K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2012, 18:02   #21
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Te-pigen

Gyss det kan du os godtnok tro at jeg hader så vi to,de kommer altid med deres latterlige forklaringer om hvordan de selv har det,det mærkelige af det var jo at da hun var kordinator på solgaven hvor jeg arbejdede før var hun ih så åh ingen grænser for hvor hun holdte med mig osv gadvide om hun har været på kursus i hvordan hun skal behandle borgerne he he.

Det er nemlig det der er problemet for mig det er psykisk hårdt at arbejde og især når de ikke kan se det på mig ja ja jeg håber os bare sådan at min bostøtte kan hjælpe mig med at slå i bordet
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2012, 23:39   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
,de kommer altid med deres latterlige forklaringer om hvordan de selv har det,)
Ja, det er lidt spooky, at alle de kommunalt ansatte jeg rendte ind i havde problemer med ryggen.

Gad vidst om jeg har smittet dem.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2012, 12:16   #23
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Ja det er faktisk lidt spooky
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 22:21   #24
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Pyhh har det entlig sådan lidt underlig lige nu,jeg skal jo til møde hos min sagsbehandler i morgen håber virkelig at hun forstår og lytter til mig så jeg ik går ned psykisk igen skal heldigvis have min bostøtte med
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 20:13   #25
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Så var jeg til møde igen.

Og det var faktisk et ok møde har en rigtig sød sagsbehandler og det betyder virkelig meget for mig

Men jeg skal detsværre stoppe min praktik i føtex en måned før end jeg skulle afslutte den øv bøv men jeg kan simpelthen ikke holde til det psykisk jeg er helt smadret og træt når jeg kommer hjem som om mit hoved skal eksplodere så det er nok det bedste for mig at vi afslutter den, har så bare spildt 2 måneder deroppe men prøves det skal det jo og de har jo været super flinke og rare ved mig deroppe så det jo positivt.

Jeg skal så op til min psyk i morgen til en samtale og min sagsbehandler kontakter ham for at få papirene fra ham hurtigst så muligt det er nemlig ham som er det afgørende i om komunen vil lade mig gå ned på 16 timer om ugen så jeg skal snakke med ham og virkelig forklare ham at det der med 25 timer den går ikke,komunen bliver jo ved hvis ik der bliver beskrevet noget konkret fra psyk af så er vi nødtil at prøve dig af på 25 timer om ugen så jeg satser virkelig alt på ham i morgen.

Jeg skal måske til en Neopsyk eller hvad det nu hedder igen for og se om der er sket nogle ændringer med mig der pyhh sikke et forløb men må bare tage det sure med det søde,jeg er nået dertil hvor jeg snart tænker er pension måske mit næste skridt.

Det bliver jo os lidt mærkeligt ligepludselig og skal sige farvel oppe i føtex igen.

vh Katrine

Sidst redigeret af KatrineB; 30-08-2012 kl. 21:37.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2012, 01:55   #26
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg håber det gik godt hos psyk,det ikke sjovt at være presset på den måde.

Desværre er du som så mange andre,bare så langt fra en pension,den er nærmest ikke ønsk værdi mere da man skal være helt uden arbejdsevne,og nærmest heller ikke kunne klare sig selv.

Der er vist ikke andet at gøre end at klare sig igenmen så godt man kan og ind i mellem bare tage en dag af gangen.Det den måde jeg klare mig på.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2012, 23:28   #27
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Det gik rigtig godt hos min psyk i dag er så heldig og have en psyk som forstår en fuldtud hvilket virkelig bare betyder så meget.

Jeg havde jo skrevet en masse ned som jeg ville snakke med ham om og fortalte så om den oplevelse som jeg havde med min jobkonsulent tidl hvortil han sagde det kan hunn ikke være bekendt sådan skal hun ik behandle en person med svag psyke som dig.

Min sagsbehandler har så bedt om oplysninger oppe fra min psyk af i dag for hun vil ikke sætte mig ned til det timetal som jeg kan klare uden udtagelse fra ham af,og da 20 timer allerede er alt for megt for mig så skal jeg helt ned på 16 timer for at min hverdag kan fungere,og det var min psyk helt enig med mig i så nu her i næste uge skriver han til min sagsbehandler og forklarer hende at alt det presseri fra diverse jobkonsulenter osv det skal stoppe og at jeg ikke skal op på mere end 16 timer ugentlig.

Som min psyk siger det kan godt være at det kommer til at tage noget tid og finde et 16 timers flexjob men så må jeg vente til det kommer og det tænker jeg entlig han har ret i.

Jeg tør virkelig ikke tænke på hvordan jeg skulle magte komunen hvis ik jeg havde haft min psyk til hjælp pyha hav en god weekendt
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2012, 23:53   #28
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det var da en rigtig god ende på det,så har du fået et lille puste rum det jeg glad for at høre.

God weekend til dig,håber du vil nyde den.


Også god Weekend til andre der kommer forbi.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2012, 15:57   #29
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Ja nemlig så har jeg fået et lille pusterum det er bare så dejligt
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 20:13   #30
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Hej KatrineB

det lyder dejligt at din psykolog støtter dig i de max 16 timer, det glæder mig...

Er spændt på hvad din SB nu siger til det...
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobkonsulent mand Spørgsmål ang fleksjob 2 17-06-2013 08:35
samtale jobkonsulent foetsie Alt det andet 1 24-10-2010 23:28
Jobkonsulent carisma Alt det andet 8 01-12-2009 12:33
Utilfreds jobkonsulent bla-bla Politik og Samfund 2 11-06-2009 14:56
Jobkonsulent på hjemmebesøg?? Ninja Dit og Dat 12 31-10-2008 15:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension