K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2008, 17:54   #11
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
KUN på grund af post Danmark.

Meget kan man sige om Post Danmark og det lyder måske underligt at jeg starter med dem. Men de er faktisk skyld i at vi opdagde at der ikke kun bor os to på denne adresse, men 3, Årsagen var såre simpel, at en familie flyttede ind til Højre på vores etage, og at deres søn på et tidspunkt flyttede hjem til dem, ( de har MEGET SVÆRT VED HØJRE OG VENSTRE) og de mente og mener stadig at de bor til venstre, Så en dag fik vi post et brev fra det tidligere amt, med et sygesikringsbevis i ( kunne jeg mærke) Nu begyndte jeg at tænke og ringede til kommunen for at stille et dunt spørgsmål, hvor mange var vi på adressen? vedkommende spurgte om jeg ikke vidste det, og jeg svarede at det gjorde jeg men ville gerne vide om DE havde det samme antal, og ganske rigtigt, en familie på 2 blev til 3, jeg bad dem om at slette denne "søn" og påskrive ham til familien til højre,
Historiens påente er: man er ikke altid selv skyldig.
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2008, 18:40   #12
jdp
Elsker at være her på K10
 
jdps avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Alder: 53
Indlæg: 58
Styrke: 17
jdp er ny på vejen
For ca. 6-7 år siden fik jeg brev fra kommunen skulle til møde, da vi boede mange på min adr. ???
Hvad? Jeg havde en 1. værelses på 39m2 og boede alene.
Mødte op. De ville have at jeg skulle stille med div. papirer på de 2 andre som boede der. Nå, men sagsbehandleren og jeg fandt ud af, at disse 2 ekstra personer var mine nye naboer.
Havde ikke fået noget af deres post.
jdp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2008, 19:40   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Havde nogen venner der fandt ud af ved et tilfælde at de også have en mere boende , det var ikke en de kendte og da de henvendte sig til kommunen fik de at vide at det var set før, det var ofte folk uden adresse som skulle bruge en adresse for at kunne få div ydelser...

Da mine venner arbejde og ikke fik nogen sociale ydelser overhovdet havde de ikke opdaget noget som helst og kun et tilfælde gjorde at de opdagede det...

Det er en del år siden for man kan ikke gøre det mere, da man nu skal bruge ejer/lejer af boligens underskrift på at det er rigtigt at man bor der...

Men død ubehageligt at finde ud af at man åbenbart deler lejlighed med en fremmede
  Besvar med citat
Gammel 28-05-2008, 21:32   #14
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hejsa!

Det er da utroligt, hvad vi danskere udsættes for af mistænkeliggørelse og så videre.

Jeg indsætter lige et par link fra familieadvokanten, som kan give svar på nogle ???

www.familieadvokaten.dk/Breve-900/b900-331.htm

www.familieadvokaten.dk/Breve-400/b400-52.html


Mange hilsner

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2008, 13:42   #15
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 48
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Lige en lille update:

Jeg har været til møde og det var vist mest et møde for at sidde og pumpe mig for oplysninger...

Jeg blev spurgt om alverdens ting men har heldigvis ikke sagt mere end jeg kan stå inde for.

Nu har vi besluttet os for at opsøge en advokat, da kommunen mener de har ret til at lave deres egne regler om hvad vi må og hvad der skal ske med min pension.
Vi skal snakke med advokaten på søndag.

Jeg synes det er utroligt at kommunen på den måde sidder og skræmmer mig ved at vifte om sig med konsekvenser, som det så viser sig de slet ikke har ret til.

Jeg skal nok vende tilbage når jeg kan blive mere konkret.
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2008, 13:48   #16
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Åhhhhh, Grrrrrrrrrrr - jeg bliver SÅ harm! Det kan da ikke være meningen, at man som borger i "dagens Danmark", skal behandles sådan. Tænk, at det er nødvendigt, at søge hjælp hos en advokat, for at blive behandlet ordentligt/respekteret af kommunerne.

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2008, 10:42   #17
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 48
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Nu er det så blevet tid til en update.

Min kæreste skulle have været til møde imorgen med kommunen, men mødet er blevet aflyst. Han har valgt at flytte til DK og ind i min lejlighed for at få ro på sagen (han vil dog stadig arbejde i udlandet og score en helvedes masse skattefrie kørepenge fra den danske told og skat - fuldt lovligt Ja det var det de fik ud af det pjat)

Det har været nogle hårde måneder og jeg har været kørt helt ned. Tabt mig en del og vores forhold har helt klart taget skade af det her pres.

Kommunen frafaldt sagen. Der var nu heller ikke noget at komme efter. Det kunne vi se da vi bad om agtindsigt sammen med advokaten.

Forhelvede.... folk er nævenyttige.

Janteloven fylder 75 år i år. Tillykke.

Nu kan vi komme videre med vores liv og samle forholdet op igen.

Jeg vil tilråde alle derude at se jer om og passe på stikkere...
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2008, 11:53   #18
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tillykke med at du/i holdt fast på jeres - sådan, så kan de lære det kan de

sørgeligt, sørgeligt at vi desværre er blevet et sådan småligt samfund, det kan vi godt blive enige om

Håber og ønsker for jer at kan "finde" hinanden og: "hvad der ikke knækker mig, gør mig stærkere!" -blot min erfaring

til jer
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
møde Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 18-03-2013 01:53
Møde Jeanett Alt det andet 10 10-01-2012 10:56
Møde med SB! FrkSilverfox Alt det andet 24 13-07-2011 17:34
til møde men syg nille60 Spørgsmål ang fleksjob 8 04-02-2010 22:42
Møde med Pensionsnævnet D9N Alt det andet 1 13-02-2009 00:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension