K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2011, 22:31   #1
Bamsen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2010
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bamsen er ny på vejen
Unhappy for syg men for rask

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Alle
Er bare så frustreret og helt til rotterne, og tænker på om der snart er flere kræfter at kæmpe med.
Har afsluttet mit forløb i arbejds prøvning og alt så positivt ud, havde fundet ud af at 20 timer var der jeg havde det nogenlunde. Læge erklæringerne lå der og alt var fint, manglede så bare lige en forlængelse af min sygedagpendge da den ophører her d. 28 feb.

Den kan jeg ikke få, da jeg er for syg til paragraf 24 stk 3 men for rask til de andre relevante, ydermer er jeg jo så lige pludselig ikke i betragtning til fleksjob.

Så du må på kontanthjælp og så må vi se om der er en beh. siger hun, men det står der i lægeerkl. at der ikke er.

Min læge er rystet over at de kan fejlfortolke min erkl.
Og jeg er rystet over at jeg troede at med de paragraffer jeg fik her så kunne det da ikke gå galt, men det afhænger altså af personen der læser og tolker.

Mon min uduelige fagforening gider komme på banen nu? Undskyld min negative energi men er rigtig træt af, at få afvide at jeg jo må forstå at der er underbemanding og de har travlt...

Gode råd og paragraffer er ikke meget værd når man er ene person mod et system

Kom først til at skrive denne som en blog, kan altså ikke helt finde ud af denne side
Bamsen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ftp = rask.... Chas Accept fra vores omgivelser 21 18-06-2013 11:13
Fattig = rask? buster Politik og Samfund 5 02-03-2012 03:11
Er for rask til at være syg men er for syg til at være rask creek Alt det andet 7 25-11-2010 11:07
Rask fra den ene dag til den anden TinaB Dit og Dat 30 23-05-2009 00:01
Syg eller rask? Lissi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 02-04-2007 20:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension