K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-03-2014, 00:13   #51
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 19
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
@jh vi havde skrevet forbi hinanden
Hehe, ja, det er hvad der sker på et travlt forum

Citat:
Nej de beholder man kan købe de må max være på 10 ml...men man kan selvfølgelig købe tilpas mange nok af dem...det samme med "patronerne" de må max være 2 ml...

Det var jo det som stod i det de stemte om...
Bare "sjovt" at de skriver "bør" det er jo ikke et forbud, mere et godt (i dette tilfælge dårligt) råd...
Citat:
Det her jeg lige har sat ind er en opsumering af direktivet...og skal man have det i detaljer ja så skal man tygge sig igennem de 115 siders direktiv..
Det har min hjerne desværre ikke overskud til...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 00:25   #52
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej jeg forstår dig...specielt efter jeg har læst det igennem....det er godt nok tungt stof...ihvertfald til min hjerne...

Men du har ret at det lyder som et godt råd til de forskellige lande...men det er det som de stemte om som gælder og der står de størrelser på...henholdvis 10 ml flaske og 2 ml "patron" som ikke må lække ej heller ved påfyldning...

Jeg er spændt på at se om dem der producere ecigs kan nå inden for de par år at komme frem med nogle ecigs der ikke kan lække ved brug og som man kan påfylde helt uden at det overhovedet er muligt at få væsken på sig...

Her tænker jeg især dem der producere anden generations ecigs...og ikke så meget de der cig-a-likes
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 00:50   #53
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 19
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Men du har ret at det lyder som et godt råd til de forskellige lande...men det er det som de stemte om som gælder og der står de størrelser på...henholdvis 10 ml flaske og 2 ml "patron" som ikke må lække ej heller ved påfyldning...

Jeg er spændt på at se om dem der producere ecigs kan nå inden for de par år at komme frem med nogle ecigs der ikke kan lække ved brug og som man kan påfylde helt uden at det overhovedet er muligt at få væsken på sig...

Her tænker jeg især dem der producere anden generations ecigs...og ikke så meget de der cig-a-likes
Det store spørgsmål er om en e-cig der bliver godkendt i eet EU land, så må sælges i samtlige EU lande, sådan mener jeg at det er for andre ting...

Hvis det bliver sådan, så er der ingen ko på isen, så får vi nok hjælp fra øst eller syd

Det er straks værre med nikotinen...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 01:01   #54
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Det store spørgsmål er om en e-cig der bliver godkendt i eet EU land, så må sælges i samtlige EU lande, sådan mener jeg at det er for andre ting...

Hvis det bliver sådan, så er der ingen ko på isen, så får vi nok hjælp fra øst eller syd

Det er straks værre med nikotinen...
Ja, det hele strander HELE TIDEN på nikotinen - hver gang jeg udtænker en rigtig god plan, så kan nikotinen ikke komme med
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 01:25   #55
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 19
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, det hele strander HELE TIDEN på nikotinen - hver gang jeg udtænker en rigtig god plan, så kan nikotinen ikke komme med
Ja, er nogen der ved hvor mange tobaksblade der skal til for at lave 100ml væske?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 01:31   #56
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Ja, er nogen der ved hvor mange tobaksblade der skal til for at lave 100ml væske?
Nææææ, men hvis jeg havde haft have, så var jeg hoppet på denne her...

Så kan man da selv lave en egen lille plantage....

http://www.tobaksdyrkning.dk/

Hvis jeg kan finde ud af at lave hash, så kan jeg vel også lære at udvinde nikotin!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 01:42   #57
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 19
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nææææ, men hvis jeg havde haft have, så var jeg hoppet på denne her...

Så kan man da selv lave en egen lille plantage....

http://www.tobaksdyrkning.dk/

Hvis jeg kan finde ud af at lave hash, så kan jeg vel også lære at udvinde nikotin!!
Har din kommune ikke nogle små pensionisthaver?

Men planterne får næppe lov at stå i fred
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 02:04   #58
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha, jeg ved ikke om der er pensionisthaver i Københavns kommune, men der er skolehaver!!

Og nej, det kræver nok noget at få gang i tobaksplanterne på niveau, hvor jeg kan holde k10 damperne med ren nikotin (og, mig selv!), men tanken har da spøgt......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 22:47   #59
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Jeg køber vpg som er færdigblandet med demineraliseret vand, eller hvad det hedder, og det er så altså dét jeg skal sørge for at hamstre,hvis jeg vil have højt nikotin indhold, ikk? Ska bare lige være sikker på jeg forstår det
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2014, 00:40   #60
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Jeg køber vpg som er færdigblandet med demineraliseret vand, eller hvad det hedder, og det er så altså dét jeg skal sørge for at hamstre,hvis jeg vil have højt nikotin indhold, ikk? Ska bare lige være sikker på jeg forstår det
Det er korrekt forstået...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension