K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2010, 17:59   #41
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Men du skal også huske at kommunen SKAL meddele dig på skrift at de lukker for sygedagpenge ...

Men en stakket frist er det jo at søge en § 17 så det er nok mest bare for at få købt sig noget tid og ved at søge den og få afslag på den så er der jo også mulighed for at ankenævnet kan se det sjusk de laver i din sag ved kommunen og forhåbentligt vil kommunen rette op på det når de kan se at du mener alvor..

Men det er og bliver en beslutning kun du selv kan tage ...
  Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 10:22   #42
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
lidt nyt i min sag

min sag skal til læge konsolent eller hvad det heder på tirsdag den 31 aug så jeg får afgørelsen om onsdagen. om forlængelse eller helt stop.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 10:27   #43
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og igen skal du huske at den skal være på skrift , det vil sige hvis det bliver stop så skal de skrive til dig og du skal partshøres og de vil så ikke kunne lukke for dem den 31 aug det vil ikke være lovligt...

og det skal du sige til din sagsbehandler hvis hun ringer ...

Men lad os krydse fingere for at de holder sig fra dine sygedagpenge for et eller andet sted så kan og skal de vel også forlænge efter §27 stk 4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,«


Skriv til mig lige så snart du ved noget
  Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 18:08   #44
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
det skal jeg gøre
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 18:26   #45
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Nikkos,

Der skal gøres noget for dig og fleksjob skal du nok glemme alt om pt. For det første skal du jo have stabiliseret dit blodtryk, nok via medicin, har ikke prøvet det selv, men det plejer vidst at være rimeligt virkningsfuldt. Blev du ikke sat igang med noget fra hospitalet af ?

Mht. det psykisiske, så skal du igang hos en psykiater, så du kan få noget medicin der. Jeg har selv gået til psykolog i årevis, men det bedste for mig har nu engang været medicinen ved psykiateren.

Mht. kommunen, der er det benhårdt arbejde og det har din fagforening ikke engang opdaget eller hvad ? De skal rykkes op og man skal følge op til man bliver grøn i hovedet. Er det ikke dine sygedagpenge der udløber lige om lidt ?? Hvis alt håb omkring forlængelse er ud så søg en §17, måske er du "heldig" og få din ftp. for det er med rette det du skal have i sidste ende.

Nå jeg var kun nået til indlæg nr. 3 i dit indlæg, men jeg håber da at du om ikke andet har fået styr på helbreddet, nogenlunde ?

Good luck.

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 29-08-2010 kl. 18:31.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 18:54   #46
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
hej enteneller du har ret det med blodtrykket har jeg kæmpet med i 10 år får dagligt og har igemmen det sidste år fået 7 piller for om dagen så de gør virkelig noget nu for at hjælpe mig med mit blodtryk og det er så småt ved at blive bedre.
dog stadi for højt men er kommet under 150 indimellem.

har gået til psykolog nu i et halvt års tid det er noget jeg selv mener jeg får noget ud af.

har for ca 15 år siden gået til psykriater og siden dengang været på 2 forskellige slags depresions lykke piller så dem har jeg taget i månge år nu

jeg har fået at vide jeg får afgørelse her tirsdag om jeg blir forlænget. den samme dag som mine sygedagpenge udløber. har fået god hjælp fra min fagforening.

hun vil også søge en førtidspension på det der er nu hvis de lukker for pengene. som de jo nok gør har jo fået at vide telefonisk fra min sagsbehandler at de lukker for mine penge.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 18:58   #47
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jamen ja, kan jeg bare sige, hvis din fagforening heller ikke har set andre muligheder så må der jo søges en §17.

Mht. psykiateren, der kan det jo være at der er kommet andre medicinske midler til, der er bedre for dig, det gjorde der for mig "allerede" efter 2 år.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 19:15   #48
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
det blir nok også den løsning tror jeg for det er ikke sjovt at gå rundt og have det dårligt 24 timer i døgnet. overhovedet. og jrg vil jo rigtig gerne have et flex job men er bare sådan i tvivl om jeg kan det
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 19:25   #49
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nikko, det handler om selverkendelse, det der med fleksjob. Det lyder jo meget fedt, men kan man ikke klare det så kan man ikke.

Og så kommer jeg lige i tanke om du overhovedet har været i arbejdsprøvning ? og hvad den så viste ??
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 19:33   #50
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
har ikke været i arbejdsprøvning håber på en forlængelse sådan jeg kommer i en arbejds prøvning. og ja man vil jo gerne men hva nytter det hvis ikke man kan.

jeg ville sku hellere være rask og gå på arbejde hver dag end at skulle alt det her igemmen.

for helt seriøst man blir sku ikke mere rask af at gå den tid her igemmen overhovedet
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
hvor længe på flex jens-p hansen Spørgsmål ang fleksjob 8 07-11-2009 19:46
Hvor har i flex job henne KatrineB Dit og Dat 23 14-04-2009 22:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension