K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2013, 13:17   #11
L. Madsen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Indlæg: 20
Styrke: 12
L. Madsen er ny på vejen
Mange tusinde tak for jeres tilbagemeldinger, det er guld værd - tak! Takecare, pas på dig selv, det er dæleme en hård verden vi befinder os i.

Jeg har nu anmodet om aktindsigt hos kommunen, fik kvittering derpå.

Det er rigtigt som du skriver Gunvor, at nogle fagforeninger "kun" stiller med en bisidder. Min fagforening er sådan, men jeg har fået en ny rådgiver, som virker til at gå mere aktivt ind i sagen. Derimod stiller min A-kasse med socialrådgivere, som man godt nok kun kan ringe til, men det er ok. De hjælper dog også med at udforme klager osv.
Ja desværre er man nødt til selv at holde hånd i hanke med sin sag, noget der forekommer mig svært, når hovedet ikke altid vil som jeg.
Både rådgiver fra min fagforening, og socialrådgiver fra A-kasse mener det peger mod fleks - dette står også anført i samtlige lægeudtagelser; altså at der rådes til fleksjob.

Jeg modtager allerede et bidrag hver mdr fra min pensionskasse, jeg ved at ikke alle pensionskasser tilbyder dette.

Jeg har anmodet min nye sagsbehandler om et møde hvor min fagforening vil deltage (skal slf koordineres med bisidder). Da jeg er i arbejdsprøvning vil det måske være relevant for jobkonsulenten at deltage.
Først og fremmest tænker jeg mødet er mhp fælles fodslag; det er tankevækkende at en lægekonsulent i et skriv, skriver at han ikke forventer jeg vender tilbage til ordinær beskæftigelse, og at jobkonsulenten arbejder på at jeg kommer på fuldtid til januar. Men ved godt at sådan er det.

"Hvad mangler i din sag for at den bliver ordentlig belyst pt og på længere sigt" - det er et godt spørgsmål, og jeg er faktisk ikke helt klar over det selv. Jeg må tænke/drøfte dette med rådgiver.
L. Madsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension