K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2009, 10:11   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Umiddelbart er virker den nye socialminister som en fin person, jeg har oplevet hende ved flere lejligheder, men igen, dårlige beslutninger taget i toppen, kan jo gøre enhver til monster og stække deres ellers gode intentioner.......

Vi har også nogle stykker herinde, husker ikke lige hvem, der mener at socialdemokrater er dårlige, fordi det er socialdemokrater der har betydning for Benney G's forfærdelige sagsbehandling. Dette er ikke helt sandt. Uanset om man er RØD Borgmester, så kan de til stadighed kun udfører dén politik de stikker ud fra toppen - de kan jo ikke sidde og lave deres egne relger og love. Der er EN politik i Danmark og det er VKO politik!
Og jeg tør da æde min gamle hat på, at alle disse socialdemokrater ude i byerne, skriver disse uhyrligheder ned, som de desværre er med til at parktiserer, og som bliver vekslet om til opposisionssprøgsmål ved senere lejlighed....

Selvom man er socialdemokrat, så er det uden betydning hvis økonomien ikke er til at redde de svageste i land på, og love og regler gør, at man ikke kan praktiserer hjælpen.
Det skal nok give bagslag for VKO en dag - forhåbenligt ved næste valg!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 10:16   #32
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Jeg har sendt følgende mail til Inger Støjberg... bliver spændende hvad og om hun svarer (Cut)....................:
Jeg gætter på at, et af ministeriets fuldmægtige, udformer et af de sædvanlige uforpligtende "ikke svar", hvor man henviser dig til klage/ankesystemet.

PS! og så indleder de svaret med "Kære (dit navn)"
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 10:22   #33
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Unhappy Inger Støjberg, Uuhadada, uhadadadada.

Hej Razmo, Suncil, HeleneKr og alle I andre

Inger Støjberg var dog en ubehagelig nyhed i mine ører. Mage til skråsikker dame skal man vist lede længe efter, og som Suncil så ganske rigtigt siger, så snakker hun ned til folk. ikke med folk.

Jeg tror desværre at det kan vise sig at vi er kommet fra asken i ilden. Jeg håber ved gud at jeg tager fejl, men vi får se. Nu får hun en chance til at bevise det modsatte og så må vi se.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 10:42   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kan slet ikke placerer Inger Støjberg i mine tanker - aner ikke lige hvem hun er, men vil garanteret udbryde ,,NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JA'' hvis jeg ser hende.....

Nogen der kan linke til et billede af hende - et ikke for skræmmende et!?
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 10:53   #35
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
Jeg gætter på at, et af ministeriets fuldmægtige, udformer et af de sædvanlige uforpligtende "ikke svar", hvor man henviser dig til klage/ankesystemet.

PS! og så indleder de svaret med "Kære (dit navn)"
Jeg har ikke bedt om hjælp til noget...jeg har spurgt til politikken hun vil føre... det er klar tale synes jeg, så at henvise mig til en klageinstans ville da være lidt underligt
  Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 10:56   #36
Crazycatlady
Hvor skulle jeg ellers være
 
Crazycatladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 104
Styrke: 16
Crazycatlady er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg kan slet ikke placerer Inger Støjberg i mine tanker - aner ikke lige hvem hun er, men vil garanteret udbryde ,,NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JA'' hvis jeg ser hende.....

Nogen der kan linke til et billede af hende - et ikke for skræmmende et!?
Her


(om det er skræmmende, ved jeg ikke lige )
Crazycatlady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 10:57   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV, hvor herre til hest - er det HENDE!!!!

Inger Støjberg, føj for den lede hankat, hun er jo værre end en sur karklud!!

..................okay, hun er så kønnere end sin forgænger - dén ros skal hun da ha'!!!

Sidst redigeret af Webmaster; 07-04-2009 kl. 16:25. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 11:05   #38
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Jeg har ikke bedt om hjælp til noget...jeg har spurgt til politikken hun vil føre... det er klar tale synes jeg, så at henvise mig til en klageinstans ville da være lidt underligt
Nu må se, hvad svaret bliver Razmo. Det altid spændende at se om de fornyer sig i disciplinen; at smyge sig udenom.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 11:06   #39
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man kan så sige, at HVIS hun som nogle siger har for vane at lyve så det driver, for at rede Fogh ud af tidligere kniber, så skal hun nok ryge i på et tidspunkt, det skal vi nok sørge for herfra... jeg håber for hendes egen skyld, at hun ikk eundervurderer de syge i danmark, for hun skal dæleme holde tungen lige i munden og tænke før hun taler, hvis ikke det skal gå hende grueligt galt.

Det skal ikke undre mig, at hun vil fare frem med samme ideologier som Hjort, og fortsætte hans rådne politik... det er vel aligevel ham hun rådfører sig med når hun bliver i tvivl...

HVIS hun ikke svarer personligt på min Email, så ved jeg godt hvad klokken har slået... og svarer hun bliver vi vel mere klar over hvilket syn hun har på os... hvis altså ikke hun bare lyver som hun plejer efter sigende.
  Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 11:08   #40
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
Nu må se, hvad svaret bliver Razmo. Det altid spændende at se om de fornyer sig i disciplinen; at smyge sig udenom.
Tjaa... mig smyger man sig ikke udenom i dette spørgsmål, og får jeg intet svar jeg kan bruge til noget bliver jeg ved at spørge til jeg får mit svar, og svares der ikke, ja så må jeg jo fortælle rundt omkring at man ikke svarer...

Måske SF vil være glade for at høre, at hun måske ikke gider svare på så generelle og vigtige spørgsmål... jeg er sikekr på at DE også vi stille hende mange relevante spørgsmål...

Som sagt: hun får en MEGET varm stol at side i, så er hun kold i røven skal vi nok sørge for at fyre op under hende.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Vores "ven" Joachim B. Olsen til kræftsyg migselv Politik og Samfund 3 08-09-2012 12:42
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension