K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2008, 13:40   #31
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jeg tænker med gru på at ham Løkke bliver statsminister hvis Fogh får skubbet sig ind som præsident for EU ...(hvilket jeg tvivler meget stærkt på at han opnår)

Så får vi da en tyk Løkke om halsen.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 11:26   #32
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Talking Lars og smøgerne...

Apropos Løkkes smøger...


Gælder loven i Finansministeriet?

Der er kommet opmærksomhed om Lars Løkke Rasmussens rygning, efter Jyllands-Posten i dag skriver, at han både i sin tid som indenrigs- og sundhedsminister og nu som finansminister har brudt rygeloven - som han selv har stået fadder for - i ministerierne.

http://politiken.dk/politik/article487437.ece
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 11:45   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kvalmende dobbelt moral som alt andet med den mand og regering

Snak om politikkere der har mistet jord forbindelsen og tror at de er mere end den almindelige mand .

Fatter ikke at folk ikke kan se at den regering tager R*** på dem men at de vælger dem ind den ene gang efter den anden....

en hel valgkamp hvor det er asylpolitik der er i centrum og så kommer der en meddeles om at Birte Rønn nu har opgivet at få et forlig i stand og derfor vil kigge mere på hvordan man får sendt iraker hjem ....

tag den befolkning det var så den hjælp de asylansøger fik ...

Jeg læste det på tekst tv i går men har ikke kunne finde noget link til en artikel

Så det kan være jeg lyver ser om jeg kan finde det senere
  Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 11:55   #34
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja nu har vi da et bevis for at den regering ikke selv følger de love de selv laver...

jeg så godt den artikel om asylansøgerne... tænk at hele valget handlede om det og nu sker der intet andet end at de bliver smidt hjem til Irak...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 12:36   #35
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
tråden handler om politikerne...her er en anden mærkelig politiker historie ...politikerne kan godt melde sig syge på grund af noget så mærkeligt som et sex forhold til en fest I påsken...

Den bornholmske patient

http://ekstrabladet.dk/nyheder/leder...icle988361.ece

SYGEMELDINGEN fra Jeppe Kofod kommer helt bag på de fleste. En arbejdsfør, butkindet, 34-årig mand?! Men den unge S-politiker kan til gengæld kurere på sit pludseligt skrantende helbred frem til næste valg i fred: Lægeerklæringer og den slags, som resten af befolkningen bliver afkrævet ved længerevarende fravær, ulejliger man ikke politikere med.

I BETRAGTNING af Kofods jern(!)helbred helt frem til langfredag nat, hvor han jo netop virkede så opkvikket og i stødet i Esbjerg, er vaklende fysik det sidste, man havde ventet, bortset fra lidt tømmermænd.

FLERE OMTALER sygemeldingen som en ’tænkepause’, hvilket lyder stærkt foruroligende. Skal man pjække for at kunne tænke klart i Folketinget? Hvis alle folketingsmedlemmer har behov for et par uger på langs hver gang, hjernecellerne skal aktiveres, er det direkte skræmmende, at så mange af dem går rundt hver dag på Christiansborg.


ANDRE HAR stået i skandaler til halsen på Christiansborg før den betuttede Kofod. Uden at det krævede sygemeldinger. Mariann Fischer Boel - en betydelig ældre årgang - mødte f.eks. op dagen efter, at Folketingets tidligere formand, Ivar Hansen, var død i hendes københavnerlejlighed. Den konservative Henriette Kjær tog det i stiv arm ved et totalpakket pressemøde, da hun gik af som overforbrugsminister.

SASS LARSENS tvetydige mumlerier er ikke til megen hjælp. ’Det er en kedelig sag for Socialdemokratiet - så der er ikke noget at uddybe,’ udtaler han ... En oldnordisk måde at lave damage control på. Kofod er jo så for ’syg’ til selv at give et pip. Men ikke for afkræftet til at lade sin kredsformand klare ærterne for sig og udbasunere, at Kofod er smidt ud fra sine tillidsposter - han er aldeles ikke gået frivilligt, siger hun. Så er dét dog på plads.



ja det er underligt som politikerne har fortolket loven...dem som har så meget imod sygemeldinger og hetzer på dem der er virkeligt syge..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 12:40   #36
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Og Brixtofte mødte op med tømmermænd....og VOLDSOM hovedpine.

Gad vide, om lægekonsulenten ville sende ham til psykiater og udstyre ham med en diagnose??!!

En eks-skatteminister blev heller ikke sygemeldt, da han blev "fyret" (AFR).

Han er senere blevet statsminister.

Så det med tobak og piger under 18 er da småting sammenlignet med at blive fyret som skatteminister og så alligevel blive statsminister.

En karriere bliver altså ikke nødvendigvis ødelagt af fortidens "synder". Det er måske ligefrem en KVALIFIKATION, hvis man er blevet fyret som skatteminister, som kan betyde forfremmelse.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 27-03-2008 kl. 12:43.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2008, 15:02   #37
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Arrow

Lars Løkke på smøger og sprut og vin...for skatteborgernes regning...gud ved hvor mange andre politikere der gør det samme...

Ekstra Bladet spørger Lars Løkke: Hvad gemmer sig bag bilag for 150.000 kr, hr. minister?

Stella siger ( gemmer sig en lille Brixtofte model måske....)

http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...icle993783.ece

dette er vores allesammens lille politikertråd om Løkke og hans smøger manden der ikke selv gør det han tvinger andre til ved lov.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2008, 16:35   #38
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Sundhedsministerens anbefalede kostplan - brownies, vin og smøger

Ha-ha-ha-ha

Se her, hvad en SUNDHEDSMINISTER spiser.

Det er simpelthen for morsomt, når en Sundhedsminister ÆDER (ikke spiser), DRIKKER (for at falde i søvn for at dulme moralske tømmermænd), og RYGER.

Nå, men de er måske blevet klogere i Venstre. Nu findes der helt tydeligt heller ingen SOCIALMINISTER mere. Det har vi da opdaget for lææænge siden.

Hvorfor vi overhovedet har en beskæftigelsesminister, er fortsat en gåde.
Der er jo ingen job. Kun aktiveringer tilbage.

Måske social- og beskæftigelses- og sundhedsministeren skulle være een og samme minister: SYGDOMSMINISTRE.

Nå, men tilbage til Sundhedsministerens KOSTPLAN:

Kage, kage, brownies, kaffe, smøger, vin, saltstænger osv.

http://web.ekstrabladet.dk/grafik/ny...fik/Bilag5.jpg



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2008, 16:41   #39
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
pilsner 2 ks streget over...: hallo det er da ikke sundt det der... vienerbrød saltstænger fydada...

jeg må altså grine i dag...det er så sjældent ...men det er i hvert fald sundt at grine...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2008, 16:50   #40
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det lykkedes ikke at cykle sig sundere for ham.

Derfor blev han Finansminister.

Vi skal jo se på "Det gode eksempel", som Venstre altid siger.

Det virkede IKKE som Sundhedsminister.

Så nu vil de se, om han bliver "Det gode eksempel" som Finansminister.

Socialministeren kunne heller ikke være "Det gode eksempel", derfor nedlagde man Socialministeriet.

Kommunerne er også snart slukket og lukket, derfor nedlagde man Indenrigsministeriet.

Velfærdsministeriet er vist heller ikke "Det gode eksempel".

Dagens spørgsmål:

Hvem er regeringens "gode eksempel"?

(PS... Jeg har intet svar.)

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkkes vej er brugerbetaling L.S. Politik og Samfund 32 24-11-2012 02:04
Løkkes åbningstale Loppen Politik og Samfund 22 06-10-2010 00:20
Højere afgifter på smøger og slik..... Ninja Politik og Samfund 29 24-08-2009 15:40
Løkkes visne visioner Stella Politik og Samfund 0 05-01-2008 16:42
Sjov og ballade Kims Dit og Dat 2 17-12-2006 15:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension