K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-07-2008, 21:25   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Wink det var sørme også på tide

Har lige læst på DR Update:

Jobcenter vil have 74-årig i aktivering

Hm, må jo blot konstatere: bedre sent end aldrig
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2008, 21:56   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
he-he... havde godt læst den.

Historien bliver da endnu bedre af, at kvinden var på konStanthjælp... som 74-årig.

Citat:
Jobcenter vil have 74-årig i aktivering
16. jul. 2008 14.17 Jobliv Opdat.: 16. jul. 2008 14.20
En 74-årig kvinde er blevet kaldt til samtale på Jobcentret i Nakskov med henblik på at få afklaret hendes muligheder for aktivering. Det skriver Lolland-Falster Folketidende.

Brevet vakte forundring hos Inga Staugaard, der siden sin mands død i december 1996, har fået en kontanthjælpsydelse. Det er formentlig på grund af den ydelse, hun blev kaldt til samtale, selv om personnummeret, der angiver de 74 år, også står på mødeindkaldelsen.
Den UFORSKAMMEDE måde at tale til folk på, er gengivet og MEGET TROVÆRDIG...

Citat:
Lolland-Falster Folketidende har henvendt sig til sagsbehandleren i Jobcentret - og herfra lød svaret:

- Hvad vedkommer det dig, og så fik de i øvrigt henvisning til afdelingschefen, som er på ferie. Formanden for Lolland Kommunes Arbejdsmarkedsudvalg, Hanne Møller, er også på ferie, men har lovet at undersøge sagen.

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobli.../16/140910.htm

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2008, 23:11   #3
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
haha !! det var da dagens griner

der er da hvis en sagsbehander der har klokket i det.
eller retter sovet
der skulle da Statsborgerskab når hun har været i landet i så mange år
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2008, 23:50   #4
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
undskyld men er de rigtig kloge

man ved snar ikk om systemet er gået for vidt eller der er nogle der trænger til at få lært hvad det vil sige at havde med mensker af gøre vor herre bevar mig vel de er sku ikk rigtig kloge . mvh rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2008, 00:02   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tænker på, om den her er bedre.

Citat:
Der var ikke tale om et ildebefindende, men om fuldskab, da en bus sent i aftes forulykkede ved Slangerup
http://ekstrabladet.dk/112/article1033193.ece

Gad vide, om det er ham her, der var chaffør?

De læser IKKE lægepapirer, men sgi da heller ikke det andet i sagen.

Det går bare "fantastisk" godt i jobcentrene. De formår sandelig at være "effektive", så folk får en "varig selvforsørgelse".

Citat:
»Sidste gang, jeg havde et betalt job, var i 2001. Jeg blev aktiveret ude på Tuborg-depotet med løntilskud i starten. Men depotet lukkede, da dåseøllerne kom. Så var der ikke brug for halvliters flasker mere,« siger han og slår smut med øjnene.

Siden stod den på druk, stoffer og en spjældtur. Men nu har Bjørn lagt både heroinen og bajerne på hylden med »en kold tyrker«. Så han regner med at få et job som alt-mulig-mand et eller andet sted, lige så snart han med jobcentrets hjælp får sit kørekort tilbage.
http://www.berlingske.dk/article/200...tur/110131248/

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu er det på tide FrkSilverfox Alt det andet 5 12-09-2011 20:48
Mit jobcenter er sørme opfindssomme Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 17-07-2010 18:47
Sørme om ikke Hjort atter udbreder sig Maj-Britt Politik og Samfund 12 13-06-2008 01:15
Jeg tror sørme den endelig er hjemme Lise W Din historie 16 17-12-2007 00:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension