K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2011, 12:17   #1
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Psykologisk vurdering lukker for fleksjob

Hej alle
Så har jeg modtaget den psykologiske vurdering og den tager så al håb fra mig omkring fleksjob, idet psykolog vurderer at jeg ikke kender egne begrænsninger og at jeg måske max ville kunne klare 3x3 timer pr. uge med en dags hvilepause i mellem. Dette siger min arbejdsprøvning også i et eller andet omfang (under 30%). Her er opsummeringen og blot til info skriver hun dette flere gange i forskellige versioner

"Opsummerende vurderes således, at der er tale om en varig og betydelig begrænsning i arbejdsevnen grundet smerteproblematik af somatisk karakter. Grundet personlighedsstrukturen og den følelsesmæssigt usikre jeg-organisering menes tigerbia ikke at have mulighed for at bringe sig selv yderligere i retning af grundlæggende at kunne regulere sine følelsesdynamikker. Hermed skønnes hendes muligheder for at takle sin smertesituation anderledes at være udtømte. Derfor må den primære opgave fremover være at hjælpe hende med ikke at komme til at overforbruge sine ressourcer jvf. ovennævnte omfang og rammer. Der ses således behov for betydelige skånehensyn.
Det er væsentligt at være opmærksom på, at tigerbias positive og handlekraftige fremtoning kan give et skævt indtryk, så man kan komme til at overvurdere hendes ressourcer.

tigerbia har brug for afklaring i forhold til arbejdsmarked og forsørgelsesgrundlag, hvilket i sig selv kan give ro og være helende."


Hvordan skal jeg tolke dette i forhold til kommunen - vil de nu give mig førtidspension eller....??? Jeg er bare forvirret og træt træt træt og stresset stresset stresset og har valgt ikke at komme med egne kommentarer til dette, da jeg simpelthen ikke magtede at forholde mig mere til andres vurdering af mig.Hun skriver også konkret et sted, at hvis de presser mig til yderligere, vil de risikere at jeg går ned med en reel depression, og det så vil fratage mig de få ressourcer jeg har til dagligdagen. Men jeg er da glad for, at hun har slået fast at mine smerter (fibro) ikke er af psykisk karakter, men kun fysisk.Knus
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykologisk udredning Syvsoveren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 27-11-2011 00:14
Psykologisk udredning Vienne Alt det andet 2 26-11-2011 03:41
psykologisk vurdering tije Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 14-02-2011 20:48
Psykologisk test el. psykiatrisk vurdering hla72 Alt det andet 14 08-12-2009 23:07
Psykologisk Vurdering af tilstanden mus0025 Din historie 28 27-10-2008 18:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension