K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2010, 18:06   #41
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Fp er bagudbetalt, men hvis du hidtil har været på kh får du en ekstra pensionsudbetaling, så du ikke kommer i økonomisk uføre.

Jeg mener der er skrevet en del om dette herinde, jeg tror bl.a. at Razmo skrev om det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 18:11   #42
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Fp er bagudbetalt, men hvis du hidtil har været på kh får du en ekstra pensionsudbetaling, så du ikke kommer i økonomisk uføre.

Jeg mener der er skrevet en del om dette herinde, jeg tror bl.a. at Razmo skrev om det.
Den er bagudbetalt så du mærker det først 1 sep og du for så kh i aug stort tillykke
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 18:29   #43
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
hjerteligt tillykke nu får du fred og ro
hvis du har fået pension fra d 1/8 får du først den udbetalt første gang sidst i 8 måned. husk at være opmærksom på boligsikringen, der er nemlig andre "takster" når man overgår til pension
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 18:51   #44
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Kære Jesicca.
Jeg er selv grundigt uvenner med min lillebror. Det er rigtig dumt, fordi vi har kun hinanden. Så går vi og savner hinanden. Jeg tænker at hvis han døde i morgen ville jeg IKKE være stolt af det jeg fik sagt.

I må slå ring om jeres egen lille familie og brug kræfterne der. Tag en beslutning om, at det er sådan det er nu. Rank jer - klap jer selv på skuldrene og giv hinanden et knus. Lad være at tale sygdom med familien, hold det for jer selv. Lad dem være, de er dumme. Man må ikke slå hånden af hinanden. Det er utroligt hensynsløst og får mig til at tænke på, om de er værd at samle på. Man kan ikke gøre for man bliver syg. Hvis de så vil snakke på et tidspunkt (hvilket de sikkert vil, når de finder ud af at i er ligeglade) så må i finde ud af, om i vil det.
Knuuus
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 19:19   #45
Jessica
Hvor skulle jeg ellers være
 
Jessicas avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2006
Lokation: Fredericia
Alder: 61
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Jessica er ny på vejen
Jeg er på kontanthjælp.

Mange tak, venner!

frklarsen: Både jeg og min mand er på kontanthjælp, og pga. kontanthælpsloftet har vi hidtil ikke kunnet få boligsikring. men lige så snart jeg er blevet førtidspeinsionist, vil vi søge igen.

Hanna
Vi fandt ud af senere, at det var noget min svigermor havde sagt. Og det passede ikke.
Vi er blevet gode venner med min mands lillesøster igen.
Vi ved ikke rigtig med min mands lillebror endnu. Men det gik godt nok ved vores datters bryllup, hvor vi var samlet.

__________________
Mvh. Jette
Førtidspensionist per d. 1/8 2010.
Jessica er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 20:04   #46
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Stort tillykke Jessica - det er sørme gået hurtigt med at få den pension igennem... det er jo ikke mere end et par uger siden du skrev at pensionssag var startet...
og ih, hvor er det bare skønt at det kan gå kvikt ....
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 22:51   #47
Jessica
Hvor skulle jeg ellers være
 
Jessicas avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2006
Lokation: Fredericia
Alder: 61
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Jessica er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Stort tillykke Jessica - det er sørme gået hurtigt med at få den pension igennem... det er jo ikke mere end et par uger siden du skrev at pensionssag var startet...
og ih, hvor er det bare skønt at det kan gå kvikt ....
Kh
Lone
Mange tak, Lone!

Det er en stor glædelig overraskelse for mig selv og min famile. Jeg havde indstillet mig selv på, at det ville vare ca. 3 mdr.
__________________
Mvh. Jette
Førtidspensionist per d. 1/8 2010.
Jessica er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
min historie Antlia Din historie 1 30-06-2007 19:50
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension