K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-05-2010, 13:18   #21
lillemillemor
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Storkøbenhavn
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
lillemillemor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
lillemillemor, tak for dit råd -det er nemlig en rigtig go ting at have med sig

Tja, for min mands vedkommende, ja, da fandt vi jo ud af at min mands sagsbehandler var kommunalt oplært og tidligere kludetæppesyerske!

Vi var da ikke i tvivl om at hun INTET kendte til lovgivningen, udover at hun yndede sin magt! (http://politiken.dk/indland/article733797.ece)

Nægter at tro på at hun var klar over noget som helst, det véd vi så også lige, for der var ingen papirer(stort set) at indhente på kommunen da Ankenævnet rykkede for dem.

Tak for lån af tråd, huldra og ja, HOLD FAST og kæmp for saglighed, faglighed og retfærdighed

Tja, tæller det at min mand blev indkaldt til et møde fra privat aktør men dette var udskrevet med kommmunens logo på?
Hej buster
Utroligt, at personale uden kompetencegivende uddannelse kan arbejde som sagsbehandler i en kommune.

Er du sikker på at indkaldelsen, til mødet, er afsendt af den private aktør? Eller er det sagsbehandleren i kommunen, som afsender indkaldelsen?

Hvis den private aktør har udskrevet indkaldelsen på kommunens brevpapir, så udgiver aktøren sig jo for at være en myndighed. Det tror jeg bestemt ikke er lovligt!

Måske andre, her på k10, har oplevet at sagsbehandleren, de mødte på kommunens kontor, arbejdede for en privat aktør. Og blev man også sendt ud i arbejdsprøvning, hos den selv samme private aktør, hvor den ”kommunale” sagsbehandler var ansat, så vil historien være meget spændende!


Mille


Graver dybt for at finde retfærdigheden
lillemillemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 14:05   #22
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Hej Huldra

Hvilket skema har du brugt til din anmodning om aktindsigt på udvalgte medarbejdere??.

Mvh.
Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 15:50   #23
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
JEP, lillemillemor, det VAR afsendt OG underskrevet af privat aktør PÅ kommunens brevpapir -spændende ikk´

Det er en meget lang historie, og kun fordi min mand, tidligt i forløbet stillede spørgsmålstegn ved, hvem vedkommende var osv -ja, så først dér, kom kommunens sagsbehandler på banen(ellers havde han faktisk talt ikke mødt hende tidligere i ca 3 år!)

Altså, han blev indkaldt til denne private aktør: INTEGRO/NAESBORG A/S -uden at vide en hujende papf.. om hvad dette handlede om -men troede jo at det var den kommunale sagsbehandler der stod bag, men reelt kunne han ikke vide det -betryggende ikk´

Hm, at disse to aktører så tillige med blæste højt og flot på ALLE spilleregler ja, det var jo så bare en "bonus" oveni

Må så liige fortælle at da alt dette var overstået, ja, da sendte jeg spørgsmål til Byrådet omkring brug af disse aktører og vupti, nu havde man:".... omstrukteret...-eller sådan noget lign!!!! -interessant!
(nå ja, og ganske kort tid efter, ja, da forsvandt også oplysningerne på Sorø Kommunes hjemmeside om at borgerne sæføli var velkommen til at stille spørgsmål til Byrådet mv -endu mere interessant!)

-meeen tror nok også at da først kommunens jurist havde været inde over og faktisk også deltog i et af møderne, ja, da tror jeg ikke man var i tvivl om at den var rivende gal og aldrig holdt en meter i Landsretten!
(men, som sagt, familien betalte prisen for en særdeles inkompetent(stupid) sagsbehandler/kludetæppesyerske -sagsbehandling!
Og det hverken kan eller vil jeg nogen sinde glemme dem for, sådan er det!)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 23:44   #24
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tullee Se meddelelser
Hej Huldra

Hvilket skema har du brugt til din anmodning om aktindsigt på udvalgte medarbejdere??.

Mvh.
Tullee
Hejsa.

Jeg skrev selv et brev på alm papir men kiggede lige på brevet som jeg jo stadig har på pc..
jeg brugte en §§ som indsat.

** Jeg ønsker at få aktindsigt efter Offentlighedslovens § 2, stk. 3. **

og så skrev jeg på hvilke personer og hvilke områder.

og jeg fik hurtigt svar.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny Fleksjobber .. hvordan søger man et job? Stine.J Spørgsmål ang fleksjob 5 29-03-2012 21:17
Hvordan søger jeg fp på § 17?? Road66 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-05-2011 16:18
Hvordan søger man pension Bette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:11
hvordan søger jeg flexjob basti Hvordan forløb det da du søgte fleks? 5 07-07-2010 10:01
Hvordan søger man § 17 Gizmomis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-02-2009 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension