et arbejdsmiljø de tilsyneladende har

Synes den var så morsom... har tænkt mig at søge den... bare for sjov
Jeg kender nemlig efterhånden reglerne og regulativerne på området - det har jeg jo været nødt til at sætte mig ind i

Jøsses........
.
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 00:55   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Den er god, cl8

Også den her
Citat:
Bliv vores hverdagshelte
Øh... til at skaffe refusion til kommunen på borgernes bekostning.

Måske man skulle ansætte de fyrede hospitalsklovne, så staklerne der kan grine.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 00:57   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
De får sikkert "resultatløn" direkte af Hjorten.

De har flyttet 30.000 SYGE kontanthjælpsmodtagere over på SYGEDAGPENGE.

Så kan regeringen prale ad nogle FLOTTE TAL!!!!
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 00:59   #4
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Jeg griner stadig Nok også første gang kommunen er skyld i et grineflip hos mig
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 01:11   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det gør jeg altså også... Den er bare for god.

Også den her:
Citat:
skal vi nok lære dig dem hen ad vejen.
Og min tilføjelse:

"Ellers har vi et meget stort antal langvarige sager, hvor "kunderne" kender reglerne meget bedre end de faglige konsulenter. De er også "klogere" end vores lægekonsulent. Så du står IKKE alene med dit ukendskab til reglerne.
I værste fald klager "kunderne", så finder vi bare nogle nye ting, vi heller ikke ved noget om.

Om 5-20 år er "kunderes" sager så tykke, at alt er glemt, og du har sikkert et job et andet sted, for så er kommunerne nedlagt af vores regering.

Derfor griner vi så meget. Det er så morsomt."
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 01:24   #6
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
jeg vil også være med

LOOL det er sq den sjoveste jeg længe har læst ( læser eller mange aviser, og net annoncer) Ja alle mine skiftende sagsbehandlere og nu jobkonsulenter, kunne søge den. men som en`siger : det kan jeg også, vi kender reglerne bedre, end Dem er skal forvalte dem. Ja det er trist, men alligevel en fandens dejlig griner, lige hvad jeg trængte til knus fra Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 01:40   #7
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
ZUZA
Ja de er sgu "kloge" er de....

Helle - det er til dato den mest latterlige jobannonce jeg nogensinde har set, men så længe vi kan grine af det, får vi da NOGET ud af deres "kompetencer"

cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 19:16   #8
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Virkelig kedeligt...

Hvor er det sørgeligt at se, at sagsbehandlere er uviden om de forskellige love! Når man ansætter én til en bestemt stilling, burde man jo vel forvente, at vedkommende har STORT kendskab til det faglige område.

Man ansætter vel ikke en tandlæge uden, at han har en uddannelse i det?? Jeg ville være skrækslagen, hvis jeg havde ham som tandlæge!!

Ved I hvad... Jeg har lige sendt "et tip" ind til Goaften Danmark om, at der er så mange, der kæmper i flere år i det danske system.... For jeg synes, at alarmen ringer....Det er så frygteligt, at der er så mange, som stadig efter mere end 5 år står i klemme i det her system! Nu må vi se, om de vil svare og tage noget op!!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobcenter . le cuere Spørgsmål ang fleksjob 14 16-01-2013 23:26
nyt Jobcenter Muffin Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 11-06-2012 10:45
jobcenter Carmen Alt det andet 10 30-03-2011 18:06
Nu søger jeg... Randerspigen73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 47 18-12-2010 21:35
Sorø Jobcenter kåret som gazelle-jobcenter buster Politik og Samfund 2 11-09-2010 10:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension