K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2013, 10:29   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal sammen med de andre spørgsmål, at du gerne vil have svar på, om de mangler dokumentation, på den nedsatte arbejdsevne, og i givet fald, hvordan/hvilken dokumentation, der er nødvendig.

Det er jo ikke nok(må du også gerne tilføje) at de giver afslag på førtidspension, men at de skal overveje andre muligheder, indenfor loven, når de tager stilling.

Du har vel klaget over afslaget på pensionen? Også selvom det er afslag på indstilling?

VH Popiae

Sidst redigeret af popiae; 30-03-2013 kl. 10:31.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2013, 16:43   #12
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Ja, jeg klagede over afgørelsen.

De har flere gange indhentet oplysninger fra egen læge og psykiater, men de regner måske med at ordlyden ændrer sig hvis de spørger flere gange

De omtaler aldrig de henved 100 sider i min sag som er belyst fra alle ender og kanter. Det er som om at DU HAR FÅET AFSLAG PÅ FØRTIDSPENSION er det eneste de kan sige hver gang jeg kommer til møde (som om jeg ikke var klar over det).

Der var sågar en ung tøs af en sagsbehandler i vinters som sagde: Du må da have tænkt over hvad du så kunne tænke dig. Øhhhhhhh. Den lader vi lige stå.

:ag:
Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2013, 22:45   #13
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Hvor ofte bliver I andre - sygemeldte på kontanthjælp - sendt i aktivering?
Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2013, 09:18   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Aldrig, men det er IKKE afgørende, det er din egen sag.

Hvis de sender dig i aktivering, igen, bør du ved din undersskrift, skrive, at enhver forværring i din tilstand, er på deres ansvar, fordi ect..

Henvis til div lægeerklæringer m.v.

Det er ret virksomt, og enste mulighed, da kommunes forsikring, IKKE dækker forværring, eller nye skader, som følge, af det første, fordi, som det hedder, er på eget ansvar at sige fra.

Og de kan IKKE forhindre dig i dette, ligesom at det jo ikke er et urimmeligt krav, hvis du bliver presset ud i noget du ikke tåler.
Herudover, vil de jo have svært ved ikke at acceptere dette, da de jo vil postulere, at du tåler det.

Dette vil, oftest, få dem til at tænke sig om, en ekstra gang.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kursus EFTER 16 måneder på ledighedsydelse bodilelisabeth Spørgsmål ang fleksjob 2 27-06-2012 22:40
Anker efter knapt et år? Camille Dit og Dat 9 19-12-2011 02:09
Ledighedsydelse efter 18 måneder Hamselv Spørgsmål ang fleksjob 5 08-11-2010 10:00
Kontanthjælp § 27 til brøkpensionis reduceres efter 6 måneder Ady Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 31-05-2010 22:03
Aktivering efter Flexjob last47 Spørgsmål ang fleksjob 1 02-03-2010 14:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension