K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-12-2008, 11:24   #11
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Jeg vil også lige benytte denne tråd til at ønske alle herinde på k10 en rigtig glædelig jul og godt nytår.

Tilslutter mig også Busters ord, og er lykkelig for at denne side findes. Er ikke altid selv mega aktiv herinde, men jeg har haft en meget turbulent periode som forhåbentlig snart får ende.

Tak til alle herinde for den støtte man alligevel får, selvom man ikke altid selv er for god til at give igen. Jeg håber det bliver bedre fra min side i det nye år.

Pas på jer selv derude.

Kram mimse
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 14:36   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Smile

I år er julen anderledes ...folk køber ikke så mange julegaver ...hvilket er fint med mig og måske bruger julen til at tænke over hvad der egentligt betyder noget i livet...jeg tror der kommer store ændringer i fremtiden og vi skal til at passe gevaldigt på den jord vi lever på og alle de mennesker der lever i dyb fattigdom under krig og sygdom.

Finanskrise miljøkrise og oliekrise økonomikrise...vi har set at dem der styrer verden ikke er troværdige Island gik ned...USA ligger ned...oprør i Grækenland og mange andre lande.

Forandring er ordet jeg vil sætte på 2009

Glædelig jul til alle og et bedre 2009...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 14:47   #13
Lenep
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 43
Indlæg: 55
Styrke: 17
Lenep er ny på vejen
Jeg vil også ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

Tak for al den støtte i alle har givet mig i dette år, det varmer mere end i tror.

Tak fordi at man kan læsse af herinde, og en specielt tak til Hejdien og Web for al deres hjælp, uden dem, ved jeg ikke hvad jeg skulle have gjort.

Må år 2009 være et bedre år for os alle.

De varmeste julehilsner

Lene
Lenep er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 14:55   #14
Susanne2750
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 68
Indlæg: 27
Styrke: 17
Susanne2750 er ny på vejen
Jeg vil også ønske alle en rigtig god jul ,samt et lykkebringende godt nytår.

Jeg vil også sige mange tak for al den hjælpsomhed der er her på siden.


Mange julehilsner

Susanne
Susanne2750 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 15:13   #15
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Også glædelig jul og et godt nytår herfra. Tak for det store arbejde så mange af jer gør

__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 16:37   #16
Lynge
Føler sig hjemme på K10
 
Lynges avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2008
Lokation: Viborg
Alder: 58
Indlæg: 35
Styrke: 16
Lynge er ny på vejen
Jeg vil da også lige ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår, og håber det nye år vil komme til at betyde noget godt for alle jer som har nogle problemer at slås med.

God Jul og Godt Nytår
__________________
KÆRLIG HILSEN
LYNGE
Lynge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 17:03   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
God jul til alle og husk nu at tage det stille og roligt og pas på jer selv og jeres familie her i julen.

Som alle andre....så håber jeg at næste år vil blive et bedre år. Et år hvor alle mennesker vil blive behandlet med respekt og fairness. Et år hvor alle ting ikke kun drejer sig om penge, men hvor hensyn og medmenneskelighed vil få en større rolle.

Der har bestemt været nogle kedelige tendenser i 2008, så jeg håber virkeligt at 2009 bliver året hvor det vender.

Vi skulle gerne bevæge os hen i den retning hvor jeg på et tidspunkt med ro i sindet kan sige, nu lukker jeg K10 fordi der ikke er brug for siden mere.
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 21:29   #18
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Glædelig jul til jer alle og jeres kære.

kære alle på K10,
Jeg tilslutter mig fuldt ud Busters indlæg og Stellas indlæg, ønsker jer alle en glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår 2009, tak for alt den støtte og support jeg har fået her på siden .
De bedste ønsker for en bedre fremtid og en retfærdig og menneskelig sagsbehandling for mange af os her på k10 i 2009.
venlig hilsen Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 23:28   #19
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg vil også ønske alle en rigtig glædelig jul og et meget bedre nyt år.

Jeg vil også krydse fingre for, at tingene vender til det bedre... snart, meget snart.

Knus og kram til alle

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2008, 00:26   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Også herfra skal der lyde en 'god jul og godt nytår' til alle herinde og jeres familier....

Som alle andre, håber jeg også på et bedre 2009 for Danmarks syge borgere....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Glædelig Jul Peppe Alt det andet 12 12-12-2011 09:03
Glædelig jul! gh72 Dit og Dat 4 22-12-2006 20:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension