K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2008, 15:58   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
AAAARGH!!!!

Ja dette er forumet for ting man gerne vil ud med! ... jeg vil gerne ud med BT's nævenyttige normale arbejdende danskere! ... grrrrr!

Ja og så Hjort selvfølgelig... og Fogh..... og venstre og... hele VKO!

1..2..3..4.. *tap tap tap!*

Tror lige jeg sætter noget dødsmetal på afspilleren, så jeg kan stresse af...
  Besvar med citat
Gammel 08-11-2008, 16:33   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
he he ja så er man bestemt oppe og køre hvis noget "dødsmetal" kan af stresse en...

Men vi er da enige om at de omtalte skal ud...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2008, 16:34   #3
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Det er sq da lidt sjovt, vi kan i den grad hidse et par spader op, vi luddovne samfundsnassere, der vil køre på første klasse for deres surt sammentjente småpenge
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2008, 16:42   #4
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hehe!... jeg hører normalt ikke dødsmetal, men seriøst, så kunne det stresse ned at høre HVAD som helst

Og ja... jeg er da blevet kaldt både luddoven og blevet bedt om at skrubbe af med mit pis og blevet opgivet af to, så jeg må gøre det godt

Jeg GIDER bare ikke gi' mig så længe de bygger deres kommentarer på formodninger, mistro og ideologier, når vi andre har decader af år i erfaring med Hjort...

Så kan de kalde mig kværulant til jeg ligger 10 fod under, det rager mig

Sidst redigeret af Razmo; 08-11-2008 kl. 17:02.
  Besvar med citat
Gammel 08-11-2008, 19:21   #5
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
De kalder os dovne, fordi de selv er en samling pjækkerøve, de fjerner nemlig fokus.

""Onsdag aften blev der indgået aftale om sygefraværet, således er trepartsaftalen om nedbringelse af sygefraværet blevet godkendt.

Beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen er glad for forliget og understreger vigtigheden af at nedbringe sygefraværet
******

Hjort har fremført at folk ikke behøver blive hjemme, når de f.eks har ondt i ryggen.

Alligevel stiger antallet af sygemeldninger derude dag for dag.

Så noget tyder da på at det arbejdende folk er en samling pjækkerøve, der kun er ude på at holde fridag på statens bekostning.

Ydermere forsvinder den nuværende lægeerklæring om uarbejdsdygtighed, erstattes af en såkaldt mulighedserklæring, så nu kan de rigtig boltre sig i "sygedage".

Er du en af dem, Black, en af dem, der faker sig syg tirsdag morgen??""
************

Kan du se , hvad jeg mener? Nu kan vi to jage dem, beskylde dem for at pjække, især på mandag, hvo de alle bør være på job.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 18:18   #6
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Skal lige trække vejret lidt... og resonere lidt over hvad det er der er sket med danskerne i de sidste 8 år...

Sig mig; alle jer der har fået en førtidspension før Fogh kom til, har i mødt samme holdninger som dem man kan læse i BT's debat fora på nettet for tiden?

For jer der læser dette, og ikke er på BT's debatfora kan jeg sige, at det virker uhyrligt som om der er en del mennesker der simpelthen tror at førtidspensionister er synonym med bedrager og snyder og arbejdssky!

Hvad f..... går der af danskerne!?
  Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 18:56   #7
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Wink Hej Razmo.

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. - De ved ikke bedre. De har ikke selv prøvet det. -

Jeg tror det var Lisbeth Dahl der engang sagde noget lignende " Oplever du uretfærdigheder så læn dig tilbage og vent. Det rammer modparten som on boomerang før de ved af det."

Man kan jo så håbe, den dag hvor de har brug for hjælp, men i stedet får en pisk over nakken, at de kan huske deres holdning til os nasserøve.

Lad dem Razmo - det er "fattige" mennesker på misundelsestogt, og misundelse er en grim ting.

mange til dig.

annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 20:23   #8
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Nix, sådan en misundelse over at folk får en FP er helt ny, men kan det undre??

Samfundet er jo kørt op til Mig selv A/S, jo mindre penge til alle andre, jo flere til mig.

I dag handler det hele om de 4 Fere:

Fremmedhad, friværdi, fladskærme og firhjulstrækkere.

Jeg vil iøvrigt anbefale bogen: Villys verden

Den fik lige sat en masse på plads for mig.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 20:28   #9
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Ha ha May-Britt den var god.

Friværdi ja dem der har flexlån er sq på den grønne side
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 20:43   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jeg har lige fået af vide fra en der er indstillet til pension af sin socialrådgiver fik afslag selvom alt var bevist... altså det var dokumenteret at personen ikke har nogen arbejdsevne mere og indstillet af sin socialrådgiver til pension... dette er i Københavns kommune og han fik afslag . (sagen er anket)

Hans socialrådgiver sagde til ham at man ikke giver førtidspension i Københavns kommune mere...direkte ordrer fra regeringen om at sparke ned af...det sagde den socialrådgiver med et trist blik i øjet.

Jeg er dybt chokeret over den regerings lave moral og mangel på retssikkerhed for borgerne...HVOR ER DEN DANSKE DRØM ?

Nå men det skulle ikke undre mig at det er sandheden og så skal I vide at hvis det er rigtigt så er der sikkert mange som har ret til pension der ikke får det
og senere vil disse sager blive taget op når den hæslige VKO regering er kylet til Bloksbjerg .

Mange der har ret til pension og ikke fatter hvorfor de ikke får det bør vide dette så I ikke går helt ned , for det er ikke jeres skyld men den HÆSLIGE regering vi har i lille eventyrland ( som mange hæslige danskere desværre stemmer på).

Ja det skal siges....
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension