K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2013, 11:24   #21
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
[QUOTE=jasch;287488]Hejsa med jer skønne mennesker.

Jeg er blevet tildelt endnu en ny sb, og var til møde i torsdags - hun havde haft min sag med til møde med den faglige leder, på det møde havde de fundet ud af og besluttet at jeg slet ikke havde lupus.


Hej Jasch
Da lægekonsulent og sagsbehandler ikke mente jeg havde skader, som var nævnt i undersøgelse sendte jeg en mail til
Undersøgende Overlæge, som havde skrevet diagnosen i mine papirer.
Jeg medsendte kopi af Kommunens konklusion

Han skrev pænt tilbage til mig med tak for henvendelsen.
Derefter modsagde han Kommunens konklusion som komplet uforståelig og fejl med begrundelse hvorfor

Hans svar til mig, overleveret til Kommunen gjorde at sagen blev forelagt ny lægekonsulent og korrekt konklusion står nu i mine papirer.

Kan du evt. gøre det samme m.h.t. lupus?

Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 12:03   #22
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja det kan jeg helt bestemt har bedt om agtindsigt fra deres møde hvor der skriftlig stod fra den faglige leder jeg ikke havde lupus, og den vil jeg så præsentere for min overlæge på OUH.

Er helt bestemt sikker på han kan mange bandeord den dag om at kommunen ikke er læger osv. Og så må han gerne blive så gal i skralden at han ringer til min sb og forklarer hende en ting eller måske 3.

Samt at de osse modtager tingene på skrift.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 12:18   #23
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Ja det kan jeg helt bestemt har bedt om agtindsigt fra deres møde hvor der skriftlig stod fra den faglige leder jeg ikke havde lupus, og den vil jeg så præsentere for min overlæge på OUH.

Er helt bestemt sikker på han kan mange bandeord den dag om at kommunen ikke er læger osv. Og så må han gerne blive så gal i skralden at han ringer til min sb og forklarer hende en ting eller måske 3.

Samt at de osse modtager tingene på skrift.
Jeg har været ved borgerrådgiveren, som jo er kommunens egen vagthund overfor sig selv, med en lignende sag, bare omvendt.
Sagsbehandleren har givet mig en ekstra diagnose (ikke i min pensionssag, men en anden sag) og det bliver der ikke taget let på hos borgerrådgiveren.

Borgerrådgiveren beder om forklaring fra forvaltningens jurister, som hvis de orker at svare, kommer med en sludder for en sladder.
Borgerrådgiveren er snart helt oppe i det røde felt, men socialforvaltningen fortsætter med at skrive tilbage at de intet galt har gjort i den sag.

Jeg har dokumentation der direkte siger at det ikke er en korrekt diagnose, men det skider socialforvaltningen da på.
Jeg tror at der i sagsbehandling på den sag er brugt minimum 30 jurist-timer, for at undgå at indrømme at en skide sagsbehandler har lavet en fejl, og skrive i papirene... undskyld det var en fejl at vi fik skrevet sådan... magen til hovmod.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2013, 10:22   #24
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Det er ikke nemt, men dælme en underlig følelse man sidder med til sådan et møde vi har besluttet at du ikke har lupus.

Jeg ville da bestemt gerne være foruden den diagnose har rigeligt i forvejen.
Man forstår bare ikke hvordan de sb. kan se sigselv i spejlet og tænke idag skal vi lige have jordet den og den person, med fuldt overlæg.

Sad en kort stund og spekulerede på hvem der tog røven på mig kommunen eller lægerne, men der er jo synlige beviser for sygdommen såå.

Jeg gad vide hvad deres næste træk er, når de modtager status attest fra OUH og egen læge.

I vores lokal avis er der daglige artikler om sygemeldte og den manglende forståelse fra kommunen side omkring sygdom.

Vi ved jo alle det kun drejer sig om økonomi og ikke mennesket, og det kan et valg desværre ikke ændre på, til trods for at vi skulle have en socialdemokratisk borgmester.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygemelding FibroMcs Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 08-02-2013 13:25
Sygemelding under sygemelding Susanne2412 Alt det andet 16 08-12-2010 20:53
Sygemelding under sygedagpenge Miz Alt det andet 2 12-11-2010 12:10
Sygemelding rose Dit og Dat 7 29-01-2010 23:29
Sygemelding itte Alt det andet 5 21-05-2009 11:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension