K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2013, 15:58   #1
farmormor
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2012
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
farmormor er ny på vejen
Red face Må man det?

Hejsa

Jeg er syg på kontanthjælp, og jeg er lige her sidst på dagen blevet ringet op af en fra job og kompetencehuset, og spurgt om jeg kunne til møde hos hende i morgen formiddag, ang. Snak om praktikplads. Jeg sagde nej det passer mig dårligt..hun spurgte så med et "hvorfor kan du ikke det" ? Må man det, ringe og indkalde til møde med så kort varsel, og samtidig spørge hvorfor? ..når man er syg?

Vh.
Farmormor
farmormor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 16:19   #2
Spunken
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 97
Styrke: 14
Spunken er ny på vejen
Ved jeg ikke - men er forkølet syg er syg syg du er?

Men det kan jo være pludseligt der er kommet en mulighed.
Spunken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 16:25   #3
farmormor
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2012
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
farmormor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Spunken Se meddelelser
Men det kan jo være pludseligt der er kommet en mulighed.
Narhj, det tror jeg nu ikke der er, men kan da håbe på der så er sket et mirakel, at de har fundet en pratik, som passer helt til mine skånehensyn. Det er den første samtale jeg skal til i denne omgang, efter jeg er kommet på kontanthjælp. Var der på sygedagpenge
farmormor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 16:55   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja det må man godt som ledig har vi jo ikke andet at lave.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 17:03   #5
farmormor
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2012
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
farmormor er ny på vejen
Det kan der være noget om som syg ledig kan man forsøge at passe på sig selv, mens man, som jeg har ventet i 3 uger på at få den indkaldelse, og har rykket lidt for den, med den begrundelse at jeg prøver at strukturere mine dage, så jeg ikke ender med min tilstand bliver værre end den er..
farmormor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 17:14   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
er flere gange blevet kaldt ind med få timers varsel, i ferie perioden om de har for lidt, at lave eller bare skal tjekke, at jeg ikke holder ferie med mine børn, ved jeg ikke, jeg kommer bare til en nyt møde, hvor ingen har noget, at sige.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 17:20   #7
farmormor
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2012
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
farmormor er ny på vejen
Hehe..ja det kan være en grund til det. Jeg tror ikke en gang at damen har læst henvisningen sagsbehandleren har sendt, der står nemlig at hun vil være med til samtalen, men det vidste damen ikke noget om
farmormor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 21:14   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Om de må eller ej, så tror jeg man når længst ved, at være så samarbejdsvillig som muligt.
Selvfølgelig inden for rimelighedens grænser.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 21:58   #9
farmormor
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2012
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
farmormor er ny på vejen
Ja man kommer længst med at samarbejde, det plejer jeg også gøre, jeg mener bare, at det er urimeligt at kalde ind med så kort varsel
farmormor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2013, 07:15   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af farmormor Se meddelelser
Ja man kommer længst med at samarbejde, det plejer jeg også gøre, jeg mener bare, at det er urimeligt at kalde ind med så kort varsel
Vi kan meget nemt blive enige om, at fremgangsmåden ikke er ok, hvis det er noget der sker jævnligt.
Men jeg mener det klogeste man kan gøre er, at sige ja medmindre man ikke har mulighed for det, og så ellers bare ryste på hovedet og komme videre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension