K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2009, 12:04   #21
Pedersen 69
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-10 2006
Indlæg: 40
Styrke: 18
Pedersen 69 er ny på vejen
chefen ik tilfreds!!!!!!

I dag har min chef sagt at hun sætter penge til på mig.
Jeg får 127 kr i timen og hun får 2/3 dele af mindste lønnen retur.
mindste lønnen er: ca 95 kr. i timen. og arbejder 25 timer ca.
Hun siger at hun ikke får feriepenge dækket med noget tilskud.
Hun sagde at jobkonsulenten havde sagt, at det var meningen man skulle op på 37 timer og ud af fleksjob systemet. Det er rengøringsjob jeg har, og det er meget hårdt job, Magter det bare ikke mere. Jeg skal faktisk være lige så hurtig som de andre er, og det kan jeg ikke være. Jeg overvejer at sygemelde mig på mandag.
Pedersen 69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:12   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Har du ikke klare regler for hvad dine skånehensyn er på det job??

Jeg tror bestemt at enten har din arbejdsgiver eller din jobkonsulent misforstået noget...
Selvfølgelig skal man ikke op på 37 timer og ud af fleksjobordningen...

Måske du lige skulle skrive til din jobkonsulent og hører ham/hende om hvad det er for noget...

Så kan du samtiddig også lige hører vedkommende om det med feriedækning...

Gør det helst på skrift...

Du burde jo have en ansættelseskontrakt hvor dine skånehensyn står i...for så er der ingen tvivl om hvad du kan og ikke kan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:13   #23
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Vi kan ikke regne med at vores kommuner og Jobkonsulenter fortæller noget som helst til en arbejdeskiver eller evt. kollega.

Det er den erfarning jeg har kommet frem til efter jeg miste mit job. Og jobkonsulenten gav begrundelsen: At det er jo ikke alt hvad en fleksjobber ønsker at arbejdeskiverne skal vide.

Jeg blev sur fordi hun kunne jo have spurt mig. Men det er jo også en meget stort ting at forlange af dem. De er jo lidt små begavet.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:18   #24
Pedersen 69
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-10 2006
Indlæg: 40
Styrke: 18
Pedersen 69 er ny på vejen
nej

nej jeg har ingen ansættelses kontrakt fra min arbejdsgiver.
Har kun fra kommunen, hvor der står 20-25 timer ugeligt.
Pedersen 69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:20   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pedersen69 du skal med det samme få sendt en mail til din jobkonsulent det er meget vigtigt for det er din dokumentation for at der er noget galt i din sag , det er nu din jobkonsulent skal på banen .. jeg skal lige høre dig hvor mange timer er du visiteret til ?

Hvad er dine skånehensyn ?

Hvis du skriver det så skal jeg prøve at skrive et udkast til din jobkonsulent .. det lyder som om der er nogen ting der skal rettes til på din arbejdsplads og det er faktisk også jobkonsulenten der skal sørge for det ..

Jeg har også været i en virksomhed hvor nogen af flekserne fik at vide at chefen satte penge til på dem og de derfor skulle se om ikke de kunne komme op i tid eller arbejde mere effektivt og det er altså ikke lige det man har brug for at få at vide når man knokler r**** ud af buskerne det bedste man har lært .. du skal altså gøre noget nu ellers ender det med at du ryger ned med flaget med ny sygemelding til følge som jeg læser det så¨skal man nok heller snakke nedsættelse af tid og ikke at sætte tiden op har jeg ret ..

Du burde med det samme begynde at skrive jobdagbog sådan at du kan dokumentere hvordan du har det ...
  Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:21   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen hvis det er et regulært fleksjob...så skal du have en kontrakt på det...alt andet er ulovligt..

Så skriv til din jobkonsulent som jeg forslog i sidste indlæg...og få dette på plads...
Husk at dine skånebehov skal påføres...

Ang din kollega...så henvis hende til din arbejdsgiver så hun/han kan forklare om fleksjob..

Damn jeg er langsom...hejdien nåede det før mig
__________________

Sidst redigeret af Webmaster; 21-08-2009 kl. 12:23. Årsag: for langsom
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:42   #27
Pedersen 69
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-10 2006
Indlæg: 40
Styrke: 18
Pedersen 69 er ny på vejen
ja det er

Det er et regulært fleksjob.
Jeg har været ansat i 2 år, og hvorfor siger hun først nu hun sætter penge til på mig. Har snakket med en fra jobcentret i dag, og hun sagde at arbejdsgiveren ikke sætter penge til. Jeg har kæmpet i det job, tvunget mig selv til at arbejde mange timer. Resultat: har ikke kunnet ret meget når jeg kom hjem. Jeg magter ikke at fortsætte i det job. Er det dumt at sygemelde mig???
Pedersen 69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:45   #28
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville gøre som Hejdien og jeg selv skrev....

Skriv til din jobkonsulent og få tingene på plads...

Herefter har du tingene på skrift og kan ikke få problemer med dette..

Er jobbet for hårdt og man ikke kan klare det...jamen så skriver du dette til din jobkonsulent og så må han/hun hjælpe med at få rette jobbet til så du kan klare det...

Dette hører med til hans/hendes jobfunktion...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:51   #29
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Pedersen 69. Hvis kommunen ikke ville hjælp så prøv din fagforening. Men det kræver at du har et flexjobbevis.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 13:47   #30
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Du har en kontrakt med kommunen, har din arbejdsgiver slet ikke
underskrevet den?

Du har været der i 2 år, og arbejdsgiveren nævner først nu, at hun
sætter penge til, så hun må have været tilfreds med dig.

Et rengøringsjob er hårdt, derfor er mange rengøringsjob deltidsjob.

Du skal selvfølgelig sygemelde dig på mandag, hvis situationen er
uundholdelig, men det er vigtigt at du fremlægger sagen for din
sagsbehandler, som andre anbefaler.

Din sagsbehandler har åbenbart "solgt" dig under falske forudsætninger,
Jeg havde selv en fra fagforeningen med, dengang jeg var fleksjobber
og skulle have kontrakten lavet, skånehensyn, timeantal og løn
blev nedskrevet og arbejdsgiveren og jeg skrev under.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob på 25 timer? Mani Spørgsmål ang fleksjob 8 02-02-2012 22:33
Fleksjob 20 timer supersus Spørgsmål ang fleksjob 19 10-01-2012 12:48
Fleksjob med fx 28 timer? Xeva Spørgsmål ang fleksjob 10 27-01-2009 12:37
fleksjob- timer jamen Spørgsmål ang fleksjob 14 15-11-2008 13:43
Fleksjob og timer ? Henrik Spørgsmål ang fleksjob 36 09-12-2005 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension