K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2013, 17:17   #11
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Det er bestemt ikke meningen at du skal føle at du bliver sablet ned. Men der er bare noget som ikke stemmer i denne sag. Selvfølgelig må SB indstille dig til en §18, og det er jo bla det der lyder mærkeligt.
Og det lyder jo heller ikke rigtig at du bliver opfordret til at søge en §17, hvis SB er enig i at du er så dårlig, men samtidig vil indstille dig til et ressourceforløb hvis du får afslag på pension.
Jeg kender udemærket følelsen at totalt håbløshed, men her er det altså din Sb som ikke behandler dig ordentlig, det er ikke dig vi er "ude efter".
Som jeg ser det, er det ikke en forstående Sb, for så havde vedkommende søgt en §18, og set hvad svaret bliver og så tage den derfra.
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2013, 17:22   #12
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nej nej, du bliver ikke sablet ned - det er din sagsbehandler der kører om hjørner med dig, og du kan nok ikke selv se det!

Din sagsbehandler lyver.

Du skriver selv ''Min sb er enig i at der ikke er mere at gøre, da alle lægepapir og arbejdsprøvninger taler for ftp'''

Og samtidig siger sagsbehandleren at hun ikke må søge §18. Det er direkte løgn!!

Det kan så godt være din sagsbehandler ikke VIL, men hun må godt.
Tak Helenekr.

Jeg bliver så hurtigt ked af det i øjeblikket, da det hele er så frustrerende.

Min sb siger at der ikke ligger nok nyt i sagen til at hun må indstille mig på §18 selvom der ligger ny diagnose samt nyt træningsforløb som sb og leder på stedet valgt at afslutte efter kun ca. 6 uger da det tog for hårdt på mig.

Udover det så ligger der fra december en status fra min læge hvor han direkte skriver at det er kontrainciderende med flere tiltag.

Men hun siger at teamet siger hun ikke må indstille mig.

Ved ikke havd jeg skal gøre.

Hilsen Sannepil
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2013, 17:24   #13
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Te-pigen Se meddelelser
Det er bestemt ikke meningen at du skal føle at du bliver sablet ned. Men der er bare noget som ikke stemmer i denne sag. Selvfølgelig må SB indstille dig til en §18, og det er jo bla det der lyder mærkeligt.
Og det lyder jo heller ikke rigtig at du bliver opfordret til at søge en §17, hvis SB er enig i at du er så dårlig, men samtidig vil indstille dig til et ressourceforløb hvis du får afslag på pension.
Jeg kender udemærket følelsen at totalt håbløshed, men her er det altså din Sb som ikke behandler dig ordentlig, det er ikke dig vi er "ude efter".
Som jeg ser det, er det ikke en forstående Sb, for så havde vedkommende søgt en §18, og set hvad svaret bliver og så tage den derfra.
Tak Te-pigen.

Har skrevet til sagsbehandler og bedt hende gøre rede for hvad hun vil med ressourseforløbet og hvorfor hun ikke indstiller mig på § 18 når der jo ligger nok nyt i sagen til det.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2013, 17:57   #14
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sannepil Se meddelelser
Tak Te-pigen.

Har skrevet til sagsbehandler og bedt hende gøre rede for hvad hun vil med ressourseforløbet og hvorfor hun ikke indstiller mig på § 18 når der jo ligger nok nyt i sagen til det.
Håber du vil dele svaret med os andre, for det kan give en idé til hvad der så kan gøres
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2013, 19:52   #15
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Te-pigen Se meddelelser
Håber du vil dele svaret med os andre, for det kan give en idé til hvad der så kan gøres
Det skal jeg nok, så snart jeg høre noget.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension