K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2008, 20:35   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Blev lidt vred

fordi for anden gang skrev en socialdemokratisk byrod ( arbejdsmarkedformand) i min lokalavis at NU skal kommunen tage fat i de sidste kontanthjælpsmodtagere, idet vi koster kommunen ca. 7 mill. i tabt tilbagebetaling, når vi ikke aktiveres rettidigt.

Godt så, nu skal jeg også have dårlig samvittighd over at kommunen taber penge på mig, fordi DE ikke kan snøle sig sammen til at afklare mig. De har jo kun haft 11 år!!

Så jeg mailede damen idag at jeg var vred og en smule ked af det, grund: den artikel og ville hun vide mere, så kunne hun da ringe til mig.

Hold da op, hun ringede sørme her ved spisetid og hun forstod min vrede.

Hun mente at når en som mig havde været på KH så længe, så burde jeg på en FP på stedet, også set i lyset af mine skavanker ( sjovt nok, så synes mange det og ingen gør noget håndgribeligt),

Hjorten er jo den store skurk, dansk politik har ALDRIG haft større slyngel en ham, ( mine ord, ikke hendes) og det er ham, der lægger et urealitisk pres på min kommune, ALLE skal i job / aktivering, og jo, det er kassetænkning.

Nå, tråden her for at fortælle:

Mail jeres byrådsmedlemmer, forlang svar, stil dem til ansvar, bliv ved og ved, fortæl dem, hvad I føler, hvad konsekvenserne er for jer, når I trækkes rundt, fortæl dem, hvad der foregår i jeres sag.

Lad dem høre at der bag HVER sag er et levende menneske og ikke bare et CPRnummer.

På dem, det kan nytte.


Rettet p.g.a. tastefejl.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2008, 20:40   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hold da op, Majbritt.

Tænk, at du blev ringet op.

Nu er det da rigtig spændende, om du så får pension FØR den 1. april.

Det vil jeg da krydse fingre for, at du gør.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2008, 20:46   #3
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ork, Zuza, jeg får ikke en dyt, jeg bliver trukket gennem nye lægeture, de gamle erklæringer er jo over 3 år gamle, men så går tiden da med det.

Ja, flot at hun ringede, og jeg er spændt på om hun læser med herinde, gav hende linket, så hun ved selvsyn kunne "møde" de levende mennesker bag hver sag.

Fordi, jeg tror, den halter meget der, vi er CPRnumre, ikke rigtige mennesker.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2008, 20:56   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Utroligt, at nogle sager skal trække sådan ud.

Jeg har hørt om en, der på 52 uger nåede arbejdsprøvning, visitering til fleksjob og så endte med pension.

På 52 uger!!!!

Det kan lade sig gøre... hvis de vil.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2008, 12:43   #5
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Flot kæmpet May-britt, håber inderligt at du får noget ud af det.
Det er da rart at hører at tingene kan lade sig gøre på 52 uger, det er bare ærgeligt at det måske kun er 1 ud af 1000 hvor sagen forløber som den skal.
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2008, 14:03   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hjorten er jo den store skurk, dansk politik har ALDRIG haft større slyngel en ham, ( mine ord, ikke hendes) og det er ham, der lægger et urealitisk pres på min kommune, ALLE skal i job / aktivering, og jo, det er kassetænkning.
Maj-britt


Plus overskurken Fogh...


Maj-Britt hvor har du ret i det du siger ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
Jeg er vred.... Yasmin Din historie 13 27-10-2010 22:01
Jeg er så vred så vred! Ragdoll Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 13-09-2010 15:33
jeg er SÅ vred... ville Spørgsmål ang fleksjob 4 07-03-2009 20:02
er bare så vred buster Dit og Dat 0 31-05-2008 09:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension