K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2010, 22:31   #11
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Det er jo helt afhængig af hvad man forhandler sig frem til, og hvad man kan.

Har man eks. uddannelse, selvom det ikke er indenfor samme fag, får man jo som regel noget mere.

Iøvrigt er der god grund til at holde øje med at man ikke går glip af sin pension, den pensionssats man har haft tidligere, kan ikke sænkes, ved ansættelse efter overenskomst, heller ikke selvom det er indenfor et andet fag eller anden arbejdsgiver.
Så da jeg kom i fleksjob, skulle jeg have en højere pension, end de kolleger der havde højere ancinnitet, og højere løntrin.
Jeg opdagede det efter 7 måneder, og det var så næsten 30.000, der skulle sættes ekstraordinært ind på min pension, bare på den korte tid. samt nogle tusined hver månede fremover.
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpenge/for meget betalt skat. skou Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 27-02-2013 13:55
udbetalt efter skat hejhejhej Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 30-12-2012 12:23
Jeres erfaring, hvor meget mere skal der til, før jeg kan indstilles til fp? SanneHansen At søge førtidspension 59 23-05-2012 20:05
hvor køber i jeres optagere? kurttrold Dit og Dat 6 31-10-2008 03:31
hvor meget tjener man fortvivletpige Spørgsmål ang fleksjob 3 05-09-2008 13:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension