K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2014, 09:03   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
det med er der arbejde at få ,her som eks, hjemme arbejde det er ikke relevant,det tæller kun om der kan findes en arbejdsevne.

At der ikke findes job til en ,der kan side 30 min med noget har ingen betydning,bare der er en lille funksion der kan bruges i det virkelige arbejdsliv ,så er det en anbejdsevne,

At det så er noget andre kan gøre mellen deres enlige opgaver uden nærmest at tænke over det er noget helt andet,for sådanne opgaver betaler viirksomhederne ikke for til en enkelt medarbejder for den slags job findes ikke .

Det er udelukkende arbejdsevnen der tæller.

Og så har jeg da lige fået en ide,jeg er god til at lede og fordele arbejde,og har enlig 20 kvadret meter for meget,så hvis der er nogle der vil have "hjemme arbejde" så leder og fordeler jeg gerne opgaverne

Jeg syntes det er utroligt hvad de finder på efter hånden,for at klemme en mulig arbejdsevne ud af folk.
Efter hånden tror jeg bare at man skal skyde tanken om en mulig pension ud af hovdet og så bruge energien på at komme helskindet gemmen denne og næste arbejdsprøvning.

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
At du skal have ting flydende i din stue, er ikke iorden, medmindre de vil betale noget af din husleje. Altså leje af plads.

Dertil skal du have hjælp til at flytte tingene ind og ud, altså til brug og efter. Oplageringsplads. hvis dette skal opstilles på din grund eller lign, må de betale for dette osv.

Gå gerne med på galejen, men stil KRAV!
(Jeg tror således at de selv finder ud af at det er for dyrt og besværligt).

VH POpiae
Det er nemlig det at det bliver for dyrt,og er der ingen penge idet så er der ingen job i det.
Men desværre er det ikke så vigtigt - bare der findes en mulig arbejdsevne.
Jeg er selv der hvor det arbejde jeg kan udføre ,nærmest skal være en gave tl de ansatte fra chefen til de ansatte ,hvis jeg skal i job,for de opgaver jeg kan gør andre i en håndevening mellen deres opgaver.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension