K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2010, 17:59   #11
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Tak for jeres svar

Hvis såfremt nogen har gode erfaringer med læger i Århus området, gerne syd, vil jeg gerne høre om det.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 21:39   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg skiftede læge midt i en pensions sag og jeg kan kun anbefale dig at du med det samme du beslutter dig for det (også gerne før) indhenter aktindsigt ved din nuværende læge, min nye læge skrev efter papir fra min gamle læge de kom bare aldrig og det endte med at jeg selv bad om aktindsigt og nægtede at forlade lægehuset indtil jeg havde fået dem ... det viste sig at virke og min læge fik med det samme alle papir ....

Så heller være på forkant med tingene (der ligger en til aktindsigt ved lægen under nyttige link )
  Besvar med citat
Gammel 04-05-2010, 09:40   #13
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jeg skiftede læge midt i en pensions sag og jeg kan kun anbefale dig at du med det samme du beslutter dig for det (også gerne før) indhenter aktindsigt ved din nuværende læge, min nye læge skrev efter papir fra min gamle læge de kom bare aldrig og det endte med at jeg selv bad om aktindsigt og nægtede at forlade lægehuset indtil jeg havde fået dem ... det viste sig at virke og min læge fik med det samme alle papir ....

Så heller være på forkant med tingene (der ligger en til aktindsigt ved lægen under nyttige link )
Tak for det. Ja det var nok en god idé. Jeg ved at bunken er så stor at min læge ikke gider at læse dem igennem. Jeg har haft den her læge i 7 år og så anede hun ikke vigtige ting om mig, fra da jeg var barn. Det var jeg noget rystet over. Jeg føler hun skøjter hen over alt hvad der er vigtigt.

Kan man regne med at læger lige kigger en sag igennem. Bare overfladisk når de får en ny patient?
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2010, 12:27   #14
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Jeg har en sygeplejerske-mor (på FP), der siger, det ikke er altid, alle papirerne kommer med, når man flytter læge.

Men har overvejet at flytte tilbage til min gamle læge, da mine nuværende praktisk talt er ubrugelige. Heldigvis har jeg så lokal psyk, der hjælper, så måske kan jeg gå helt uden om de *bib* læger...

Ps - Århus, kan anbefale Ejnar Kjær. Han er god til at henvise videre, og tager én alvorligt. Man skal nogle gange sige tingene 3 gange, når han er stresset, men er du en insisterende person, er han en rigtig god læge Ham vil jeg gerne tilbage til. Har lægerne busgadehuset pt.

Sidst redigeret af Zania; 04-05-2010 kl. 12:30.
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2010, 13:45   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nu kommer ferie tiden så kan man jo benytte en af de andre læger i sit område, og så om der er en man gerne vil benyte frem over hvis lægen altså vil have en.

Der er jo mangel på læger,så nogle har lukket for yderliger tilgang..

Jeg kan forestille mig at k10 bruger kan lægerne tjæne på med alle de hendvisninger og helbreds undersøgelser og erklæringer de skal lave til komunen,men vi eer nok også meget tids krevende.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 04-05-2010 kl. 13:49.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2010, 17:03   #16
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg kan fortælle at socialrådgiveren i dag sagde at hun syntes det var vigtigt at jeg havde en læge jeg kunne med og mente at jeg skulle skifte hvis jeg følte det var rigtigt.

Hun ville bruge deres egen læge til en bedømmelse af mig, fordi min læge ikke ved nok/gør nok.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2010, 22:44   #17
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det ville jeg så ikk være tryk ved.

Han er jo betalt af komunen,eller tager jeg fejl..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2010, 08:37   #18
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Det ville jeg så ikk være tryk ved.

Han er jo betalt af komunen,eller tager jeg fejl..
Nej, du tager ikke fejl og jeg er heller ikke tryg ved det.

MEN min fagforening har også en læge tilknyttet og den socialrådgiver jeg havde med, sagde at de ville altid kunne matche op. Jeg håber det er godt nok. Alternativt skifter jeg læge.

Jeg kan se på nettet at dem i Måslet får gode anbefalinger. Nogen der kender dem?
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2010, 08:41   #19
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zania Se meddelelser
Jeg har en sygeplejerske-mor (på FP), der siger, det ikke er altid, alle papirerne kommer med, når man flytter læge.

Men har overvejet at flytte tilbage til min gamle læge, da mine nuværende praktisk talt er ubrugelige. Heldigvis har jeg så lokal psyk, der hjælper, så måske kan jeg gå helt uden om de *bib* læger...

Ps - Århus, kan anbefale Ejnar Kjær. Han er god til at henvise videre, og tager én alvorligt. Man skal nogle gange sige tingene 3 gange, når han er stresset, men er du en insisterende person, er han en rigtig god læge Ham vil jeg gerne tilbage til. Har lægerne busgadehuset pt.
Tak Skynd dig at komme tilbage til ham så. Jeg har også hørt om dem i busgaden at de ikke var de bedste.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At skifte læge ? Kio Alt det andet 5 31-01-2013 21:01
Kan du ikke skifte læge på grund af lægemangel ? FlemmingLeer Politik og Samfund 11 15-02-2010 20:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension