K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2012, 08:24   #31
kvinde38
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
kvinde38 er ny på vejen
FYI

Man behøves ikke at være på offentlig bistand, kontanthjælp, fleks, ledighedsydelse for at søge FP.

Jeg hører ikke til dem, der har overskud til at strategisk planlægge mit liv, således at jeg får de bedste/højeste ydelser.

Efter nærmere undersøgelse, så kan en sygemelding fra dagpenge, give anledning til at gå over på FP eller hvad nu er det rette for den individuelle.

Har kigget i min gamle psykolog rapport, og jeg har altid holdt diagnosen lidt fra livet, der er tale om skizofreni typisk sindslidelse, og det er en de alvorlige, der kan udvikle sig til skizofreni ved stress.

Så dem der tror jeg ikke er syg, bare fordi jeg har lidt selfesteem tilbage, jeg håber I er blevet klogere
kvinde38 er ikke logget ind  
Gammel 11-10-2012, 10:57   #32
Haltefanden
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2012
Indlæg: 37
Styrke: 12
Haltefanden er ny på vejen
Jeg har fulgt lidt med på sidelinien her og jeg synes det er synd at du ikke læser de råd der skrives her på siden som det de er ment som - velmenende råd.
Jeg synes helt klart at hvis det er det rigtige for dig så søg en førtidspension, men du skal vide at du ikke kan opstarte en virksomhed under førtidspension for så er din arbejdsevne for høj til pension. det er realiteten i dagens danmark og det kan du ikke komme udenom.
Ligeledes taler det imod din sag at du har gennemført mere end et årsværk på din uddannelse for så ses du som ressourcestærk og dermed for rask til førtidspension, jeg har en veninde der sidder i samme situation. Hun er endda for rask til flex selvom hun ikke kan gennemføre en arbejdsprøvning på 3 timer dagligt netop fordi hun er hyperintelligent og medlem af mensa.

Men held og lykke med pensionssagen, jeg tror du får brug for det selvom du har de diagnoser du har.
Haltefanden er ikke logget ind  
Gammel 11-10-2012, 14:00   #33
kvinde38
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
kvinde38 er ny på vejen
en åbenlys fejl med din veninde, lad os håbe de skifter mening.

men nåh, der er ikke nogen der fatter at selvom jeg er intelligent, så har jeg det rigtig rigtig skidt.

Kom her for at finde støtte, og ikke blive mobbet for at være klog, så jeg forlader forummet, har ikke brug for jer til at gøre mig sygere end jeg er!

hygge til
kvinde38 er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension