K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-12-2009, 17:53   #11
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa det er bare helt iorden, ja jeg synes også det er mange timer man kan have på FP så var derfor jeg lige ville høre ang reglerne for jeg står selv i den situation at kommunen ikke ved om det er flex eller FP de skal søge om til mig, da jeg max kan arbejde de 15 timer pr uge men der er så mange skåne hensyn der skal tages til mig at folk ikke vil ansætte mig i flex det er forsøgt igennem kommunen, de har søgt mange steder men hvis det så er pension med skånejob evt 10 timer pr uge vil de gerne ansætte mig. Så går og venter på at jeg bliver indkaldt til møde om hvordan og hvorledes og hvad jeg selv har i tankerne.
Held og lykke med det.. Håber for dig de vælger pension så du kan få et skåne job..Venter selv på vitasion til flexjob 20 timer. Er i arbejdsprøve et sted de gerne vil beholde mig.. Men tror ikk på noget får papir er skrevet under og alt er på plads..sådan får man det nok med alt det "kamp" med kommunen..man tror ikk rigtig på at det "passer"

Fie
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2009, 18:02   #12
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa du er heldig du et kommet ind et sted hvor de vil have dig, jeg går jo stadig herhjemme da ingen vil have mig som man siger, det er jo ikke mig men de skånehensyn der skal tages de ikke kan overskue eller sådan noget i den duer. Så håber det hele falder på plads næste år men det er nok for meget at håbe på.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2009, 18:07   #13
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa du er heldig du et kommet ind et sted hvor de vil have dig, jeg går jo stadig herhjemme da ingen vil have mig som man siger, det er jo ikke mig men de skånehensyn der skal tages de ikke kan overskue eller sådan noget i den duer. Så håber det hele falder på plads næste år men det er nok for meget at håbe på.
skrev du ikk før at de gerne ville have dig i skånejob??? eller læste jeg forkert..

X- fingre for dig og dig kæreste..

ja har været heldig men som sagt vil se det på papir, først der tror jeg på det..Men er da "SKIDE" glad for de vil beholde mig..

Men underligt hvis "kampen" pludselig er forbi efter 5-6 år

Fie
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2009, 18:55   #14
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa jo skrev at de folk kommunen har haft snakket med ville have mig i skånejob men ikke i flex, jeg går hjemme da kommunen ikke kan finde ud af om det skal være flex eller FP de skal søge til mig, de kan jo ikke sætte mig i skånejob før afgørelsen er truffet og godkendt jo. Hvis de så godkender mig til flex kan jeg ikke komme ind nogle steder, det er ihvertifald meget svært, så håber på FP men det er jo kommunens afgørelse der tæller i den sidste ende jo desværre.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 20:19   #15
skånejobberen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
skånejobberen er ny på vejen
Jeg er fp'er (efter nye regler) og jeg har et skånejob på 15 timer om ugen. Det er som postbud ved kommunen.
Det har jeg haft gennem snart 3 år nu.
skånejobberen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 20:38   #16
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa ja jeg går også bare og venter på at blive kaldt til møde ang om hvordan og hvorledes jeg håber de vælger pension for så er jeg da sikret økonomisk eller hvordan skal man sige det for hvis jeg bliver godkendt til flex er man jo på kontanthælp indtil man finder et job og dem er der hvis ikke så mange af altså de flexjob desværre men vælger de fp så får jeg jo pension isteden for kontanthælp.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Antal timer? Tanjuda Spørgsmål ang fleksjob 11 08-08-2012 23:09
Arbejdsprøvning- antal timer. ette74 Alt det andet 15 26-11-2011 11:27
Antal timer jeca13 Spørgsmål ang fleksjob 1 22-11-2011 13:19
Antal timer Mcavforfanden Spørgsmål ang fleksjob 2 23-02-2011 09:53
Antal timer rose Spørgsmål ang fleksjob 10 08-03-2009 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension