K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2011, 15:33   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Hej Sabina..

Hvor kan jeg godt forstå at I har de drømme om eget hus osv.. jeg er glad for at læse at I tænker jer godt om, og vil prøve at få et overblik på jeres økonomi.

er der nogen mulighed overhovedet at I forsøger at lave en lille opsparing i ventetiden, på både din fremtidige forsørgelse og andet i jeres liv? for selv bittesmå beløb bliver til store med tiden.

nu ved vi jo ikke hvordan I lever til daglig, men jeg ved at nogen ligefrem gør det til en udfordring at spare mest muligt på alt muligt.

Der er mulighed for at søge på nettet efter alle mulige måder at se en økonomi an på. og undersøgelser på hvad en familie på x antal kan og burde kunne klare sig for.

Hvis man føler man ikke rigtig har styr på hvad pengene går til på en måned eller to. men bare ved at de forsvinder, så kan det være en god ide at prøve at gemme alle bon for simpelthen alle steder.. på den måde kan man blive chokeret..

jeg taler lidt af erfaring, dog på den måde at en gang for længe siden, efter et indkøb i storcenter lagde varene i to bunker i bagerummet.. en bunke vi havde brug for og en bunke vi i grunden ikke havde brug for.. ala chips slik sodavand film og andet.. og bunken med ikke brug for var dobbelt så stor som den første bunke.

Det er ikke altid at banken regner på ens økonomi som vi selv ville kunne.. men det er jo i sidste ende dem og realkredit som skal give tilsagn til lån.

udover det så læste jeg for nylig på tekst tv at de mente huspriserne ville falde endnu mere indenfor et par år.. så måske får i mere hus hvis I venter et par år og forsøger at spare lidt sammen til udbetalingen.. og husk udbetalingen på evt. 30000 skal tillægges div beløb oveni.. refusionsopgørelse og div..

kender I nogen i jeres netværk som måske kunne hjælpe jer med at se på sagerne, hvis ikke I føler I har styr nok på det selv.

pøj pøj med det hele.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
job imens man afventer fleksvisitation. ZikZak Dit og Dat 12 17-09-2013 09:57
Sygedagpenge under udredningsforløb. Hvad sker der fra kommunens side imens? SanneHansen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 16-01-2012 16:22
Venter og venter og . . . . . . hobby4me Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-04-2011 20:29
Venter på førtidspension michael schrød Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 14-10-2009 07:49
Må man læse imens man flex-jobber? mukke Alt det andet 0 07-05-2009 12:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension