K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2010, 00:12   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
Jeg tror den store forskel ligger i ændringerne lov om sygedagpenge, anvendelsen af anden aktør. Her har anden aktør i hvert til fælde først kommet ind i billedet i en egentlig afklaring, altså før 1.1.2010

Men ellers har du helt sikkert ret. Det er meget afhængigt af hvor man lander og de mennesker der har med sagen at gøre.
Beklager, sdp-reglerne aner jeg ikke en hujende fis om, det var noget jeg fik i et års tid for ca. 14 år siden.

Du har fuldstændig ret, brug af "anden aktør" er også kommet til, og hurra for det , ellers havde jeg stadig gået rundt og troet, at alle mennesker er nogle r..huller, der kun vil mig ondt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2010, 14:09   #12
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Det er da frygteligt, hvis "de" virkelig snager, fordi man handler...

Når Jeg tog total udmattet hjem fra arbejdsprøvning handlede Jeg jo også. Det skal man jo ind imellem.
Tænke da slet ikke, at der kunne være nogen derfra og kigge...

til dig.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2010, 19:42   #13
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Du er overhovedet ikke paranoid, der bliver holdt øje med hvad man laver.

Min færden på her på siden, min hjemmeside og blog er under skarp observation fra Aalborg Kommune.!
Inden jeg blev godkendt til fleks, og var til møder hos sagsbehandler fik jeg konstant en kommentar.
Især når jeg havde skrevet noget negativt om kommunen, sagsbehandler eller en af de læger som de har købt og betalt til at forfalske lægepapirerne eller bare jorde den syge.

Så du kan være ganske sikker på de fører kontrol.!
Forsikringsselskaberne bruger også overvågning, men det er i det sager hvor der overhovedet ikke er nogen overensstemmelser mellem de fundne ting og det oplyst.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Liberale mennesker der hader kvinder supersus Politik og Samfund 1 21-01-2013 19:22
Man hader psykisk syge logikeren Politik og Samfund 7 15-05-2011 17:23
Drop mistillid og kommunal big brother-virksomhed buster Politik og Samfund 0 05-08-2010 09:43
Mistillid..... Sejemor Dit og Dat 7 23-04-2010 10:13
Lovgivnings-paranoia, eller...? zuza Politik og Samfund 1 29-10-2007 12:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension