K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2010, 09:04   #11
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
FISK..!!

jeg har da kun en sag i ASK, men dobbelt op lyder da godt..hihi.. nu må vi se om min sag nogensiden bliver færdig... suk suk suk...

men mener du evt. at jeg kunne melde den hårde opbremsning der som en skade? jeg har jo ikke modparten med.. men der er da lidt tid til at der er gået 1 år siden..

sig frem, det lyder jo spændende... og fantasier har vi jo god brug for her, omend de ikke alle går i opfyldelse..
Øh...nu er det vist mig der skal læse op på ASKindlæg her på k10

Men du har da TO uheld ikke - eller to piskesmældsskader, hvis man kan sige det sådan?

Min oprigtige mening, er, at du ikke skal anmelde noget når du ikke har en modpart, jeg vil mene det vil forplumre din sag i ASK. ASK indhenter jo papirer fra alle de steder ASK mener de skal bruge papirer fra, og er der noget med gamle forudbestående skader o.l så ser ASK også på det. Er det nævnt i din sag at du efterfølgende muligvis er mere skadet p.g.a den hårde opbremsning (det jeg troede var sag nr.2) så kommer ASK på den opgave at skille din sag ad, så de fastsætter hvad første uheld har haft af betydning - er dèn ulykke skyld i din nuværende situation så fortsætter din sag jo bare (med ulidelig ventetid). Har ulykke nr.2 haft fatale konsekvenser og er dèn skyld i din nuværende situation, så er det skidt for din sag.

Var det min sag så ville jeg bare lade den køre indtil der kommer en afgørelse, og håbe på at ulykke nr. 2 ikke er nævnt særlig meget, eller at ASK ikke lægger særlig meget vægt på ulykke nr.2 men kun ser på hvad ulykke nr.1 har haft af betydning.

Min sag er snart afsluttet, og bortset fra ulidelig ventetid (som skyldtes min kommunes smøl) så må jeg sige jeg har fået en fin og fair behandling i ASK. Jeg fik fastsat en mèngrad jeg kun kan være tilfreds med (forudbestående skader taget i betragtning) og mine pensionspapirer er også i orden, det står helt klart at pension er givet p.g.a følgerne af min ulykke og at pension ikke er p.g.a dèt jeg blev visiteret til fleksjob på - så jeg får også erhvervsevnetabsudbetaling, var ulykken ikke sket så havde jeg stadigvæk været i fleksjob og havde aldrig haft hverken pensions eller en ASK sag.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Genoptagelse af sag om mengrad? Frk.Himmelblå Dit og Dat 3 14-03-2013 22:03
Méngrad stolpesten Alt det andet 2 07-03-2011 18:36
méngrad spørgsmål jango Alt det andet 16 19-09-2010 19:22
Uenig i mengrad Maybe Alt det andet 11 15-09-2010 13:15
Ask mengrad Allstar Alt det andet 3 17-05-2010 10:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension