K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2009, 23:14   #41
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
pyha... det er slemt.

Se her, hvad jeg fandt under dit link, Stella.


Citat:
> "Vi har fra Jobcenter Køge fået besked om at du
> ikke er mødt til sygeopfølgningssamtale den 5.
> december 2008"
>
> Jobcenter Køge omskriver med denne påstand
> sandheden !
>
> Sandheden er følgende:
> Den 5. december 2008 sendte borgeren en skriftlig
> meddelelse til Jobcenter Køge ! I meddelsen skrev
> borgeren: "Jeg meddeler hermed at jeg stadig er
> syg, og derfor ikke kan komme til samtale den 5.
> december 2008 kl. 12,00"


http://www.borgerdebat.dk/phorum07/r...8987#msg-68987


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2009, 17:32   #42
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hold da op...det er sg virkeligt stramt...tænk at sådan nogle skøre ting som et brev eller noget kan få så forfærdelige konsekvenser...jeg mener det er da ikke et stykke papir der afgør noget...man må da kunne tale sammen som mennesker... det hele er en stor magtkontrol af borgerne med papirnusseri og chikane

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2009, 17:42   #43
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja det går ikke ud på at hjælpe folk i en svær situation... tværtimod er dagens doktrin at nakke nogen på overførselsindkomst så de sidder i en endnu værre situation
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2009, 13:47   #44
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Hjort MERE amok.

Morgenavisen JYLLANDS POSTEN.
Regeringen er på vej med en ØGET KONTROL på sygedagpengeområdet.
iflg KL vil det betyde 290 EKSTRA FULDTIDS stillinger og koste 115 MILLIONER kr.

Lad os da bruge flere skattekroner på at jage de syge. Noget skal skattekronerne jo bruges til.
RYSTET - JA ............. OVERRASKET - NÆH. ...........Det er de sidste krampetrækninger fra Claus Hjort, der VIL bevise - KOSTE HVAD DET VIL - at han er herre over sygdom og invaliditet.
Han er dygtig - En mester til sit arbejde. Jeg mangler bare lidt beviser på, at han virkelig er JESUS og at han kan helbrede de syge.

Det kan være det er den næste overraskelse han kommer med. Jeg venter med spænding.

Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2009, 14:02   #45
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af annasen Se meddelelser
Han er dygtig - En mester til sit arbejde. Jeg mangler bare lidt beviser på, at han virkelig er JESUS og at han kan helbrede de syge.

Det kan være det er den næste overraskelse han kommer med. Jeg venter med spænding.
Ja man kan da kun håbe på at manden dør på korset en dag...med tornekrone og det hele
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2009, 14:05   #46
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Ja man kan da kun håbe på at manden dør på korset en dag...med tornekrone og det hele
Nej for fa'en! ... han skal ved gud ikke genopstå fra de døde, for at betræde jorden engang i fremtiden igen! ... så hellere lucifer! Han siger sgu' tingene lige ud vil jeg tro
  Besvar med citat
Gammel 17-02-2009, 11:21   #47
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Tilbage til realiteterne selv om jeg godt forstår jeres frustrationer...dette er Lovgivningsmagten ...det er ikke kun hr Hjort men alle dem der sidder i regering VKO og andre der sidder og stemmer FOR disse sygedagpengeregler.

læs...

Hos Kræftens Bekæmpelse kalder Lars Kofoed, som er social- og sundhedspolitisk konsulent, det direkte urimeligt, at syge skal være klar ved telefonen på klokkeslæt.

Arbejdsmarkedschef i Gladsaxe, Ebbe Holm, indrømmer, at det er en ubehagelig situation for kommunens syge. Alligevel mener han, at kommunen blot følger loven.

- Hvis det er urimeligt, så er det lovgivningsmagten, du skal have fat i, siger han til Kristeligt Dagblad.


Man vasker sine hænder og lukker ned for fornuften og følger politikernes umenneskelige regler jeg mener Ebbe Holm I Gladsaxe kunne protestere over de regler til Hjort...men gør han det ? næææ vel.

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyhede...=true&regional
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2009, 12:21   #48
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Når sygdom bliver mistænkeligt...

Fandt denne om emnet alt skal med nu for det er vigtigt......godt skrevet Af Jacob R. Jacobsen, , formand for Fredericia Radikale Venstre

http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/art...taenkeligt?rss


I stedet har regeringen og Claus Hjort nu fundet en ny gruppe »dovne« han kan »hjælpe«. Det er den gruppe der modtager sygedagpenge. Vi kan jo risikere, at der er et par stykker som misbruger systemet, og det går jo ikke.

Et lille stik - og så er det op at springe...»Syge mennesker skal aktiveres - uanset om de ligger hjemme, går til genoptræning eller for den sags skyld ligger på hospitalet. Claus Hjort har stadig et syn på almindelige mennesker, der mest af alt minder om fortidens herremænds syn på hovbønderne«

Mistilliden i det danske samfund kender efterhånden ingen grænser. Tillad mig derfor til slut, at citere Mogens G. Madsens dybt ironiske afslutning på sin leder: »Det hedder at man vil indskærpe overfor kommunerne, at man kun må aktivere mennesker på sygedagpenge, hvis det ikke udgør nogen helbredsrisiko. Ellers kunne man være fristet til polemisk at spørge beskæftigelsesministeren hvorfor i alverden de patienter der ligger på hospice skal friholdes. Hvem siger, at der ikke kan vrides en dag eller to mere arbejde ud af dem, inden det er slut«.


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2009, 13:07   #49
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
mistænkelig ja man skal sgu passe på enda også hvad man laver i sin fritid det kan man blive bonnet for når man kommer til møde hos sin sagsbehandler


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2009, 00:11   #50
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Undskyld mig lige, men er det ikke fordi der er en helbredsrisico, at man er sygemeldt?
Ja, jeg spørger nok bare dumt!
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
9.z imod kina. hejhejhej Politik og Samfund 0 22-05-2013 13:16
en statslig sammensværgelse imod de syge einstein Lægekonsulenternes Rolle 66 13-08-2012 17:31
fb gruppe imod "folk under 35 er ikke syge" filosofien.Skal vi lave en Tzari Politik og Samfund 17 28-10-2011 14:31
amok frklarsen Politik og Samfund 21 29-11-2009 09:39
Claus Hjort!Er du uddannet læger/psykiater?Hvordan kan du lave lov for syge UDEN DET? lionesse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 03-11-2007 00:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension