K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2011, 07:01   #41
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
hej sniffeline,

Når man først er "smidt" af sygedagpengene så gælder det med kontakt hver 8 uge ikke længere, fordi du ikke så ikke hører under sygedagpengeloven.

Så har du kun lov om aktiv beskæftigelsesindsats at støtte dig til ift regler for kontaktforløbet.

Så skal du i §2 se hvilken målgruppe du hører under og derefter beskrivelsen af kontaktforløbet i §15,16 og 18.

Dvs at der skal være opfølgning min. Hver 3 mdr og samtidig skal kontaktforløbet og indsatsen være flexibel og individuel tilpasset den enkelte borgers situation.
Jeg er en af de uheldige, der ikke passer ind nogen steder. Jeg kan ikke få kontanthjælp da min mand tjener for meget.
Jeg har fået at vide, at det betyder ingen opfølgnings pligt fra kommunens side.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 07:32   #42
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
1 års jubilæum

I dag er det 1 år siden, K10 fik mig som medlem. Og jeg er dybt taknemmelig for at siden findes.

Hvor har den hjulpet mig meget. Både med juridiske spørgsmål, men også med støtte og opbakning (hvilket kommunen slet ikke har været).

I går fik jeg brev fra beskæftigelsesankenævnet. Jeg havde ikke troet, at jeg skulle blive glad for endnu et afslag, men det gjorde jeg (måske glæder jeg mig for tidligt).

Beskæftigelsesankenævnet gav kommunen medhold i at jeg ikke er berettiget til førtidspension, men.......

Kommunen var ved at køre mig i stilling til raskmelding, men pga. af afgørelsen fra beskæftigelsesankenævnet, ser jeg nu et lille lys i det ellers meget mørke hul.

For det første har de set med realistiske øjne på de lægelige papirer i min sag.

Smerterne er konstante, men særligt stærke ved belastning, og der er ud fra de helbredsmæssige oplysninger i sagen, tale om en svær kronisk smertetilstand.

Hurra, hurra. Langt om længe er ALLE lægedokumenterne taget med i betragtning.

For det andet, lyder flg. jo til, at beskæftigelsesankenævnet ikke finder det realistisk, at jeg kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, som kommunen jo ellers lagde op til at jeg kunne.

Det er således med baggrund i ovenstående vores vurdering, at der er behov for en yderligere afklaring af "Sniffeline's" arbejdsevne, hvorefter Kommunen må vurdere, om iværksættelse af arbejdsprøvning med de rette skånehensyn er nødvendig, inden der kan tages stilling til, om "Sniffeline" opfylder betingelserne for revalidering, fleksjob eller førtidspension.

Det er måske de positive briller, jeg har haft på, da jeg læste det.
Men håbets lys er tændt, selvom det måske kun brænder med en lille flamme.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 11:32   #43
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
hej sniffeline,

Når man først er "smidt" af sygedagpengene så gælder det med kontakt hver 8 uge ikke længere, fordi du ikke så ikke hører under sygedagpengeloven.

Så har du kun lov om aktiv beskæftigelsesindsats at støtte dig til ift regler for kontaktforløbet.

Så skal du i §2 se hvilken målgruppe du hører under og derefter beskrivelsen af kontaktforløbet i §15,16 og 18.

Dvs at der skal være opfølgning min. Hver 3 mdr og samtidig skal kontaktforløbet og indsatsen være flexibel og individuel tilpasset den enkelte borgers situation.
Først tillykke med svaret fra BAN - dvs. at de lægefaglige udtalelser er behandlet seriøst.

Sniffeline, læs igen, hvad Ladybird siger i sit indlæg mht hvilken lov, du skal følges op efter...

P.S. Har lige læst hele din tråd, Sniffeline, for at være sikker på at mit svar ikke var helt hen i vejret...føler med dig, har haft et højre ben i 20 år som dit venstreben

Dit afslag fra BAN peger mod flexbevilling, men jeg tænker på, om du NU vil være i stand til at gennemføre en arbejdsprøvning (bør være på et revalideringscenter)...

Sidst redigeret af Carmen; 05-02-2011 kl. 12:30.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 13:25   #44
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Hej sniffeline,

Jeg tror du må høre under denne målgruppe:

"10) personer, der ikke er i beskæftigelse, og som ikke opfylder betingelserne for at modtage dagpenge efter lov om arbejdsløshedsforsikring m.v. eller kontanthjælp eller starthjælp efter lov om aktiv socialpolitik."


kontaktforløbet:

§ 15. For personer, der er omfattet af § 2, nr. 1-4, tilrettelægges og gennemføres der et individuelt og fleksibelt kontaktforløb under hensyn til personens ønsker og forudsætninger samt arbejdsmarkedets behov med henblik på, at personen hurtigst muligt opnår ordinær beskæftigelse. Såfremt opnåelse af ordinær beskæftigelse ikke umiddelbart er realistisk, tilrettelægges kontaktforløbet med henblik på, at personen bringes tættere på arbejdsmarkedet.

§ 16. For personer, der er omfattet af § 2, nr. 1-3, skal der under kontaktforløbet afholdes individuelle jobsamtaler med fokus på konkrete job og jobsøgning. Under jobsamtalen tilrettelægges kontaktforløbet, og indholdet i beskæftigelsesindsatsen fastlægges, ligesom der følges op på indgåede aftaler.

Stk. 2. For personer, der er omfattet af § 2, nr. 3, skal der tillige ske en vurdering af, om der skal iværksættes beskæftigelsesfremmende aktiviteter for den pågældende, samt om personen har opnået en tættere tilknytning til arbejdsmarkedet og dermed skal tilmeldes som arbejdssøgende i jobcenteret.


§ 18. For personer, der er omfattet af § 2, nr. 3 og 4, skal den individuelle jobsamtale efter § 16 afholdes, senest hver gang personen i sammenlagt 3 måneder har modtaget offentlige forsørgelsesydelser eller har deltaget i tilbud efter kapitel 10-12. Hvis det skønnes nødvendigt for at bringe personen tættere på arbejdsmarkedet, skal kontakten være hyppigere.

Stk. 2. Samtalen kan ske telefonisk, digitalt eller på anden måde, hvis personen deltager i tilbud efter kapitel 10-12.

Stk. 3. Kommunalbestyrelsen kan for personer, der er omfattet af § 2, nr. 3, og hvor helt særlige forhold gør sig gældende, fastsætte retningslinjer for, at der i stedet for afholdelse af en jobsamtale kan være en anden form for kontakt.

Særligt vedrørende den første samtale m.v.


§ 20. For personer, der er omfattet af § 2, nr. 2 og 3, skal første jobsamtale efter § 16 afholdes, senest når personen har modtaget offentlige forsørgelsesydelser i sammenhængende

1) 1 måned fra første henvendelse om hjælp til kommunen, såfremt personen er under 30 år, eller

2) 3 måneder fra første henvendelse om hjælp til kommunen, såfremt personen er fyldt 30 år.




Der gælder særligt for målgruppe 10 følgende:


§ 75 a. Jobcenteret kan efter en konkret vurdering give personer, der er omfattet af § 2, nr. 10, tilbud efter kapitel 10-12 og tillægsydelser efter kapitel 14 og 15.

Stk. 2. Personer, der er omfattet af § 2, nr. 10, og som ikke har andre problemer end ledighed, kan få tilbud og tillægsydelser efter de regler, der gælder for personer omfattet af § 2, nr. 2, i kapitlerne 10-12, 14 og 15, jf. dog stk. 4 og 5.

Stk. 3. Personer, der er omfattet af § 2, nr. 10, og som har andre problemer end ledighed, kan få tilbud og tillægsydelser efter de regler, der gælder for personer omfattet af § 2, nr. 3, i kapitlerne 10-12, 14 og 15, jf. dog stk. 4 og 5.

Stk. 4. Tilbud efter kapitel 10 til personer omfattet af § 2, nr. 10, kan højst vare op til 6 uger, medmindre danskundervisning indgår som en betydelig del af tilbuddet. Den samlede varighed kan ikke overstige 26 uger. Bestemmelserne i §§ 34-36 om varighed finder ikke anvendelse.

Stk. 5. Bestemmelserne om ydelser m.v. i § 38 og § 45 finder ikke anvendelse for personer omfattet af § 2, nr. 10.


Så selvom du ikke har ret til en ydelse skal kommune tilbyde dig hjælp til at vende tilbage til arbejdsmarkedet og herunder også at afklare din arbejdsevne. Når du er målgeruppe 10skal du ved problemer udover ledighed betragtes som målgruppe 3. Så du må også have ret til opfølgning minimum hver 3 mdr og en handleplan for at vende tilbage til arbejdsmarkedet herunder tilbud om afklaring af arbejdsevne.

alt er citeret fra LAB loven
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=128679


Hold endelig fast overfor kommunen hvad der står i afgørelsen fra ankenævnet ift afklaring og bed om et møde.

mvh lady
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 07:40   #45
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Tak for jeres svar, og tak fordi i gjorde mig lidt klogere (nogle gange læser mine øjne hurtigere end mit hoved. Kender i det?

Jeg ved ikke om det har indflydelse på min sag, at jeg selv søgte ftp i foråret 2010. Jeg har hørt, at når man som borger søger en anden ydelse (i mit tilfælde ftp), lukkes der ned på sagsbehandlingen i det system man stod i. Men er det forkert?

Hvis det er, har jeg så fundet endnu et pkt. hvor min bopælskommune ikke har overholdt lovgivningen.

Jeg har som sagt ikke holdt møde, hverken telefonisk, elektronisk eller personligt med kommunen hele 2010.

Og først efter at jeg søgte om visitation til fleksjob, er der kommet skred i hvad jeg skal, for at forbedre mit helbred.

Men her er jeg langt foran kommunen. Jeg har nemlig SELV sørget for at blive visiteret til en smerteklinik. Det gjorde jeg allerede i 2009, da jeg var realistisk ifm. min sygdom. Det betyder at jeg sidst på måneden skal til en amb. undersøgelse i Ålborg, og hold op hvor jeg glæder mig.

Jeg er nået til den erkendelse, at det er min sygdomstilstand, og forbedringen af mit helbred, der får alle mine nuværende ressourcer. Jeg kan ikke blive ved med at føle frustration over kommunens sagsmishandling. Men det kan kun lade sig gøre, fordi jeg er omgivet af mennesker, der elsker mig, og derfor kæmper min sag for mig. Så kan jeg bruge min sparsomme energi på at forbedre mig helbredsmæssigt.

Vil dog lige undersøge rettigheder, eller mangel på samme, lidt nærmere.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Har lige læst hele din tråd, Sniffeline, for at være sikker på at mit svar ikke var helt hen i vejret...føler med dig, har haft et højre ben i 20 år som dit venstreben

Dit afslag fra BAN peger mod flexbevilling, men jeg tænker på, om du NU vil være i stand til at gennemføre en arbejdsprøvning (bør være på et revalideringscenter)...
Misforstå mig ikke, men det er dejligt at "møde" en lidelsesfælle.
Hvordan har du det idag? En af de ting, der "skræmmer" mig mest, er nemlig min fremtid. Jeg har svært ved at se min fremtid, som 60 årig, med de smerter jeg har nu, for kroppen bliver jo dårligere til at helbrede sig selv, jo ældre man bliver.

Mht. arbejdsprøvning er jeg også usikker. Efteråret 2009 var jeg i arbejdsprøvning på et revalideringscenter. Det forløb blev afbrudt før tid, netop pga. overbelastning. Mit intensive genoptræningsforløb har heller ikke flyttet på så meget, helbredmæssigt. Jeg oplevet stadig, at nerven bliver overbelastet, trods det at jeg laver mine øvelser.

Derfor håber jeg at opholdet på smerteklinikken kan hjælpe, bare lidt, så jeg efter endt ophold kan komme i arbejdsprøvning.

Men jeg kan vel godt blive visiteret til et fleksjob, uden at komme i en hel arbejdsprøvning først?
Jeg tænker på "Helsingør-dommen", for kommunen og BAN, har jo afvist ftp.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 19:44   #46
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
Tak for jeres svar, og tak fordi i gjorde mig lidt klogere (nogle gange læser mine øjne hurtigere end mit hoved. Kender i det?

Ja, kender det udmærket :-)

Jeg ved ikke om det har indflydelse på min sag, at jeg selv søgte ftp i foråret 2010. Jeg har hørt, at når man som borger søger en anden ydelse (i mit tilfælde ftp), lukkes der ned på sagsbehandlingen i det system man stod i. Men er det forkert?

Min viden er begrænset på det sociale område, men ifølge de tunge drenge & piger på K10 stopper yderligere indhentning af dokumentation, når man søger en FP § 17 på forliggende grundlag og svaret skal ligge indenfor 3 mdr..

Hvis det er, har jeg så fundet endnu et pkt. hvor min bopælskommune ikke har overholdt lovgivningen.

Jeg har som sagt ikke holdt møde, hverken telefonisk, elektronisk eller personligt med kommunen hele 2010.

Og først efter at jeg søgte om visitation til fleksjob, er der kommet skred i hvad jeg skal, for at forbedre mit helbred.

Ja, det er nødvendigt at kende sine rettigheder, ellers sker der ikke en dyt, medmindre der kan hentes statsrefusion på en borger - er desværre min erfaring gennem sidste 10 år.

Men her er jeg langt foran kommunen. Jeg har nemlig SELV sørget for at blive visiteret til en smerteklinik. Det gjorde jeg allerede i 2009, da jeg var realistisk ifm. min sygdom. Det betyder at jeg sidst på måneden skal til en amb. undersøgelse i Ålborg, og hold op hvor jeg glæder mig.

Super! Håber det kommer til at hjælpe dig!

Jeg er nået til den erkendelse, at det er min sygdomstilstand, og forbedringen af mit helbred, der får alle mine nuværende ressourcer.

Klog beslutning!

Jeg kan ikke blive ved med at føle frustration over kommunens sagsmishandling. Men det kan kun lade sig gøre, fordi jeg er omgivet af mennesker, der elsker mig, og derfor kæmper min sag for mig. Så kan jeg bruge min sparsomme energi på at forbedre mig helbredsmæssigt.

Glæder mig, du har god støtte og du også værdsætter det.

Vil dog lige undersøge rettigheder, eller mangel på samme, lidt nærmere.

Gør det, så er din situation mere overskuelig!

Misforstå mig ikke, men det er dejligt at "møde" en lidelsesfælle.

Jeg misforstår dig slet ikke :-)

Hvordan har du det idag? En af de ting, der "skræmmer" mig mest, er nemlig min fremtid. Jeg har svært ved at se min fremtid, som 60 årig, med de smerter jeg har nu, for kroppen bliver jo dårligere til at helbrede sig selv, jo ældre man bliver.

Tak, desværre er det ikke blevet bedre. Nye tilfælde seneste 10 år i lænden af prolapser, protusioner, forskydninger eller andet, der gør at jeg balancerer på et knivsæg mht. tilbagefald, hvor jeg ligger brak 3 - 4 gange årligt og er måneder om at komme tilbage på højkant. Venstre ben har også været involveret.

Men fat mod, Sniffeline, ikke to patienter er ens, så din fremtid kan være lysere :-)

Men det vil være vigtigt, hvis du kunne finde en træningsform, der er acceptabel for dig - så du bevarer et stærkt muskelkorset omkring din rygsøjle.
Jeg træner dagligt 1.5 time.


Mht. arbejdsprøvning er jeg også usikker. Efteråret 2009 var jeg i arbejdsprøvning på et revalideringscenter. Det forløb blev afbrudt før tid, netop pga. overbelastning.

Ja, husker din afbrudte arbejdsprøvning...

Mit intensive genoptræningsforløb har heller ikke flyttet på så meget, helbredmæssigt. Jeg oplevet stadig, at nerven bliver overbelastet, trods det at jeg laver mine øvelser.

"Nerven bliver overbelastet" - du får øget smerteudstråling i benet?

Derfor håber jeg at opholdet på smerteklinikken kan hjælpe, bare lidt, så jeg efter endt ophold kan komme i arbejdsprøvning.

Vi krydser fingre :-)

Men jeg kan vel godt blive visiteret til et fleksjob, uden at komme i en hel arbejdsprøvning først?

Prøv at læse Maybeline2you's tråde - hun har et link mht. arbejdsprøvning (flexjob denmark online.dk, noget i den stil) - der er nogen vigtige oplysninger der.

Hvis jeg husker din tråd ret, så havde du også en læge indover, der frarådede yderligere afprøvning. Hvor du står nu, synes samme læge måske at det er kontraindiceret...


Jeg tænker på "Helsingør-dommen", for kommunen og BAN, har jo afvist ftp.

"Helsingørdommen" sagde, hvis jeg har forstået det ret, at man kan ikke være for rask til pension og for syg til flex. Er man ikke syg nok til pension og ikke rask nok til et normalt job (30 - 37 timer/uge, mener jeg), så skal man tilkendes flex!

Sniffeline, lov mig at tage mine udmeldninger med et gran salt: Jeg er endnu ikke én af de tunge drenge & piger her på K10!
Gode tanker herfra til Sniffeline, der alt for tidligt i sit liv (25 år?) fik en discusprolaps!

Sidst redigeret af Carmen; 06-02-2011 kl. 23:50.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 21:49   #47
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
Revurdering af klagen om sygedagpenge stop. Nu er den sendt videre til Beskæftigelsesankenævnet.
Hvordan endte anken for sygedagpengestoppet i Beskæftigelsesankenævnet?
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 06:04   #48
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Hvordan endte anken for sygedagpengestoppet i Beskæftigelsesankenævnet?
Desværre fik kommunen medhold i at jeg var "helbredsmæssigt uafklaret", og at jeg skulle gennemfører det intensive genoptræningsforløb. Desværre har min sag næsten stået "bomstille", siden opholdet sluttede. Opholdet ændrede jo ikke meget ved min tilstand.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
"Nerven bliver overbelastet" - du får øget smerteudstråling i benet?
Ja, og hvis det bliver helt slemt mister jeg "føling" med benet. Dvs. at jeg får føleforstyrrelser, og en fornemmelse af at benet kan "knække væk" under mig. (knæet bliver slapt og føles elastisk.) Erfaringen har vist mig, at hvis jeg ikke passer på hvis jeg bliver "overbelastet", kommer jeg hurtigere op "i det røde" smertefelt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Gode tanker herfra til Sniffeline, der alt for tidligt i sit liv (25 år?) fik en discusprolaps!
Ja, det var alt for tidligt, og jeg har en teori om at det er arveligt betinget. Min far er i samme kat. som jeg (det er også hans tilstand, der får min fremtid til at se skræmmende ud)
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 09:47   #49
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
Desværre fik kommunen medhold i at jeg var "helbredsmæssigt uafklaret", og at jeg skulle gennemfører det intensive genoptræningsforløb. Desværre har min sag næsten stået "bomstille", siden opholdet sluttede. Opholdet ændrede jo ikke meget ved min tilstand.

Det er efter min mening forkasteligt man kan behandle mennesker på den måde.

Håber din sag skrider frem i 2011
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 18:24   #50
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser

Ja, og hvis det bliver helt slemt mister jeg "føling" med benet. Dvs. at jeg får føleforstyrrelser, og en fornemmelse af at benet kan "knække væk" under mig. (knæet bliver slapt og føles elastisk.) Erfaringen har vist mig, at hvis jeg ikke passer på hvis jeg bliver "overbelastet", kommer jeg hurtigere op "i det røde" smertefelt.

Prøv at definere "overbelastet"... når du har siddet for længe, eller...

Ved du med sikkerhed ud fra scanning, at der udelukkende er tale om arvæv... hvis ikke, så er det vigtigt at vide, at trykket på disci er meget stort, når du sidder... dvs. aflast trykket så ofte som muligt - afhænger dog af, hvor eventuelle prolapser, protrusioner, forskydninger eller lign. er placeret - sid mindst muligt, stå op ad en væg, tager du noget med én hånd (fx. en halvtung skål) så støt med den anden hånd, stræk ryg 10 minutter mange gange i løbet af en dag (fx. læg dig tværs over en dobbeltseng eller på et liggeunderlag) - ingen vrid, ingen drej og ingen pludselige bevægelser, rank ryg!

Føl dig frem - hvad lindrer, hvad forværrer...

Jeg husker, du deltog i en intensiv træning, men jeg tror at med rygge er det som slankekure - det er den seje, langsomme indsats, der giver bonus over tid!

Råd: Søg på Jørgines emner her på K10 - hun har stor indsigt i træning af kroppen.


Ja, det var alt for tidligt, og jeg har en teori om at det er arveligt betinget. Min far er i samme kat. som jeg (det er også hans tilstand, der får min fremtid til at se skræmmende ud)

Tja, det er spørgsmålet... Vi er 5 søskende med rygproblemer, de tre ældste alvorligt - ingen af vores forældre har haft rygproblemer.

Har du mon haft fysisk krævende job eller idræt med uhensigsmæssige rygbelastninger, der kunne være medvirkende...


Alt det bedste for dig, Sniffeline - sikke et sjovt navn :-)

Sidst redigeret af Carmen; 07-02-2011 kl. 18:47.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helbred det syge system Daizyrina Et godt link! 5 01-09-2011 18:08
Den gamle FP i Århus - kun helbred? heltinde Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 22-02-2011 01:04
Forværring af helbred pga. sag i kommune zuza Det er da strengt ! 21 10-06-2010 16:37
der skal et godt helbred til at være syg... gitte40 Dit og Dat 1 26-09-2008 12:31
forværring af helbred Huldra Alt det andet 5 01-07-2008 10:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension