K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2014, 22:53   #41
baskat
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 36
Styrke: 11
baskat er ny på vejen
ved faktisk ikke om der er en borgerrådgiver, vil jeg prøve og undersøge i morgen.

Har været til samtale ca. hver 3 måned, hvor jeg skulle forklare hvordan det gik.

I det brev jeg har fået nu her, om af min sygedagpenge stopper. Står der af læge-konsulent vurderer af jeg kan fuldt ud raskmelde mig til ordinært arbejde.

ved ikke om jeg fik besvaret det hele...?
baskat er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 00:24   #42
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af baskat Se meddelelser
ved faktisk ikke om der er en borgerrådgiver, vil jeg prøve og undersøge i morgen.

Har været til samtale ca. hver 3 måned, hvor jeg skulle forklare hvordan det gik.

I det brev jeg har fået nu her, om af min sygedagpenge stopper. Står der af læge-konsulent vurderer af jeg kan fuldt ud raskmelde mig til ordinært arbejde.

ved ikke om jeg fik besvaret det hele...?
Kære Baskat

Du skal have klaget over dit sygedagpengestop, hvilket du heller ikke er i tvivl om. VIGTIGT: OVERHOLD TIDSFRIST
Du kan klage over at sygedagpengene ikke blev forlænget, hvilket de burde have været da der verserer en arbejdsskadesag jf. 27.1.6
samt ?
*** ER DER IKKE ANDRE SOM HAR ET BUD TIL AT HJÆLPE BASKAT ***

Men for at få lavet et modsvar skal du have styr på alle dine dokumenter hos Kommunen.
Har du forlangt aktindsigt via skabelon her i K10 og har du modtaget denne ?

Når lægekonsulenten raskmelder dig har du så undersøgt og modtaget aktindsigt i Lægekonsulentens "Sundhedsfaglige Journal " ? Dvs. Journalen/Lægekonsulentens vurdering bør fremgå af din aktindsigt ?

Er din læge enig i at du raskmeldes til ordinært arbejde ?

Du har været til samtale hver 3. måned skriver du - har du ikke modtaget en opfølgningsplan efterfølgende ?

Hilsen lgkh62

Sidst redigeret af lgkh62; 03-01-2014 kl. 00:49.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 13:56   #43
baskat
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 36
Styrke: 11
baskat er ny på vejen
Siden sidst...

Går til fys. en gang om ugen stadigvæk...

Sagen er stadigvæk i gang hos Ask og skal til lægen i morgen for og få lavet en Ask010 til dem.

Og venter på tid hos Rygcenter i Køge.

Men har fået svar fra Kommunen i dag på min klage over stop af sygedagpenge, og de vurderer af jeg stadigvæk ikke er berettiget.... Og den bliver nu sendt til Ankestyrelsen...
Skal jeg gøre noget i den forbindelse..? indhenter de selv de oplysninger som der er kommet siden min klage over stop...?
baskat er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 15:36   #44
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej du skal ikke gøre noget med mindre du vurdere du har noget de ikke ved, desværre er der min.10 mdr. ventetid, ved godt du får et brev om afgørelsen skal være der inden 12 uger men så kommer der et nyt brev med deres lange ventetider.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 15:44   #45
baskat
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 36
Styrke: 11
baskat er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
nej du skal ikke gøre noget med mindre du vurdere du har noget de ikke ved, desværre er der min.10 mdr. ventetid, ved godt du får et brev om afgørelsen skal være der inden 12 uger men så kommer der et nyt brev med deres lange ventetider.
hej...
10 mdr.. hold da op..
Jamen har de indhentet oplysninger for de sidste 2 måneder...? Eller sender de bare klagen videre med de oplysninger der var der for 2 måneder siden..?
baskat er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 17:08   #46
Lotus1981
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2014
Lokation: Faaborg-Midtfyn
Indlæg: 40
Styrke: 11
Lotus1981 er ny på vejen
Jeg har ventet 12 måneder, men sidst jeg ringede til Ankestyrelsen sagde de omkring 1/3 så det er lige om lidt.
Lotus1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 17:17   #47
baskat
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 36
Styrke: 11
baskat er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotus1981 Se meddelelser
Jeg har ventet 12 måneder, men sidst jeg ringede til Ankestyrelsen sagde de omkring 1/3 så det er lige om lidt.
puha det længe.. Kan ikke forstå de kan lade folk gå så længe... Men krydser fingere for du får medhold i din klage.
baskat er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension