K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-08-2010, 22:06   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin h Se meddelelser
ja så fik jeg sendt en mail til sagsbehandler og hendes boss, om at jeg godt vil have at vide hvad de nu mener der skal ske.

har samtidig søgt om ny aktindsigt fra 20 maj til dags dato, nu får de lige
en dag eller to til at reagere på det.

PS hejdien har du set jeg huskede afstand.
hilsen...
Martin inden de stopper sygedagpenge skal ressourceprofil være helt opdateret og du skal være partshørt i den (desværre er er mange kommuner der ikke overholder dette )

kommunen har i følge loven ti hverdage til at få afleveret din aktindsigt så det er svært at gøre noget ved det før de ti hverdage er gået (bortset fra at prøve at spørge pænt )


Og jepper har set dine fine afsnit takker for dem

(så kan jeg også være med ha ha )
  Besvar med citat
Gammel 01-09-2010, 13:37   #12
Martin h
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
Martin h er ny på vejen
hej jeg har lige et spørgsmål, måske lidt banalt. nu sendte jeg jo den mail
til jobcenter i mandags, ville det være en god ide at skrive til dem at jeg godt
vil have en mail med bekræftelse på at de har modtaget den, så man ikke pludselig får smidt i hovedet, den har vi aldrig fået, bare en tanke.
hilsen.
Martin h er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2010, 14:36   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, det kan være en god ide..

måske har du i dit mailprogram en funktion som gør at du kan sende din mail, med en form for kvittering på at modtager har læst den..
jeg kan ikke lige huske under hvad den funktion er.. men der er nok andre som lige kan skyde det ind.. ellers prøv dig frem i dit mailprogram.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2010, 09:40   #14
Martin h
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
Martin h er ny på vejen
hej godmorgen.

så kom raporten fra REVA, deprimerende læsning selvom man godt vidste det.
vi har vurderet at M,J ikke kan arbejde og forsørge sig selv, arbejdsindsats skønnes til 5-7½ timer ugentlig, noget af en kamel at sluge når man har knoklet i næsten 40 år´.

har også talt med lederen for sygedagpenge, nu skal vi lige have raporten fra reva sagde hun, så skal vi have din sag afsluttet, jeg har bedt din sagsbehandler om at samle din sag, og gøre den klar, MEGET flink og behagelig dame, så de findes da også heldigvis, nu vil jeg lige forarbejde
den her raport.

god week end til alle...
Martin h er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 15:26   #15
perlemor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2010
Indlæg: 3
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
perlemor er ny på vejen
hej Martin.
Jeg har også været i diverse arbejdsprøvninger og til sidst på Trollesbro hvor jeg vat i 2 måneder.
Her havde jeg let arbejde, og man fandt ud af at jeg kunne være der i ca 2 timer om dagen, hvor jeg havde mange små pauser svarende til en tme, så jeg kunne max kun arbejde i 6 timer om ugen.
For et lille år siden fik jeg tilkendt flexjob. På et møde sammen med bisider, sagsbehandler samt personalet på trollesbro, fandt sagsbehandleren ud af at jeg ikke havde nok timer til et flexjob, så nu ville hun søge pension til mig. Har gået hele sommeren og ventet på svar ( fra uge 7 ) og lige fået afslag på pensionen, så nu venter jeg igen på et møde i næste måned.
Jeg er også i syv sind over hvad man nu skal.
V H perlemor
perlemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 15:50   #16
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Perlemor;

Du klager vel forhåbentlig over afslag?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2010, 10:22   #17
Martin h
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
Martin h er ny på vejen
hej og god søndag..

vil lige høre hvad i siger til det her, jeg søgte om aktindsigt, den er ikke kommet, derfor skrev jeg til dem i fredags og henviste til §16 og at allesidste
frist for modtagelse er mandag med morgenposten, og den tror jeg ikke på..
samtidig blev jeg ringet op af sagsbehandler der spurgte om jeg havde tid til at komme til møde d 14-9,

det mente jeg da nok jeg havde da jeg ligesom bare går og venter på dem,
jo for det ville bare lige tage en ½ times tid, for dereftet skulle hun have min sag gjort færdig???

skal jeg nu betragte dette møde som opfølgningsmøde, ja for en partshøring
er det jo ikke vel??? den må jo komme bagefter,
ved ikke rigtig om jeg skal brokke mig ang den manglende aktindsigt, da mødet jo er dagen efter forfald.

det var hvad der var i tænkeren lige nu..
hej.
Martin h er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2010, 11:14   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Martin h, jeg synes du skal maile til din sagsbehandler, og spørge hvad mødet den 14/9 skal handle om, og gøre hende opmærksom på, at du ikke har modtaget din aktindsigt rettidigt, og så kan du evt. skrive, at du ønsker mødet udsat indtil du har modtaget din aktindsigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 09:33   #19
Martin h
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
Martin h er ny på vejen
hej god morgen..
ja var jo til møde igår, fik min aktindsigt, der var ikke noget at komme efter,
R:P er ved at blive opdaterer, derefter vil den gå til lægekonsulent samt til
chefen for sygedagpenge, som vil afgøre om den skal indstilles til flex eller
F:P jeg vil få R:P til godkendelse, samt deres afgørelse om max 10 dage,
ER det OK eller har jeg overset nogle faldgruber??
håber en af profferne er på.
hilsen Martin.
Martin h er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 22:30   #20
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, du skal først have ressourceprofil til partshørring. Når den er tilrettet med dine evt bemærkninger skal du først godkende og underskrive.

Først derefter kan der træffes afgørelse.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har brug for lidt hjælp Tin Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 07-10-2011 10:16
brug for lidt hjælp! joan2 Alt det andet 14 26-03-2011 01:41
undskyld min påtrængenhed, men har brug for lidt hjælp Fonze Alt det andet 2 14-03-2011 19:15
Er lost og har brug for lidt hjælp smilieme Spørgsmål ang fleksjob 11 05-02-2011 10:57
har brug for at skrive lidt Appelsin Spørgsmål ang fleksjob 2 05-03-2009 15:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension