K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-02-2012, 01:28   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
I tilføjelse til at det er dig der har skrevet er det måske en ide at ændre hele teksten til min bror i stedet for jeg har i hele min sag, så min bror har i hele han sag.

Så er der absolut INGEN tvivl at komme efter der, MEN husk at vedlægge en fuldmagt, ellers risikere I at de afviser partshørringen. Anfør evt at din bror til en hver tid har ret til at udpege en partsrepraesentant.

I skal bruge inden denne (begrænset) http://www.k10.dk/media/skema/fuldma...raesentant.pdf

Eller denne (fuld) http://www.k10.dk/media/skema/fuldma...raesentant.pdf

Den begrænsede er nok dem mest korrekte i jeres situation

En anden ting er, mht arbejdsprøvning er det VIGTIGT at møde op HVER! dag uanset hvor ondt man har, for ellers kan man ikke vurderes og arbejdsprøvningen udulig (om igen) MEN man må til gengæld gerne møde op for at gå ind og sige at man tager hjem igen med det samme uden at bruge så meget som 1 sek på at arbejde, selv om at fx SB´er har sagt at man skal være der 5 timer hver dag, skal man ikke lade sig true af det, de kan ikke gøre en pind ved at man går før tid, meningen er netop at presse citronen, og at borger skal sige fra, når der ikke er mere saft at klemme ud, for at få et ordentligt billed af hvad borger kan.
Et godt råd er (til næste gang) at skrive dagbog, kig under nyttige links dem finder i den grønne bjælke i toppen af siden: Skemaer til at Printe ud dags og uge skema til at printe ud, samt smerteskema.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 08:02   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
I tilføjelse til at det er dig der har skrevet er det måske en ide at ændre hele teksten til min bror i stedet for jeg har i hele min sag, så min bror har i hele han sag.
Du kan bare skrive, at "dette er skrevet af min søster, efter mit diktat", og så din brors underskrift.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 19:49   #13
spy
På vej til at lære K10
 
spys avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2012
Indlæg: 5
Styrke: 0
spy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser
Hvad tænker I selv mht forlængelse? Selvom din bror så ikke bliver raskmeldt (hvilket iøvrigt ikke er noget kommunen bestemmer, men din bror eller dennes læge), så er næste hurdle forlængelse og jeg synes ikke jeg umiddelbart kan spore, hvor I selv tænker sagen er på vej hen.
Er der umiddelbart andre der kan spore hvor vi er på vej hen?

Jeg/vi ser det lidt svært at spå da min bror ikke er udredt hos nogen special læger mht. arbejdsevne.

Er der nogen der har foreslag til hvad der kan ske?
spy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sdp Stop Scorpion Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 17-09-2012 06:31
Sdp stop Scorpion Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 29 08-09-2012 15:57
Sdp-stop hej Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 25-07-2012 14:24
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Råb op og sig stop! Tante Ana Det er da strengt ! 13 05-03-2009 12:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension