K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2012, 21:43   #21
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sannemus Se meddelelser
Undskyld at jeg blander mig i en andens tråd, men jeg har søgt efter mennesker, der har erfaringer med Gråsten, så blev lige nød til at spørge Vanilla
Det er helt ok sannemus - håber du får svar på spørgsmål




Nu er det små 2 uger siden, jeg blev henvist til gigtsanatorium - har ikke hørt noget derfra endnu, så hvorlænge kan jeg regne med der går, før jeg hører noget ?

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2012, 23:04   #22
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Gigt hospitalet i Skælskør som egentlig hedder Center for sundhed og træning havde (da jeg var der sidste år) en meget bred vifte af tilbud, både gode kostråd, lidt om kroniske smerter, almen sundhed og det var kompetente undervisere der fortalte om de forskellige ting.
Forholdene dernede var fantastiske, de fysiske rammer og hele miljøet, tonen og ånden var alletiders, både blandt personale og patienter. Jeg fik et meget stort udbytte ud af opholdet og når jeg skal fortælle om det til andre sammenligner jeg det med et Wellness ophold dog ikke med valgfri menu.
Centeret er under ordningen med frit sygehusvalg og man kan på gigtforeningens hjemmeside finde de fornødne papirer som lægen skal bruge og hvis ikke jeg husker helt galt også en vejledning til lægen om hvordan, det er i hvert fald denne der kan henvise og så koster det ikke noget. Det er noget af det bedste jeg har oplevet i mit sygdomsforløb.
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 07:57   #23
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mamik Se meddelelser
Det er helt ok sannemus - håber du får svar på spørgsmål




Nu er det små 2 uger siden, jeg blev henvist til gigtsanatorium - har ikke hørt noget derfra endnu, så hvorlænge kan jeg regne med der går, før jeg hører noget ?

Hilsen Mamik
Jeg tror kun der gik ca. 1 uge hvor jeg fik brev om at de gerne ville have mig xx ventetid og at jeg ville blive ringet op for at svare på diverse spørgsmål, så mit ophold kunne blive optimalt.
mvh. Thyra
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 20:20   #24
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Hej Boras!

Tak for din erfaring med stedet - har kun hørt godt om det i Skælskør

Vh Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 20:24   #25
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thyradanebod Se meddelelser
Jeg tror kun der gik ca. 1 uge hvor jeg fik brev om at de gerne ville have mig xx ventetid og at jeg ville blive ringet op for at svare på diverse spørgsmål, så mit ophold kunne blive optimalt.
mvh. Thyra

Hører jeg ikke noget, så må jeg jo tage fat i det - synes bare det er mærkeligt at jeg intet har hørt endnu

Vh. Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2012, 15:55   #26
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Nu har jeg lige skrevet én mail til centret, for at høre hvornår jeg kan regne med at høre fra dem - er spændt på svaret
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 10:24   #27
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Fortvivlet!

Har nu fået svar fra Skælskør og er dybt fortvivlet.

Der er over 6 måneders ventetid. Synes det er svært at tænke på når jeg dagligt er meget smerte plaget. Mon nogen ved om de har en afbudsliste ?

Kommunen har over de sidste små 2 år indhentet forskellige papirer hos egen læge samt speciellæge, men har indtryk af at min specellæge siger det ene til mig og noget andet til kommunen, altså ifølge kommunens udtallelse. Vil det derfor være godt at søge aktindsigt hos kommunen ?

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 19:52   #28
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mamik Se meddelelser
Har nu fået svar fra Skælskør og er dybt fortvivlet.

Der er over 6 måneders ventetid. Synes det er svært at tænke på når jeg dagligt er meget smerte plaget. Mon nogen ved om de har en afbudsliste ?

Kommunen har over de sidste små 2 år indhentet forskellige papirer hos egen læge samt speciellæge, men har indtryk af at min specellæge siger det ene til mig og noget andet til kommunen, altså ifølge kommunens udtallelse. Vil det derfor være godt at søge aktindsigt hos kommunen ?
Er der slet ingen som kan svare på dette ?

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2012, 01:34   #29
havheks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2010
Indlæg: 206
Styrke: 14
havheks er ny på vejen
selvfølgelig skal du søge aktindsigt..
altid godt at vide hvad de skriver der..
havheks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2012, 02:29   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du må nok selv ringe og forhøre dig om de har en afbudsliste, det er jo ikke helt utænkeligt at de har en sådan. Spørgsmålet er nok bare mere, om alle så står skrevet op, for så er man jo lige vidt................

Frygteligt med de ventetider der er mange steder...........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension